sterkte pcootje hoop dat alles goed komt met wat er aan de hand is misschien ook wel even lekker stoppen beetje rust hoop ik maar zo te lezen niet echt rust dus succes en sterkte met alles. Groeten babyborn....
@ Pientje, balen zeg ! Succes met de komende IUI @ pcootje: fijn om weer wat van je te horen. Ik kan me voorstellen dat je deze keer een dubbel gevoel over je ongi hebt. Van de ene kant balen, van de andere kant is je gezondheid gewoon veel belangrijker ! Als daar wat mee is, wil je dat toch eerst opgelost hebben! Hopelijk gaat het allemaal meevallen. In elk geval wens ik je veel geluk en sterkte ! @ Misty: Ik denk dat volgend weekend geen probleem gaat zijn hoor. Dan zit je pas op dag 8 of hooguit 9. FM is meestal pas vanaf CD 10 ofzo, afhankelijk van je cyclus. Spannend, voor jou gaat het nu ook beginnen ! Succes !
lieve meiden, ff een snelle ego... BEng bang dat i kmorgen, op 12 dpo?????, al ongi ga worden.. mijn opgezette pijnlijke borsten begonnen gister af te nemen. toen was mijn temp al gedaald naar 36.9, vanochtend 36.8.. kan er niet meer van maken dan dat ik ongi ga worden. ik baal uiteraard maar vind het ook heel raar dat ik ineens een lf van 12 dagen heb, nooit gehad altidj 14-16 dagen. herkend iemand dit? xxx
Hoi Helena, Nee dit herken ik niet helaas voor jouw misschien maar al dat temperaturen doe ik al jaren niet meer daar werd ik echt heel erg depri van ik heb zoiets van het is zo of niet want anders zak je echt in een diep dal heb ik zelf zo ervaren niet dat ik er niet mee bezig ben zeker wel. Ik ben wel erg gespannen want morgen zou ik ingi moeten worden dus elke keer het wc bezoekje denk ik ja of nee. We zullen het zien ik zou het toch ietsje laten rusten als ik jouw was dat probeer ik zelf ook te doen. Lukt niet altijd hoor dus ik snap het wel.............. Doe rustig aan en je wet maar nooit. Is dit trouwens voor jou eerste kindje?? Is er al iemand met een kindje op dit forum wat gelukt is via IUI?? Ben erg benieuwd spreek jullie gauw weer. Succes weer allemaal??!!!!! De Kriebel groetjes babyborn
Meiden die aan het wachten zijn op hun ongi, sterkte! Is altijd zo verdomd spannend. En weer zo'n teleurstelling als het weer niet zo heeft mogen zijn. @pcootje: ik wens je heel veel sterkte en geluk de komende tijd. Hopelijk is het allemaal snel voorbij en kun je weer verder met je zwangerschapswens! Al die zwangeren of mensen die een pasgeboren kindje hebben zijn hier ook niet meer te tellen. En dat medeleven en daarna weer eigen babypret is inderdaad niet altijd fijn. Maar ik blijf wel hoop houden en denk dan maar, ik heb het nog allemaal te goed! @ego: ik heb net met het Ziekenhuis gebelt voor de FM. Deze is op cyclusdag 10 (dinsdag de 15e). Komt goed uit voor ons, want zo kunnen we toch lekker het weekendje weg. Morgen begin ik met de Clomid.
Misty fijn dat je wel je weekendje weg kunt doen! Babyborn, dank! dit is idd mijn eerste kindje. dec hebben we eerste slechte zaaduitslag gehad en is de mmm begonnen voor ons. Die maand raakte ik toevallig ook zwanger, een wonder, net weggeweest met man om nare nieuwste verwerken, toch zwanger! We waren oergelukkig. helaas werd het een mk...een van mijn beste vriendinnen raakte 2e rond in dezelfde week zwanger en bleef dat ook. We hadden samen uitgerekend geweest i nde week van mijn verjaardag. Ik ben heel open geweest teen haar oer mijn verdriet en dat ik niet heel actief kan meedoen met haar zwangerschap. Dat was erg goed, zo is er tenminste geen naar en ongemakkelijk gevoel hierover. Maarja, nu er een dikke buik te zien is en iedereen hetde hele tijddaarover heeft. wat helemaal ,logisch is. heb i ker na een uurtje toch ok wel weer heel moeilijk mee. Na haar volgden nog meer zwangeren... Omdat natuurlijk niet iedereen van mij nmmm teostand weet, krijg ik ook vaak te horen van ach je wordt zo wel weer Zwanger! tsja.... kus!
Hoi meiden, ik heb erge ongi krampen word er nou al niet zo vrolijk van:x we zullen zien ik hou jullie op de hoogte.
