Wie beginnen er ook rond de jaarwisseling?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Ytest, Sep 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Heeeeeel dom :) kwam in eerste instantie met de laatste drie strippen met mijn pil uit op 17 december om te stoppen. Nu zal ik zeker niet zeggen dat rekenen mijn beste vak is want heb er serieus 2 weken langs geteld. Dit betekent dat ik 2 december al pil af ben :)

En het aller aller leukste... manlief vind het geen probleem omdat hij het een gedoe vind om voor december nog een keer naar de apotheek te moeten voor de pil :$ Vind het nu ineens best spannend... :p

Wilde ik gewoon even kwijt, haha.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb ovulatietesten besteld, hopelijk morgen in huis.
    En dan wordt het spannend en kan het wachten beginnen........;)

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Dan beginnen we tegelijk ;):D

4. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

May 21, 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg... ik probeer ook zo af en toe eens voorzichtig te zeggen: We kunnen ook eerder beginnen...
    Haha, maar ik moet blij zijn dat hij in januari wil.
    En ach dan kan ik ook gerust met kerst en oud en nieuw wijntjes drinken. ;)

Jullie beginnen meteen met ovulatie testen?
    Ik voel mijn eisprong eigenlijk altijd en ik hou een app met mijn cycles bij.

5. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik moet wel, zo wisselvallig, lengte steeds anders, en lf ook steeds anders :)

Is dus een verassing waar in december m'n eisprong gaat plaatsvinden ;)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier net zo :x

Oudste is verwekt op dag 8, bij een menstruatie van 30 dagen (dat kan dus eigenlijk niet, nou, geloof maar dat het kan ;))

2e kind op dag 20
    3e kind op dag 14
    4e kind op dag 16

Zoals je ziet dus heeeel wisselend, want ook mijn menstruatie wisselt wel eens: van dag 28-30, maar ook gerust een dag of 2 meer of minder :x Geen pijl op te trekken dus!

Vandaag mijn recente aankoop :D

7. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Ik niet, eerst zo even kijken. Heb wel een app en voel mijn eisprong ook aardig. Als het op die manier niet gaat dan ga ik wel een ovulatietest proberen.

@ Ytest: haha, typisch :) maar wel gezellig tegelijk beginnen

8. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

May 21, 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zal ook gaan testen als het op een gegeven moment niet lukt.
    Maar eerst even zo proberen.

Wel erg vervelend als je cycles onregelmatig is!
    Ik heb al eens gehoord dat acupunctuur daar in kan helpen..

(Hoe werkt zo'n test eigenlijk, gewoon overheen plassen en dan verteld het of het een goed moment is?)

9. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik lees alles later en reageren ook, vandaag m'n Bday :D

10. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

May 21, 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

11. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,122
    294
    83
    Leuk lisa1987. Begin je gewoon een maand eerder. Het is ook enorm spannend. Ik vind het ook enorm spannend. Wij zijn nu drie weken bezig en ik blijf het spannend vinden.

Gefeliciteerd Ytest!

Ik vind het hier ook nog vrij rustig. Gelukkig wordt het steeds drukker.

Ik heb mn eisprong nog nooit gevoeld, maar heb wel meer slijm in die periode. Dus kijk ik er deze periode ook maar na. Daarnaast klussen we gewoon om de dag sinds mijn menstruatie vorige week gestopt is. En aankomend weekend elke dag. Ik ga hier mee door tot mn volgende menstruatie (al hoop ik natuurlijk dat die weg blijft).

een onregelmatige cyclus is echt niet fijn. Had ik ook toen ik gestopt was met de pil. Nu is hij, sinds dit jaar, redelijk regelmatig met 1 a 2 dagen verschil.

12. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

May 21, 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marievs, wat leuk dat jullie al begonnen zijn. Word het jullie eertse kindje?
    Lijkt me echt spannend om er dan echt voor te gaan!
    Ben je nu erg op jezelf aan het letten?
    Qua kwaaltjes enz?

