Wie beginnen er ook rond de jaarwisseling?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ytest, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    jeeeujjhhh mamabri, klus erop los zou ik zeggen ;)

2. Bubble27

Bubble27 Lid

19 aug 2013
    80
    0
    0
    Friesland
    Ytest...ik blijf jou overal maar tegenkomen op de onderwerpen waar ik op klik. Hahaha...zou ik op de onderwerpen zoeken waar jij in reageert? :)

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zou het niet weten.. ;) achjaaa hoe meer zielen :D

4. Bubble27

Bubble27 Lid

19 aug 2013
    80
    0
    0
    Friesland
    Hoe ben jij toch iedere keer op tijd bij die pendels? Iedere x dat ik kijk...dan wordt er niet gependeld!

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Is over een lang tijdsbestek ;)

Ik aas er trouwens nog op 2 en was vandaag ook weer te laat ;)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja ik ben echt zo blij, na 35 dagen, op de kop af 5 weken, de gyn had gezegd dat het wel 8 tot 10 weken kon duren voor mijn eerste menstruatie zou komen! De helf minder dus.

Ik heb normaal een cyclus van 28-30 dagen, dus vind 35 echt super! Ik heb geen idee wanneer mijn eisprong is, zit er over te denken om ovulatietesten te bestellen, want mijn leeftijd gaat nu ook een rol spelen natuurlijk. Net voor de zwangerschap van mijn zoontje was ik de eerste maand zwanger bij ovulatietesten, is toen een vmk geweest, maar de maand erop ook weer met ovulatietesten en toen was ik dus ook weer direct zwanger :) Ik denk dat ik dat dus nu weer ga doen, heb geen zin om lang te wachten :)

En wat is FM?

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

hihi, we doen ons best ;)

8. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Fm = follikel meeting
    Dat doe je bij iui / ivf / icsi

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ohja :).. Een vriendinnetje van kreeg het ook ivm cyclus bekijken door slikken clomid.. :)

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Echt fijn voor je! De helft minder lang wachten dan gepland :) ja gericht klussen is minder gezellig maar wel effectiever..

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

okee, nee, wij gaan gewoon op de natuurlijke manier :D Voor ons geen mmm. We hebben 3 kinderen, dus als het niet zou lukken, zouden we dat erg jammer vinden, maar ik vind het dan niet nodig om allerlei toeters en bellen uit de kast voor te halen.

De gyn heeft het na de 2e wel voorgesteld (omdat het 5 jaar duurde voor ik spontaan zwanger raakte) maar voor ons hoeft het niet. Gek genoeg ben ik in de afgelopen 4 jaar, wel 4x zwanger geweest, terwijl ik dus 3 en 5 jaar op de 1e twee kinderen heb moeten wachten.

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Apart is dat, het lichaam!

13. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ongeveer 9 weekjes nog :D:D

14. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Opvliegers zweetaanvallen verschrikkelijke hoofdpijn, ik wordt helemaal gek van de bijwerkingen van de lucrin.
    En ik moet nog zolang :(
    Vind het steeds moeilijker om positief te blijven.

Komende dinsdag heb ik een afspraak met de chirurg. Heb een hoop vragen voor hem. Ik ben benieuwd hoe lang na de operatie ik met IVF mag beginnen. Is dat meteen ? Of duurt dat weer een paar maanden ?
    Kan mijn operatie niet eerder? 21 nov duurt nog zolang...
    Heeft de cyste van 20 cm nog invloed op de operatie?

Ik wil zo graag verder. Het lijkt nu of ik zo stil sta :(

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Meis knuffel!

Wat moet dat zwaar zijn voor je! En frustrerend! :( ik hoop dat je eerder geopereerd kunt worden en dat her herstel daarvan max 1 cyclus duurt!

Wat zegt je ha van de bijwerkingen? Geen middel tegen?

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    @ mamabri haha ik moet je even iets vertellen... Ik ontdekte net een enorme sliert vruchtbaar slijm!

Vorige cyclus had ik dit ook, en m'n ei kwam dan ook vroeger dan zelf gedacht.. 5 dagen na dit slijm..

STEL dat dat nu weer het geval is, en gisterennacht geklust.. Heb ik een week voor eisprong geklust......

THEORETISCH gezien kunnen zaadcellen met uitzondering een week overleven dus THEORETISCH gezien zou ik in oktober positief kunnen testen... :p en dan klopt je voorspelling.....

Ytest.. DREAM ON! :p:D Hahaha ben wel benieuwd wanneer m'n ei nu komt! Als dat binnen nu en 5 dagen is wordt het spannend :p

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha ik kom echt niet meer bij mocht je zwanger blijken :D Misschien dat ik er dan zelf in ga geloven;)

18. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Haha ik laat het weten! :D

19. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

21 mei 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo! Wij beginnen ook in jan '14. Mijn vriend wil dat graag,(ik wilde wel eerder) maar nu is het ons goede voornemen.:D
    Ik heb niet helemaal bij gelezen, maar ik zal graag mee willen kletsen.

Ik ben al een jaar van de pil, maar meer als reden dat ik er graag van af wilde.
    En nu komt dat erg goed uit!
    Ik ben 25 en mn vriend 26.
    Ivm astma ga ik begin december over op andere medicatie en ga ik beginnen met de vitamines slikken en dan kan het in januari gebeuren!
    Heb er zin in en vind het erg spannend!

Ik heb me wel voorgenomen om te proberen er zo relaxt mogelijk in te staan... je hoort zo veel dat het niet 'vanzelf' gaat.

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hoihoi! Gezellig! Het is mij hier nog veelste rustig ;)

Gelukkig kun je hier alles delen en doen :D

Deel Deze Pagina