@ Pientje en Misty, balen meiden :x Stomme ongi ook! @ Lien, welkom op het wachtbankje. Hopelijk brengt 16 jullie nu ook veel geluk! En 16 miljoen Wowie... dat wil ik ook @ pcootje, jeetje wat heftig allemaal! Heel veel sterkte. @ Helena, een lf van 12 is zo kort niet. Een lf moet tussen de 10 en 18 liggen. 14 is het gemiddelde. Het is alleen wel een beetje gek dat je lf nu misschien een stuk korter is dan anders. Kan het door de stimulatie komen? Of was je ei misschien iets eerder gesprongen dan de IUI? Ik heb meestal een lf tussen de 12 en 14 dagen, wisselt ook wel eens maar nooit korter of langer dan 12 of 14 dagen. Maar misschien blijft ongi nog wel even weg, laten we hopen dat ie heeeeel lang wegblijft
@ Saskia, ik kan me voorstellen dat dit soort getallen als 16 mln voor jou en anderen bij wie het zaad het probleem is, niet echt leuk zijn om te lezen. Anderzijds, ook al zijn het er 100 mln, het gaat er toch om dat die ene goede er tussen zit. En daarmee ben je zelfs bij geweldig zaad nog erg van geluk afhankelijk. Dus voor jullie is er ook nog zeker hoop! En ook wij kunnen pech hebben, zoals al wel eerder is gebleken... helaas... @ Helena en Babyborn, wat vervelend dat bij jullie de ongi er alweer aan lijkt te komen. Ik blijf natuurlijk nog een beetje hoop houden van niet ! @ Babyborn, op dit forumonderdeel is nog niemand via IUI zwanger geworden. Alleen Liesben, maar dat was nog voor de IUI. Dus het wordt tijd voor de eerste positieve testen !!
@ Lien, dat is waar. Er komt veel geluk bij kijken, heel veel geluk zelfs! En ik bedoelde het niet rot hoor, want ik hoop echt dat er van die 16 miljoen eentje de eindstreep gaat halen
Jammer dat er nog niemand zwanger is geworden met IUI ik ben meteen niet meer zo enthousiast :x nou ja we zullen het zien ppff het wachten duurt wel heel erg lang zo, ongi of niet krampen worden steeds meer maar we blijven toch maar wel een beetje lachen klein beetje hoop. Hopen dat er gauw wel iemand met leuk nieuws komt dat zou erg leuk zijn...... you never now.... voor iedereen misschien helpt het. groetjes Babyborn xx
Er zal toch echt wel iemand hier binnenkort zwanger zijn mag ik hopen???? Hier enorm last van bijwerkingen van de medicijnen nu ik wat betreft dosis verdubbelt ben. Het zweet loopt me met straaltjes van mijn rug. Vrijdag zullen we hopelijk wel een ei of 3 zien .................
Poeh Lin, wat heftig. Heb je clomid + pregnyl of andere medicijnen? Ik begin morgen weer, heb ook altijd zoveel bijwerkingen, bugh. Dames is het stom om morgen toch nog een test te doen voordat ik met Clomid begin? Voel me zo anders dan normaal ongesteld, ben misselijk, hongerig en heb een opgeblazen buik. Ik doe het gewoon, dan ben ik tenminste over alle twijfel heen.
Gewoon doen pientje waar jij je goed bijvoelt !! Gewoon testen zou ik zeggen. Hier Femara en pregnyl en die Femara doet het hem deze maand
Hey Pientje: Wij lopen gelijk op dan deze cyclus! Ik begin ook vandaag met de Clomid. Heb je nog getest? Ik had toevallig vrijdag een bruiloft en ik wilde weten of ik dan wel of niet kon drinken, dus had vrijdagochtend een testje gedaan (negatief natuurlijk) en ben zaterdag op zondagnacht ongi geworden. Ik hoop ook echt dat er snel iemand met IUI zwanger wordt, want ik had er eerlijk gezegd echt al mijn hoop op gezet.
hoi meiden, ff snel ego voor ik de deur uit ren naar werk; KEihard ongi geworden, gisteravond beetje, vanochtend heel heftig. Snap er geen bal van. LF van 11 dagen? nooit gehad, altijd netjes 14-15 dg. Wil afspraak met gyn om dingen te bespreken, krijg ik te horen 16 juli????anders bellne op 29ste onder werktijd, dan zit je lekker aan de telefoon.... ben heel gefrustreerd dat ik met allemaal vragen rondloop en niemand geeft antwoord. op naar iui 2, donderdag uitgangsecho. dat is onze laatste kans voor de zomerstop. 2 maanden zelf proberen en september verder met iui. ook belachelijk. kus!
Lien doe je wel rustig aan allemaal jeetje zeg wat een verhalen allemaal. Helena wat een vragen allemaal bij jouw zeg en een hoop onduidelijk heid zeg alles gaan vragen succes ermee. Allemaal natuurlijk.Het word tijd voor goed nieuws vinden jullie ook niet ppfff.......... Ik heb vandaag een beetje de wabbers moet ongi worden dus blijft spannend ja of nee:x maar jullie horen het wel. Ik ga even lekker shoppen met een vriendin beetje afleiding hoop ik dan maar. Maarja elke naar de wc is weer spannend. Groetjes babyborn xx
Hoi helena ik vind het echt belachelijk allemaal daar zeg wel ziekenhuis is dit???? Echt vragen wat je wilt weten zeg lekker makkelijk voor hun maar voor jou niet blijven lachen heal is het maar een klein beetje wij zijn er voor je. Knuf van Babyborn xxx
Hoi allemaal, PPff wat duurt het wachten lang zeg nog ik ben nog steeds geen ongi heb wel krampjes nog steeds maar tot nu toe nada niks geen ongi ik zal nog even geduld moeten hebben wat duurt dat wachten dan toch lang................ Groetjes babyborn