Wie begint er in mei ook met IUI?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by pcootje, Apr 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Goedenmorgen dames,
    Nog 12 dagen dan mag ik gaan testen wat duurt dat toch lang he allemaal als ik niet in de tussen tijd ongi word natuurlijk we zijn zo benieuwd??!!!
    Lin ik ga ook voor jouw duimen we hopen het maar ja toch voor iedereen natuurlijk.
    Nog een vraagje hebben jullie ook wat nare bijwerkingen van de Pregnyl wat je prikt ik zou het graag hoen van jullie.
    We blijven duimen voor iedereen en het word weer mooi weer lekker genieten van het zonnetje en verstand op nul makkelijker gezegd dan gedaan.

Knuffel groet van babyborn en ik denk aan jullie.

2. pientje80

pientje80 Actief lid

Jan 17, 2010
    151
    0
    0
    Hee dames, hoe is het hier? Al roze berichtjes voor juni? Ik moet nog een paar dagen wachten, ben zo ontzettend benieuwd of de IUI succes heeft!

3. pientje80

pientje80 Actief lid

Jan 17, 2010
    151
    0
    0
    Hee Babyborn, ik heb de hele week buikpijn gehad na pregnyl/IUI en was van de pregnyl ontzettend prikkelbaar en chagrijnig... Ik heb nu (anderhalve week na IUI) trouwens nog steeds lichte buikpijn, als dat maar geen opkomende ongi is.... Herken je dit?

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    @ Babyborn, welkom!

@ Lin, oeoeoe klinkt heel spannend! Zeker omdat je het bij je dochter ook had... ik duim meid!

@ Emma, 3 eitjes :$ Als ze allen doorgroeien heb je gewoon kans op een drieling! Laat je de IUI dan doorgaan of vind je het een te groot risico?

@ Pientje, nog een paar dagen. Spanned! Voel je iets of juist niets?

5. pientje80

pientje80 Actief lid

Jan 17, 2010
    151
    0
    0
    Zuurtje heeft net voor me gependeld: nu zwanger van een jongen!! ik hoooooop het zo!

6. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    lieve mede wachtbankmeisjes, laten we duimen voor veel roze voor ons topic!!!
    Om elkaar en de andere iui schatjes hoop te geven!

@pientje ik had onwijs last van pregnyl gehad, helemaal niet voor gewaarschuwd. Zo stom van ZH

Kreeg buikpijn, ochtend vd IUi was t niet te harden en werd erger, heb hele dag gelegen, dag erna ook nog wat pijn. Verder hoofdpijn en vreselijke afscheiding, dacht dat i keen infectie had ofzo.
    Assistent arts gaf me helemaal geen antwoord over afscheiding vraag etc.
    Ik had alleen tehoren gekregen dat je beetje stemmingswisselingen kon krijgen.
    Maar begreep van andere meiden dat pregnyl best wel lang in je lijf blijft doorzingen.

Had afgelopen weekend beetje ongi pijntjes/krampjes.
    Sinds paar dagen beetje opgezette borsten???

nou ja, ik hoop nergens o pwant met 1,1 milj is de kans nog minuscuul...
    xx

7. pientje80

pientje80 Actief lid

Jan 17, 2010
    151
    0
    0
    ik hoop voor je mee helena, 1.1 mio: er hoeft er maar eentje raak te zijn he...

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    heb je toevallig een beetje gekleurd, roze bruinige afscheiding helena? Heb ik namelijk sinds gisteren heel erg weinig en mijn borsten zijn iets gevoelig.

Spannend pientje je pendel.
    Ik heb ook een pendel voor deze maand.

9. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0
    @Lin, de afscheiding trok vanaf dagje na de iui langzaam weg, nu wittige waterige (excuseer:) )afscheiding maar dat heb ik vaker in de LF.
    Ik heb wel ook wat gevoeligere borsten al vanaf 3 dpo en ze zijn wat zwaarder e nopgezetter.

Voor mijn mk had ik dat bijna altijd paar dagen voordat ik ongi werd, nooit zo vroeg. Sinds mijn mk in januari heb ik nooit meer gevoelige opgezette borsten gehad. Den kdat mijn lijf best van slag is geraakt erdoor.

