Puck Ster80 - 33 jaar - eerste kindje (een mooi IVF wondertje!) Marievs - 26 jaar - eerste kindje Caro1974 Mamabri - vijfde kindje Wensmoeder Ytest - 25 jaar - tweede kindje
Hey Ik hoor er ook bij. Wij gaan per januari voor de eerste vind het allemaal best spannend en ben daarom ook naar vast hier lid geworden om te kijken/lezen wat iedereen te vertellen heeft. Eerlijk is eerlijk. Het liefste zou ik morgen nog stoppen met de pil maar zit hier eentje bij me op de bank die liever wacht tot het nieuwe jaar en alle zaakjes op orde zijn Vind dit een erg leuk topic! Dan kan je er tenminste met andere over kletsen. Dus.... 26 jaar, 1ste kindje
Wel fijn zo'n forum, kunnen kletsen en ervaringen uitwisselen. Ik kan hier veel meer kwijt dan tegen mijn vriend. Die heeft toch wat minder twijfels en vragen dan dat ik heb. Ik hoop dat voor iedereen 2014 een geweldig jaar mag worden en dat we eind volgend jaar alleen maar tips over de beste luiers en slapeloze nachten met elkaar hoeven te bespreken
Puck Ster80 - 33 jaar - eerste kindje (een mooi IVF wondertje!) Marievs - 26 jaar - eerste kindje Caro1974 - tweede kindje Mamabri - vijfde kindje Wensmoeder - eerste kindje Lisa1987 - 26 jaar - eerste kindje Xellepel - tweede kindje Ytest - 25 jaar - tweede kindje
ik heb het gevonden ik ben al heel oud in vergelijking met de meeste dames hier, ben 38 Gelukkig voel ik me 18
Nee, we hebben 6 jaar coitus interruptus als anti conceptie toegepast. Woensdag even naar de dokter, wil voor de zekerheid mij zelf nog even na laten kijken omdat ik vorige maand een tussentijdse bloeding heb gehad.