Als ik naar de laatste 6 maanden kijk, ben ik vrij regelmatig. In het begin ging dat wat minder, maar nu kan ik toch wel ongeveer zeggen wanneer ik mijn ei kan verwachten. Mijn lijf gaf het goed aan, alleen die stomme test dus niet Waar ik ook een beetje mee zit, is het baarmoederslijmvlies. Als ei al geweest is, dan is 6 mm aan de dunne kant volgens mij. Woensdag maar eens vragen aan de gyn.
Ze zei er helemaal niks over, dus het lijkt me niet alarmerend. Ze heeft het allemaal opgeschreven. Follikel van 13,5 en baarmoederslijm van 6, dus ik vraag het woensdag wel na aan gyn. Als ik google op deze waarde dan is het wel gemiddeld en dan lijkt het alsof die van 13,5 HET ei is. Dan zou ik wel achterliggen in cyclus, maar door de spanningen kan dat natuurlijk. Al kan ik hoge temp en vocht dan niet verklaren. Maar ik ben er nog niet 100% zeker van dat ei echt al geweest is. De echoscopiste trouwens ook niet. Ze verwachtte van wel, maar het kon ook goed zijn dat die van 13,5 mijn ei is. Even de uitslag van het progesteron afwachten dan maar
Verwarrend allemaal he op deze manier. Als het ei wat er nu nog zit HET ei is dan zou je nog kans hebben op een iui, maar als je woensdag pas de gyn spreekt dan ben je zeker weer te laat. Lastig hoor
Nee, dan ben ik wel op tijd. Een follikel groeit gemiddeld 2mm per dag. Dan zou ik dus over 3 à 4 dagen een eisprong hebben. Als ik woensdag gebeld word en ik heb ei nog niet gehad, krijg ik weer een follikelmeting om te kijken of ei groeit. Afwachten maar weer, maar ergens weet ik wel dat ei geweest is. Dat voelde al zo voordat ik de echo had gehad.
Hier gaan ze uit van een BMS die minimaal 6,5 mm moet zijn. Nee ik krijg alleen op dag 8, 10 en zonodig een FM maar verder niets.
Zo de pregnyl is vannacht gezet, had mn gyn het erover dat het subcutaan zou worden gezet, besluiten de verpleegkundigen om het intramusculair te spuiten. Mij maakt het niet zoveel uit, krijg immers maandelijks een spuit in mn spier. De pregnyl voelde is niets van....b12 spuiten zijn pijnlijker. De zenuwen gieren intussen aardig door mn lijf voor de iui vanmiddag. Ik meld me wel weer als ik terug ben,
haii meiden Na zooo lang wachten kan ik eindelijk meekletsen.. We gaan beginnen!! Jippie.. me dag kan vandaag totaal niet meer stuk. ook al is dit het eerste stap naar een hoge trap. We zitten sindskort bij de MCK in Leiderdorp, en ik kan zeggen dat korter dan 2 maanden, we uitslagen testen en echo´s hebben gedaan. We kregen vandaag de uitslag, zwemmers van me man zijn in top conditie.. en mij eitjes zijn ook geen probleem, alleen willen ze volgens de gyn niet echt doorgroeien. Dus!!! mogen we beginnen met Puregon en Prygnil. nou moet ik alleen wachten op de rooie duivels.. en dan word het prikken. Wel vervelend, dat jezelf moet gaan prikken met zulke kleine dunne irritante naaldjes.. maar achja dit kan er ook nog bij!!. Grtjes.. en Sterkte aan alle topiclezers.. en tuurlijk ook de toekomstige Mama´s !!
Ben je naar het ziekenhuis geweest pcootje voor je pregnyl spuit. Spannend hoor je hebt vandaag je eerste IUI. Ben heel benieuwd hoe je ervaring is. Hopelijk heeft jullie eigen klus dan het gewenste resultaat saskia. Vandaag weer begonnen met de tabletten, maar ik heb er eigelijk nooit last van dus das een peuleschil . Hopelijk dinsdag pregnyl ofzo en dan woensdag of donderdag volgende week dan mijn 2de iui. Hoi Tibisai wanneer is je NOD? Spannend hoor en ook jullie succes. Liesben sta je al weer op aarde of zweef je nog een beetje rond? Ik hoop dat je je niet al te schuldig voelt naar iedereen toe , je hebt ook lang gewacht op een mooie test en dit moet een plakkertje zijn hoor. Heb je al gebeld naar de gyn?
@ Tibisai, welkom hier! @ pcootje, heel erg spannend. Het gaat nu ECHT beginnen!!! Veel succes vanmiddag. @ Lin, wordt ook weer een spannend weekje voor je. Toeleven naar IUI nr 2! Laat dat um zijn!
de tijd naar de eisprong toe vind ik wel spannend , maar dan die weken dat je niets hoeft/kan /moet alleen maar wachten die vind ik zoooooooooooooooooooooooooo erg. Even een andere vraag. Dames hoe lang hebben jullie mannen onthouding voor de iui?
Onthouding doen we niet aan We proberen ervoor te zorgen dat hij 2 dagen voor de IUI niet klaar is gekomen, maar als dat niet zo is dan is het pech hebben. Gelukkig maar, anders hadden we zaterdagmiddag niet geklust omdat we er van uit gingen maandag IUI te hebben en dan hadden we ei helemaal gemist.
Vroeg me het gewoon even af. Hier ondanks iui ook vanaf dag 8 om de dag maar aan de klus . En hopelijk een mooie test en een mooie cadeau voor schoonouders op hun 35 jarig huwelijksfeest .
Ik hoop het ook! Ik geloof dat ze aanraden om 2 à 3 dagen voor de IUI geen zaadlozing te hebben. Maar het is zo moeilijk gokken dus ik let er niet te veel op. En de dag ná de IUI, klussen jullie dan ook nog voor het geval ei net iets later is?
Ja hoor we klussen maar gewoon door. Hier hebben we nog 3 keer nageklust zeg maar. Hahahahah klinkt wel grappig naklussen. Manlief zijn zaad is wel in topconditie ! Ikke hoop dat 36 uur niet dan ook wel goed is.
En hier hebben we onwijs slecht zaad, het is nog maar de vraag of IUI gaat lukken. Maar ach, ik geloof in die paar zwemmers die hij wel heeft
Hier op het forum , ook een topic waar ik wel schrijf was een stel die niet eens voor iui in aanmerkingen zouden komen omdat zijn zaad van zeer slechte kwaliteit is. Zij zouden direct gaan starten met IVF of ICSI en wat blijkt nu ze is spontaan zwanger zonder hulpmiddelen. Dus er hoeft er maar 1 goed te gaan............ Ik duim voor je Saskia.
Klopt Lin, er is er maar 1 nodig. Ik geloof in wonderen En onze gyn trouwens ook. Hij zegt elke keer: Het is niet al te best, het is vooral te weinig maar er zijn ook goede zaadcellen die er zeker kunnen komen dus ik sluit een spontane bevruchting zeker niet uit. En daar geloven we ook in. Onze samenlevingstest was ook positief, wel maar 1 zaadcel... maar toch! Waar er 1 zwemt, zwemmen er meer! Ze halen ook maar heel weinig slijm weg, een druppel ofzo en mijn ei was net geweest en het slijm was al wat troebel. Het was eigenlijk al een wonder op zich dat die zaadcel daar nog zo actief zwom. Fijne bevestiging was dat