Hoi allemaal, Zat nu wel eventjes met een vraagjé waar ik zelf niet uit geraak' zit nu 11dagen na pregnyl' En heb gisteren getest deze was al negatief vandaag dan nog maar eens had er toch eentje liggen was ook negatief' nou Jah Niet zo erg helaas wel maar zit nog maar in het 1sté rondjé dus hop hop' maar Nu de vraag' Zou er toch iets hoop nog zijn? De banner klopt trouwens niet' zou dus de 15 mijn menstruatie verwachten groetjes sarah! xxjés
Je bent veel te vroeg. Als je 11 dagen na pregnyl zit, zit je 9 dagen na je ei. GEwoon nog een dag of 6 wachten. En ja in die tijd kan hij positief worden.
11 dagen na pregnyl is wel vroeg ik testte volgens mij de eerste x op dag 11 na terugplaatsing en bij deze 11 dagen na punctie.
Oh dan heb ik nog eventjes, normaal gezien zou donderdag mijn menstruatie komen al lees ik hier & daar wel eens dat pregnyl ervoor zorgt dat het kan verlengt worden'
Wij hebben stiekem ook met 15 dagen getest. Deze was positief! Heel veel succes met wachten. Duurt dan lang he!
ooo ik ken het ik heb de test vandaag gedaan en woensdag moet ik bloed prikken en raad een nu is die positief jippie
ik heb 1 nov tp gehad en 14 nov moet ik bloedprikken maar heb vandaag test gedaan thuis en die was positief dus 2 dagen te vroeg voor bloedprikken en 6 dagen te vroeg voor de volgende menstruatie
proficiat!! Wauw zoveel positieve nieuws dat doet toch iets met een persoon' eigenlijk maakt het niet zo uit als het hier niet lukt (1sté ronde) Ik Blijf positief dankzij jullie allemaal'