Ooh spannend Mamabri jij pendelt ook ? Zou je dat voor mij willen doen ? Ben wel benieuwd wat daar uit komt
hahaha Ytest, je krijgt gelijk Ik doe met geomantie voorspellen, ik pendel niet. En eigenlijk voorspel ik helemaal niet meer Maar Ytest vroeg me pas of ik dat voor haar wilde doen en of ze het onder haar banner mocht zetten, of ik dan niet bang was verzoeken te krijgen dus zij krijgt gelijk. Maar vooruit, al weet ik niet wanneer ik daar precies tijd voor heb, het kan zijn dat je even moet wachten voor je antwoord krijg. Stuur maar een duidelijke vraag, je volledige naam en je geboortedatum per pb, als ik tijd heb, dan zal ik er voor gaan zitten, goed?
Ik heb destijds een pendel van je gekregen en geomantrie voorspelling. En jij was de enige bij mij die het helemaal goed had!! Dat het dan fout ging staat daar los van, maar ik vind dat geomantrie echt zo interessant. Ik ga je topic nog eens opzoeken daar en kijken wanneer je tijd hebt.
ECHT?? okee, ik hoor het wel van meer, dat geomantie goede voorspellingen doet, maar ik geloof er zelf niet in eigenlijk wel grappig, een voorspeller die er zelf niet in gelooft. Zou wel mooi zijn want heb week of 2 terug voor mezelf een voorspelling gedaan (voor het eerst in 10-12 jaar ) en volgens die voorspelling zou ik onder het teken kreeft bevallen..... Dan zou ik oktober, begin november zwanger moeten raken...Ik hoop het. Maar ik heb geen topic meer, omdat ik niet meer voorspel eigenlijk. Maar mocht je een voorspelling willen, wil ik ook voor jou wel weer eens een poging doen, je weet hoe het werkt he? Duidelijke vraag, naam + geboortedatum per pb.
Ja na 8 dagen!!! gelukkig nog maar een ongi of twee en dan hopelijk niet meer gaat er na bevalling 2 een spiraal in en ben ik er 5 jaar vanaf!
De dames geven trouwens zelf aan welke tijden ze pendelen.. Als je ze zomaar een pb stuurt worden ze boos en verwijderen ze die
ja deze voorspelling moet wel heel gek gaan lopen..... Ja of zwanger onder kreeft he, dat kan ook nog, maar dat duurt weer zo lang...juli. Ik hoop wel dat ie voor mij klopt
Yes, yes, YEEEEESSSSS! Ben volgens mij vanmorgen ongesteld geworden!!!!! Ben nog nooit zo blij geweest met een menstruatie Alles werkt weer! Wij gaan ronde 1 in voor kindje nr 5!
Goedzo!! Fijn is dat zeg!! Enig idee wanneer je eisprong is? Of krijg je FM? Of moet je testen? Is het over 2 wk of hoe zit het?
Dat had ik een week gelden ook! En deze keer willen we niet ongesteld worden ! Fijn dat alles goed werkt! Geniet van je, hopelijk, laatste menstruatie voor een aantal maanden!