Puck Ster80 - 33 jaar - eerste kindje (een mooi IVF wondertje!) Marievs - 26 jaar - eerste kindje Caro1974 - 39 jaar- tweede kindje Mamabri - 38 jaar - vijfde kindje Wensmoeder - eerste kindje Lisa1987 - 26 jaar - eerste kindje Xellepel - tweede kindje Ytest - 25 jaar - tweede kindje
Mamabri ik voel me ook 18 haha Jij gaat voor de 5e, wauw groot gezin! @all Ik wilde nooit voor mijn 30e moeder worden. Wilde eerst reizen en werken en feesten. Maar nu er vanalles aan de hand blijkt te zijn en het zo lang duurt heb ik spijt dat ik niet eerder ben begonnen. .. Als het snel gelukt was dan was ik op mijn 31e moeder geweest. Dat vond ik een mooie leeftijd voor mij mezelf. Helaas loopt het allemaal anders dan gepland. Hopelijk mag ik in 2014 meer geluk hebben
Puck Ster80 - 33 jaar - eerste kindje (een mooi IVF wondertje!) Marievs - 26 jaar - eerste kindje Caro1974 - 39 jaar- tweede kindje Mamabri - 38 jaar - vijfde kindje Wensmoeder - eerste kindje Lisa1987 - 26 jaar - eerste kindje Xellepel - tweede kindje Esther15 - 35 jaar - tweede kindje Ytest - 25 jaar - tweede kindje
Pff nou dat hoop ik ook voor jou! Wie denkt er nu aan dat het wel eens in IVF zou kunnen eindigen wanneer je begint.. Niemand toch? klote dat het nu wel zover is..! Hopelijk gaat het gewoon spoedig en heb je snel een positieve test in handen!
En daar ben ik dan!!! 35 jaar en morgen uitgangsecho voor hopelijk nu eens met IUI te mogen beginnen. Dus mamabri en ik blijven jullie hopelijk voor als jullie het niet erg vinden.
Ja natuurlijk laat ik het even weten. Mag al om 8:40 daar zijn dus dat scheelt weer een hele lange wachttijd.
hahaha, ja sorry voor de verwarring, zit af en toe ook mee te lezen op de NOD forums, dus haal wat dingen door elkaar
Ja heb het al een keer vaker gehad en heeft niks met menstruatie te maken. Ook heb ik vaak krampen in mijn baarmoeder gewoon zomaar. Morgen naar de dokter en als alles oke is dan willen ik en mijn vriend er wel voor gaan.
Zelf ook geen idee wat het kan zijn? Misschien hele goede doorbloeding en bij het minste geringste een adertje kapot?
Wensmoeder, laat je even goed nakijken of je baarmoeder of eierstokken niet ontstoken zijn meid. Zo begon het toen bij mij ook alleen ik had zo'n dokter die zei dat ik rechts pijn had (had het dus links, eikel) en wilde alleen maar gelijk in me gaan snijden zonder iets zeker te weten. Dus dat is volledig uit de hand gelopen. Ik zeg niet dat het dat bij jou is, maar wel iets om goed op te letten.
Hoop dat het bij jullie lukt en dat jullie snel positief mogen testen! Succes morgen! Voor degene die tot de jaarwisseling moeten wachten: weer een dag dichterbij! Ik kijk echt uit naar het weekend van de 27ste! Hoop dat ik mn eisprong voel of wat dan ook! Heb er nog nooit op gelet, dus ik weet het eigenlijk niet hoe het voelt!