Nog een weekje pfffffff dan NOD

XX

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier vanmorgen na de grote boodschap bloedverlies :s snap er geen moer van. Waren we maar een week verder dan wisten we meer.

Ook hier weinig pijnlijke boobs gehad na curretage in jan.
    Nu ook krampend gevoel in onderbuik. Of hebben we verschijnselen van Pregnyl.

11. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi pientje, ik heb zaterdag pregnyl gespoten en ben ook inderdaad de hele week al chagerijnig prikkelbaar en erg emotioneel ik heb geen flauw idee of het daar van komt of een beginnende zwangerschap zal wel niet :x en had vanaf de IUI dat was maandag 31 mei ook erg veel buikpijn zeg wat sinds gisteren een stuk beter is zal wel met van alles te maken hebben verders moet ik nog wachten zeg ppff kan pas de 14 testen en de 17 juni gyn maar zal in de tussen tijd wel ongi worden :( ik heb wel steeds een vreemd gevoel in me buik kriebel ik kan het niet anders beschrijven komt dit iemand bekent voor??? We houden de moed erin en we zien het wel weer.
    Ik heb trouwens ook steeds het idee dat ik ongi ga worden dus ja we zien het wel duimen maar weer we houden elkaar op de hoogte dat vind ik wel erg leuk van dit succes wanneer mag jij testen Pien?/
    Groeten babyborn:p

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    de bijwerkingen die jij beschrijft van sjago en emo zijn herken ik niet van de pregnyl.
    Wel het gekke gevoel in je onderbuik.
    Hier vanmorgen weer bloedverlies bij de grote boodschap en verder de hele dag dan weer niets.
    Ga maandag nog maar eens met de gyn bellen en overleggen.

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ikke is ongesteld... kan ik tenminste weer verder!

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    ikke ook ongesteld veel te vroeg
    )(*$#@$

15. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    Jammer Sas en Lin, op naar de volgende ronde dan maar !

Hier vandaag FM gehad. Er zat een ei van 17,5 mm :) Vanavond Pregnyl en zondag IUI.

Veel succes voor de meiden die nog op het wachtbankje zitten ! (wie zijn dat op dit moment nog, ik ben het overzicht een beetje kwijt geloof ik?)

16. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi Lin balen zeg echt waar volgende keer beter hopen we dan maar weer word allemaal wat dat vrouwelichaam het neemt je af en toe gewoon in de maling nou eerder ongi bij jou ik zou 8 juni ongi moeten worden ppff zal wel weer en anders 14 juni testen en dan 17 gyn maar ik heb nou weer zo n ongi gevoel we blijven lachen toch.
    Succes weer voor zondag.;)

17. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Sorry dit is voor Lien bedoeld zie ik nou.

18. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Ik zit ook op het wachtbankje ppff en jij succes weer voor zondag;)

19. pientje80

pientje80 Actief lid

Jan 17, 2010
    151
    0
    0
    Hee Lin, wat balen. Hoeveel te vroeg ben je ongesteld geworden?
    Babyborn, die kriebel in je buik herken ik ook, volgens mij voelen we ons hetzelfde door de pregnyl. Als je 28 mei IUI hebt gehad zou het nu nog wel heel vroeg zijn voor een zwangerschap, maar wie weet. Ik moet nog twee daagjes wachten, maar denk dat het is mislukt deze maand. Ik moet morgen lunchen met een vriendin die net heeft verteld dat ze zwanger is (tegelijk met nog drie andere...) super leuk natuurlijk maar begin er wel een beetje de balen van te krijgen....

20. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi pien succes met het etentje flauw is dat dan he iedereen zwanger om je heen en bij jouw lukt het niet nou we houden de moed erin komt wel goed:) hopen we dan maar.
    Raar he die kriebel in je buik wie weet maar het is allemaal nog te vroeg ik heb trouwens 29 mei pregnyl geprikt en 31 mei IUI dus ik moet nog helaas erg lang wachten allemaal ppff 8 juni zou mijn ongi dag zijn ongeveer dan maar hopen dat het niet komt maar het zou te mooi zijn om waar te zijn we zullen zien spannende week weken nog :x
    Groeten babyborn.........

Share This Page