Ik vind dit forum echt super fijn! Nu kan ik er tenminste over praten en het helpt me om het een beetje van me af te zetten! Was zo nerveus en zenuwachtig en tis allemaal nieuw voor mij! Kon nergens terecht met mn gevoelens! Bij mn man wel, maar we hebben besloten om het tegen niemand van de vrienden en familie te zeggen dat we bezig zijn! Zo fijn dat ik nu wel even kan kletsen hierover! Net of er ook een last van me af viel! Hoop dat ik voor dec posi test! Ik zeg er zelf altijd bij: maar dat is aan de Heere! Ben gelovig, dus vandaar! Ik hoop dat jou wachten snel beloond wordt! Dat je dan ook nog eens niet al te lang hoeft te wachten!
Nou dat gevoel os herkenbaar, je bent er zelf de hele tijd de bezig maar kan het in je naaste omgeving met niemand anders delen, vandaar dat ik ook al m'n vragen hier bombardeerde en nog steeds Nou zon clubje met meiden die ook gaan proberen is gezellig! Vliegt de tijd sneller en leef je ook met de anderen mee! Zou het leuk vinden als jullie in dit topic bleven hangen!?
hahaha, ja dat NOD heb ik hier vandaan, wordt nog wat met mij Maar het zou idd kunnen dat ik eerder zwanger raak. Ik heb de ziekte van Crohn (darmziekte) dus dacht eigenlijk dat al mijn klachten daar mee te maken hadden, misselijk, rommelende darmen.......totdat mijn zus vroeg of het misschien niet mogelijk was dat ik toch door die medicijnen heen zwanger zou kunnen raken. Dus toen een test gehaald, meer om een zwangerschap uit te sluiten. Kon mijn ogen niet geloven toen er een tweede streep stond, lees: gaf bijna licht . Week erop naar de gynacoloog en daar zag ik een klein poppetje met een hartslag. Heeft een paar maanden geduurd voor ik volledig aan het idee gewend was! En jij hebt een dochtertje van 5 maanden nu dan? Ook spannend hoor, hoop drukte met twee kleintjes, maar ze zeggen dat een 2e makkelijker is
Wauw dat is een super verassing!! Wel rot van die ziekte! Hopelijk vormt dat nu geen belemmering! Ja ze gaat naar de 5 mnd... Maarja ik ben van mening dat 0 en 2 jaar ook druk is.. En zoals ik al zei.. We willen heel graag en ik heb geen geduld! Ik ben 26 bijna, en m'n man 13 jr. ouder en ik snap ook dat hij niet super lang wilt wachten.. Geen probleem
Ik hoop nog voor december/januari terug zwanger te zijn......van een kindje dat wel mag blijven leven Zo niet sluit ik me alsnog hier aan
ja hoor, heel gezellig Maar ik hoop snel ongesteld te worden en dat we dan aan ronde 1 mogen beginnen. Dat wachten duurt zo lang en is niets voor mij.......
Nee snap ik! Je voorspelde voor mij oktober bevruchting.. Maar gaat hem bij mij helaas niet worden.. Man wil echt wachten tot december.. Helaas
Wij willen ook met de jaarwisseling gaan voor een kindje. We zijn nu 6 jaar samen. Hopelijk in 2014 gaan we voor een kindje voor ons samen het is meer dan welkom. Alleen even wachten tot manlief er klaar voor is maar zijn woord is dat we binnenkort gaan beginnen.
Super, wij gaan ook straks voor ronde 1! Ben nu nog ongesteld, maar over een paar dagen gaan we echt beginnen met ronde 1! (Waren na de ovulatie begonnen, omdat het aan mn man was) De tijd gaat zeker sneller met elkaar dan alleen! Hoop voor jou dat je man toch nog eerder wil beginnen! Bij mij kwam het als een complete verrassing dat hij eerder wilde beginnen! Het ergste is, ik had het niet eens door!
Zeker gezellig. Zo komen we de tijd wel door. Wat duurt wachten lang. Daarnaast leeft de angst bij mij dat het niet mag lukken. Waarom weet ik niet. In mijn familie en in die van mijn man komt het niet voor, maar je weet nooit. Sterkte allemaal met wachten! En voor degene die bezig zijn, ook sterkte met het wachten op een NOD. Want die willen we allemaal.
Even kijken hoor. We hebben een: Puck Ster80 Marievs Caro1974 Mamabri Wensmoeder Ytest - 25 jaar - tweede kindje
Je hebt al een aardig clubje verzameld ytest Voor jou lijstje ..... Ik ben 33 jaar, ga ook voor 1e kindje, maar dan wel met IVF
Puck Ster80 - 33 jaar - eerste kindje (een mooi IVF wondertje!) Marievs Caro1974 Mamabri Wensmoeder Ytest - 25 jaar - tweede kindje