Dank je wel meis. Let wel op, het kan zijn dat je helemaal niks merkt van je eisprong. En mocht je wel kramp/steken wat dan ook voelen: dat is juist meestal he groeien van je eitje. Niet te vroeg stoppen met je best te doen meis.
Kan heel variëren! M'n eerste eisprong na de bevalling twee weken terug was echt heel pijnlijk! Toen we voor de eerste gingen alleen ei groeipijn gehad, nooit voelen springen.. Benieuwd hoe het nu de tweede cyclus gaat zijn
Ik voel m iedere maand (denk tenminste dat t mijn eisprong is ) elke keer precies op tijd ook nog, 2 weken voor mijn menstruatie krijg ik enorme steken vaak aan de rechter kant. Lijkt bij mij net op menstruatiepijn maar dan minder heftig. Ebt vanzelf weer weg.
Even voor de duidelijkheid: ik heb 3 levende kinderen, en 1 kindje wat vorige maand in de zwangerschap is overleden, vandaar 5e kindje
Respect voor jullie, dat jullie moeten wachten tot rond de jaarwisseling! Ik ga het meemaken volgende week of ik hem voel! Waar ik wel bang voor ben is dat als mn eisprong vrijdag is en wij het woensdag al gedaan hebben en donderdag niet! Door de weeks komt het er niet elke avond van! Dus doen we het om de dag! Heftig mamabri. Hoeveel weken was je zwanger?
En we hebben groen licht!!! Vanavond beginnen met menopur te spuiten en maandag terug voor een FM. Een cyste was helemaal weg, maar eentje zat er nog. Deze was wel iets kleiner geworden dus we mogen!! JIPPIIEEEE!!!
sorry mamabrie dat wist ik niet. wat verschrikkelijk van je miskraam. lijkt me heel erg om zoiets te moeten meemaken marievs om de dag klussen is voldoende. als je vrijdag je eisprong hebt en je zou het woensdag gedaan hebben is in princiepe voldoende. wat je kan proberen is om de de dag klussen en de dag van je eisprong nog een keer extra jeeujj esther wat een goed nieuws. je kan weer verder heb je veel bijwerkingen van de menopur of valt dat wel mee? ytest wat is dat met de pendels wat ik in je onderschrift zie ? heb nooit begrepen wat dat is.....
@all zojuis een heel fijn gesprek gehad met mijn regiomanager. mijn fuctie uitoefenen wordt steeds lastiger. ivm de operatie lig ik er zo'n 4 tot 8 weken uit. en daarna ga ik ivf en dan moet ik vaak naar zkh voor echo's ed en nu met de hormonen voel ik me moe en hoofdpijn en niet lekker mijn regio manager staat volledig achter me. tegen de tijd van de ivf krijg ik aangepast werk zodat ik weg kan wanneer nodig, voor nu krijg ik een kruk om te zitten (heb staand werk) en ik mag zolang "ziek" zijn voor de operatie als nodig dit geeft me een opgelucht gevoel. super fijn dat me werk zo achter me staat
Geeft ook niet ster, dat kon jij ook niet weten Marievs: ik was 13,3 weken zwanger. Was idd flink heftig, omdat ik (en eigenlijk niemand) dat meer verwachtte met die termijn. Mocht je het verhaal willen lezen, staat in het vlindertopic mijn verhaal over Laurie.
Wauw, wat een verhaal Mamabri. Krijg er gewoon kippenvel van. Het is ook nog zo vers voor jullie. Heel veel sterkte! Ester15: Wat fijn dat jullie mogen beginnen. Heel veel succes. Ster80: Fijn dat je regiomanager achter je staat. Het is zo belangrijk dat je werkomgeving achter je staat. Je bent daar toch een groot deel van de week (afhankelijk van hoeveel uren je werkt).
marievs ik werk 38 uur. is steeds lastiger voor me om vol te houden maar ik wil het wel volhouden. ik heb nu wel wat meer vrij omdat ik nog veel vakantie uren over heb. mamabrie is een heftig verhaal. veel sterkte met jullie verlies
Ster, dank je wel meissie. Dit is de eerste keer dat ik moet gaan spuiten dus ik zou het nog niet weten. Maar wat fijn dat de regio manager je zo goed bijstaat. Dat zal toch een rustiger gevoel geven.
Onderaan het forum is een pendel gedeelte.. Een aantal dames van het forum pendelen daar naar aanleiding van je naam en geboortedatum wanneer je zwanger wordt en of welk geslacht het krijgt