Ik merk nu we serieus januari als start gekozen hebben dat ik er veel mee bezig ben. Ik praat er dan ook vaak over tegen mijn vriend. Dan vraag ik bijv zo uit het niets, zal jij willen weten wat het word?
    Haha ik moet oppassen dat ik niet irritant word. Verder weet niemand van onze plannen het is ons geheimpje! Daarom vind ik het wel fijn om hier te kunnen kletsen!

13. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,122
    294
    83
    @Tulpje88
    Ja, dit wordt ons eerste kindje. Wij zijn nu een jaar getrouwd (wonen sinds die tijd samen) en al ruim 10 jaar samen. Ik vond dat het tijd werd voor een kindje, manlief wilde nog even wachten. Maar hij is toch overstag gegaan. Ja, ik ben erg op mezelf aan het letten. Zo irri. Alles voel ik en let ook al op mn eten en drinken. Mn eisprong is dit weekend en ik ben al continue mijn lichaam in de gaten aan het houden of er iets veranderd en of ik de eisprong voel.

Ik ken het ook. Ik moet ook oppassen dat ik niet irri wordt tegen over mijn man. Ik weet zelfs de namen al. Gelukkig vindt mijn man die ook mooi. Bij ons weet ook niemand van onze plannen af. Als ze er naar vragen, dan zeg ik dat we nog niet bezig zijn. Dat we eerst nog even samen willen genieten.

Wel fijn dat je ook al langer gestopt ben met de pil. Dat scheelt een hele hoop.
    Wel goed dat jij je eisprong altijd voelt. Wat voel je dan precies? Ik heb wel een app die ik bij hou. Maar die geeft gewoon 14 dagen voor je volgende menstruatie aan.

14. Tulpje88

Tulpje88 Actief lid

May 21, 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marievs, ik ben nu niet 'bezig' met mijn eisprong, maar ik voel dan een steek onder in de buik. Vergelijkbaar met menstruatie pijn. En dan kijk ik op de app en dan is het altijd dag 13, 14 of 15 na de menstruatie.
    Ook heb ik dan meer afscheiding dan normaal.
    Hierdoor krijg ik wel altijd het gevoel: he fijn, het werkt! ;)

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

#175 Bubblez, Sep 24, 2013
    Last edited by a moderator: Sep 24, 2013
    Hi dames!

Mag ik mij ook aanmelden?

Sommige zullen misschien denken, hee!! had zij geen onderwerp in het anticonceptie forum waarin ze zei nog niet aan kinderen te beginnen, wat apart!
    Maaaaar, mijn vriend en ik hebben het er de laatste paar dagen erg goed over gehad, en toch besloten er voor te gaan!
    Ik mocht eind Oktober al stoppen met anticonceptie maar ivm mijn opleiding heb ik besloten dit te verplaatsen tot December. Zodat ik mijn stages gewoon goed kan lopen.

Ik ben 23, mijn vriend 21, allebei nog jong maar dat is ook wat wij graag willen. Ik had niet verwacht mij dit jaar al in een club aan te melden maar oh wat gaaf:D Ik ben zo happy!

Dus als jullie het goed vinden, kom ik mee praten:D

16. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Welkom :D

Morgen lees ik alles bij! :)

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

ytest: gefeliciteerd!

18. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    welkom bubblez :)

ytest gefeliviteerd. heb je een leuke dag gehad ?

ik heb gisteren een afspraak gehad met de chirurg.
    12 nov wordt ik geopereerd en 4 tot 6 weken later starten we met de 1e ivf poging.
    dus rond kerst / oud en nieuw beginnen we en dan 1 maand later eind jan / begin feb hopelijk een positieve test :)

ik ben zo blij, eindelijk een 1e echte kans

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Heel veel succes met de operatie, en hopen dat het lukt en je gauw zwanger bent!!

20. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38

Ben benieuwd meis! Hopelijk een vroeg ei en gelijk raak!

Hier nog geen ei te bekennen.. Helaas gaat het wonder nu nog niet gebeuren ;)

Share This Page