Wie begint er in mei ook met IUI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door pcootje, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ Helena, het kan goed zijn dat je vocht vast houd door de hormonen. Wie weet hoef je niet te wchte ntot september omdat je deze maand misschien wel bingo krijgt.

@ Babyborn, hoe is het met je, heb je al getest?

@ Lin, Fijn meid dat je ook mag gaan spuiten vanaf je volgende cyclus, hopelijk is het niet meer nodig.
    Heeft jouw ziekenhuis ook een zomerstop? De mijne wel hoorde ik vandaag.

@ hier, vandaag spoedje naar het ziekenhuis, ben nu voor de 9de dag aan het vloeien, oud bruine troep met nog steeds buikpijn, vanochtend zo'n enorme buikpijn dat ik er misselijk van werd en het zweet aan alle kanten mn lichaan afdroop.
    Ze waren even bang voor een bbz, maar gelukkig is dat het niet.
    Mn baarmoeder is nog steeds niet schoon, dus het vloeien gaat nog wel even door, mn bloed is geprikt op een ontsteking. Heb medicijnen gekregen om de pijn te drukken. Volgende week moet ik heen voor controle..... daar gaat mn rustpauze;)

Heb het ook met mn gyn over de rustpauze gehad, hij vertelde me dat er in juli en augustus geen iui gedaan wordt, dus we hebben pauze tot september....... klinkt vast heel raar, maar vind het een heerlijk idee. Even niets meer moeten, geen hormonen, geen controles, geen gereis op en neer, geen verplichte sex of onthouding, geen hoop op een zwangerschap die weer een teleurstelling kan worden..... gewoon een paar maandjes mn lichaam en geest weer terug krijgen en genieten van de rust.

2. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    zo ik ben weer terug van vakantie! het was heerlijk. vandaag follikelmeting en ik dacht dat ie ong 12 mm zou zijn maar hij was al 19! pregnylspuit net zelf gezet en zo ochtend onze eerste iui. ben best zenuwachtig eigenlijk. Bij ons in het ziekenhuis krijg je maar 4 kansen. hoop dat mijn ei niet springt voor die tijd. ze zullen het wel weten in het ziekenhuis..........

3. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Hoi Lin71,
    Wel fijn voor je dat je een gesprek heb gehad en nu andere medicijnen krijgt wel een beetje moed blijven houden hoor ik snap het allemaal wel het is niet niks allemaal.
    Positief blijven maandagochtend is het gewoon een stuk beter hoop het voor je ok doe rustig aan en horen maandag gewoon positief nieuws van jou.
    Groeten babyborn xx

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Niets over gehoord van een zomerstop of iets. Zal maandag eens vragen ook hoe dat zit als ik in een weekend moet voor IUI, dan moet ik immers naar jou ziekenhuis.

Vandaag met manlief een heel reeel gesprek gehad. Wat als het allemaal niet meer lukt.........We willen er nog niet aan denken maar doen het alle twee toch.

Ga terug in mijn baalmodus. Moet ook nog eens de n8dienst in.

5. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    pcootje,

Ja ik hou de spanning erin erg he maar goed ik had even met het ziekenhuis gebeld vandaag en die zeiden dat ik makkelijk kon gaan testen dus dat hebben wij gedaan de test was helaas negatief :xde assistente zei al dat dat zo zou zijn maar ik moet donderdag naar de gyn en als ik dan nog steeds geen ongi ben dan houden we moed er maar een beetje in:( dan hoop ik maar dat hij wel leuk nieuws heeft..............
    Zal wel weer niet ik heb altijd iets aparts maar ja we blijven lachen:) proberen in ieder geval.

Jou verhaal is ook heftig zeg jeetje jij maakt ook van alles mee
    hou de moed erin en hopen dat het bloeden bij jou gauw stopt
    en dat jeje weer een beetje lekkerder gaat voelen ik denk aan jullie allemaal ppfff.

Zomerstop bij jullie in het ziekenhuis ik zei van de week nog wat raar
    ik ga het toch maar even navragen of wij dat ook ineens hebben ik dacht namelijk van niet.

Verder alle meiden succes en vooral op het wachtbankje (waar ik zelf ook op zit of lig) en allemaal positief blijven ook al is dat harstikke moeilijk;)

Groetjes van stressie babyborn........

6. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Succes met je nachtdienst en blijf ook positief probeer ik ook na 5 jaar nog steeds ik snap niet hoe maar het lukt me soms wel.
    Werk ze.
    Groetjes babyborn..............

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Dank je babyborn.............

Jij succes en hopelijk snel goed nieuws van jou kant.

Jee pcootje wat doe je toch allemaal.........

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik zal er ook even naar vragen als ik je was, kun je je er een beetje op instellen........ En anders gaan we samen in september beginnen met spuiten, we wouden toch samen zwanger zijn en tegelijk bevallen:D

Geen idee wat m'n lichaam allemaal aan het doen is lin, lijkt erop dat m'n lijf nog eigenwijzer is dan ik;)

Fijne nachtdienst meid, dikke knuffel.

@babyborn, jammer van de negatest, maar geen bloed geeft moed!

Ik ben intussen ook wel benieuwd hoeveel ziekenhuizen er een zomerstop hebben, m'n oude ziekenhuis had het vorig jaar ook

9. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi succes met je eerste iui en het valt bij mij meestal erg mee alleen daarna wat last van krampen in de buik maar dat overleven wij vrouwen wel;).
    Bij ons krijg je er 6 kansen is ook overal verschillend zeg.
    Knap dat je zelf durfde te prikken ikke niet hoor mijn mannetje gedaan en ging goed succes.
    Groetjes babyborn...........;)

10. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Dank je is wel een goeie geen bloed geeft moed we zullen zien.

