Zoals jullie kunnen zien hebben wij vorig jaar een dochter gekregen na onze eerst IVF poging. Uit deze poging hebben we nog 13embrio's over en die zitten gezellig in de vriezer.........verdeeld over 3buisjes. We hebben nog 3kansen voor we over moeten naar de 2de IVF poging. Nu ga ik een afspraak mkn voor oktober om te gaan starten maar ik zou graag willen weten wat ik kan verwachten. Zijn hier meiden die dit al hebben gedaan?
Hoi hoi, Ik ken jouw verhaal nog wel ja! Heb geen cryobehandeling gehad na een zwangerschap, maar wel na een mislukte poging. Bij mij was het zo dat ze mijn eitje in de gaten hielden, op het moment dat het eitje groot genoeg was, moest ik pregnyl zetten. En dan werden de cryo's ontdooid en wij kregen de dag ervoor een telefoontje dat ze goed ontdooid waren en dat we de volgende dag er zo en zo laat moesten zijn... Dat is het zo'n beetje...dus een stuk minder belastend dan een 'echte' poging! Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen! Liefs loesie
@Loesie: Leuk dat je me nog kent Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Zo'n cryo behandeling klinkt zeker beter als een hele nieuwe behandeling..........en minder lang. De IVF poging was bij ons 2mnd en ik was een beetje bang dat we dat nu weer zouden hebben. Ik hoop nog steeds dat het niet nodig is maar zijn we in dec nog niet zwanger dan gaan we voor onze Cryo's Ik denk dat ik voor oktober een afspraak maak om te horen hoe het bij het VU in z'n werk gaat....