Groetjes

11. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hallo allemaal,

Even weer een berichtje van deze kant ik ben nog steeds geen ongi
    ik heb vandaag wel heeeeeeeeeeeel erg ongi krampen ppff:(
    maar tot nu toe nog helemaal niks ik ben wel heel erg chagerijnig en heb elke keer het gevoel ja nu ongi maar dan ga je naar de wc en nee nog niet zou blij zijn als het donderdag is dan weet ik het allemaal zeker.............
    Of ik word natuurlijk ongi????!!!!!!!!:x
    Jullie weten ook niet hoe innestelling voelt of wel ik heb geen flauw idee maar misschien voel ik dat vandaag I DONT NO .....
    Ik heb wel een zoon van 9 jaar maar ik had toen helemaal niets gevoelt ook niet dat ik zwanger was toen ja na een test toen ik al even geen ongi was klinkt misschien raar maar ja zo was het nou eenmaal.
    Iedereen weer succes met alles. Ik ben helaas vandaag een beetje down wat ik niet zo heel gauw heb maar ja we blijven lachen:) PPFF.

Groetjes babyborn........

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @babyborn, Hoe is het vandaag??????

13. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    hoi pcootje,

Ik ben sinds gisteravond ziek geworden misselijk spugen koorts grieperig
    denk ik ppff:x:x.
    Maar ik ben in eerder geval nog geen ongi geworden ik hoop dat ik snel opknap en dat ik donderdag naar de gyn kan en dan maar hopen dat hij leuk nieuws heeft:).
    Verder weet ik even niks meer ik ga zo weer naar me bedje :p of op de bank hangen wat kan je je dan beroerd voelen zeg.

Groetjes babyborn...........

14. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    pcootje,
    Ik vergeet helemaal te vragen gaat het met jouw
    al wat beter of nog niet......

groetjes babyborn

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    beterschap babyborn.

pcootje hoe is het met jouw vloeien?
    Ben toch wel van plan om eerder zwanger te worden in plaats van pas in sept.
    Enne morgen maar eens info naar zomerstop.

Hier nog een nachtje werken en morgenvroeg weer voor FM.

Enne dan morgenmiddag joepie nederland voetballen...........

16. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Lin 71, het gaat iets beter nog een betje slapjes en zweverig en het eten smaakt nog niet zal wel weer snel opknappen het zal wel moeten er loopt hier ook nog een knulletje rond mamas kunnen nooit ziek zijn he zeggen ze dan;)

Succes vandaag in het ziekenhuis hopen dat het weer goed is daar gaan we vanuit.
    En dan vanmiddag lekker genieten van voetbal:):):) spannend hoor.

Dames ik ben nog steeds geen ongi het word nou wel echt spannend:p

Ik ga even een douche nemen daar knap je meestal weer een beetje van op.

Dames op het wachtbankje ook succes gaat het nog allemaal goed met jullie ik heb zo n weinig ruimte op het wachtbankje:):):)

Groetjes babyborn

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ Lin, Succes vandaag in het ziekenhuis! Ik zou ook graag voor september zwanger zijn meid, maar soms moeten we ons overleveren aan anderen die het voor ons beslissen he?!
    Als jouw ziekenhuis geen zomerstop heeft kom ik die maanden wel bij de jouwe voor controle...... maar ben bang dat ook zij een zomerstop hebben.

@babyborn, Lief dat je er naar vraagt, met mij gaat het wel goed hoor, voel me niet ziek ofzo, moet alleen ff onder het mes.

Waarom ga je niet testen? Wanneer was je NOD? Straks denk je een buikgriep te hebben ben je gewoon zwanger:D

18. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @babyborn: Tja, ik zou ook een testje doen, zeker omdat je ongi nog uitblijft.

@Lin: succes in het ZH vandaag. Hopelijk is er in jou ZH geen zomerstop.

@Helena: hoe gaat het met jou? Jij hebt woensdag FM toch?

@wachtbankje: Hoe gaat het met de dames?

Hier een heerlijk weekendje weg geweest. Wel af en toe last van wat buikpijn en nu misselijkheid. Zou dat van de Clomid kunnen zijn?
    Morgen heb ik de FM. Ben benieuwd wat de Clomid opgeleverd heeft en wanneer de Pregnyl en IUI zullen zijn.

Heeft iemand van jullie ook een man/vriend die moeite heeft met stoppen met roken? Ik erger me er ontzettend aan dat hij rookt en zeker, omdat zijn zaad ook niet van zo'n goede kwaliteit is volgens de gyneacoloog. Aan de andere kant begrijp ik het ook wel, omdat hij het ook allemaal spannend vindt en er in zijn familie en op het werk veel gerookt wordt, waardoor het voor hem extra lastig is om te stoppen.

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier gelukkig geen rokende man meer maar kan je me irri wel voorstellen.

Waarschijnlijk hier ook zomerstop. Assistente moest het wel na vragen omdat ze er nog niets over had gehoord maar het zal wel.
    Helaas word dit dan waarschijnlijk eerste de laatste IUI dus moet ik maar zwanger worden.........
    Morgen weer voor FM. er zitten 1 of 2 eicellen . Eentje zit verstopt achter de andere waardoor de gyn niet duidelijk kon zien wel of niet. Maar 1 is 15 mm en dan andere zo tezien 13 mm.
    Spannend dus en hopelijk goede ik wil zwanger worden eicellen.

ga voetbal kijken............

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ Lin..... Jij wordt deze ronde gewoon zwanger!!! :D

@ ego, hier een ontstekings reactie op het onderzoek van vorige week, nu antibiotica gekregen...joehoeeee dr kan kan nog meer bij, dr kan nog meer bij :x

Deel Deze Pagina