Ach als je toch in de lappenmand zit pcootje dan kan er vast nog meer bij. Balen meid. Hoe komt het door IUI? of geen idee. In ieder geval beterschap. Zitten er nog dames op het wachtbankje????? Babyborn hoe is het bij jou?
Misschien is het een beetje laat (mei is al voorbij...) Maar ook ik (wij) starten binnen nu en een aantal weken met IUI via KID. Ik blijk PCO te hebben (een bekende term hier begrijp ik, en mijn man blijkt een genetisch defect te hebben met als gevolg onvruchtbaarheid, een spontane zwangerschap bleek er dus na 2,5 jaar proberen niet in te zitten. Inmiddels ben ik bezig aan mijn eerste tabletjes Provera, om een 'menstruatie' op te wekken, woensdag over 1 week moeten we terug naar de kliniek, voor de uitslag van het bloed en een echo om te kijken welke behandeling comid/pregnyl etc het beste past, met een beetje geluk zouden we de eerste poging kunnen ondernemen zo rond juli/augustus... Spannend hoor!! Ik ben nieuwsgierig hoe dat allemaal gaat lopen, en omdat veel mensen in je omgeving niet snappen waar je over 'zeurt' als het niet lukt om zwanger te raken, of het moeilijk vind om met zwangerschappen geconfronteerd te worden dacht ik, laat ik een op internet gaan snuffelen! er blijkt gewoon een flink forum te zijn, met lotgenoten! HOERA!! Kortom, ik ben blij dat ik jullie heb "gevonden" en hoop dat we elkaar kunnen steunen in deze spannende tijd, Liefs Daaniejelleke
Hallo iedereen het word druk hier zeg al die vragen gezellig Hoe het met mij gaat ik ga er vanuit dat het een griepje was en het gaat nou alweer wat beter dat scheelt een test had ik vrijdag al gedaan en was negatief ik denk dat ik toch gewoon wacht tot AS donderdag dan moet ik naar de gyn en aangezien ik sinds vandaag ineens wat rose aan me toiletpapier heb zitten en stipjes van dat rode ggrr denk ik dat ik ongi ga worden maar als het zo blijft wacht ik braaf tot donderdag(als ik dat vol hou) en dan zien we wel weer verder dan heb ik tenminste echt zekerheid. Hoe was het met jou lin71 vandaag in het ziekenhuis. Pcootje wat doe je toch allemaal gaat wel lekker denk sjongesjonge zeg doe het wel rustig aan hoor. Ik ga donderdag ook meteen vragen of ze bij ons ook zomerstop hebben ik ben benieuwd Volgens mij ben ik nog vergeten iemand te beantwoorden nouja dan doe ik straks nog wel een berichtje gezellig Ohja rokende mannen vies he ja mijn man rookt ook heeft hij het voordeel dat er bij hem niks aan de hand is dus dan rookt hij maar lekker verder en thuis rookt hij buiten ik heb zelf COPD en onze zoon heeft Astma dus dat zal wel moeten en als mannen niet willen stoppen stja is vervelend ze moeten het echt zelf willen voor al als ze weten dat het bij hun niet goed is hij wilt toch ook graag een kind toch of zie ik dat verkeerd............... Groetjes babyborn
Succes Daaniejelleke, En van harte welkom bij ons gezellig hoor ik zit hier ook nog niet zo lang maar je kan wel even lekker je ei kwijt(OEPS NIET ZO HANDIG OM DIT TE ZEGGEN) past wel bij ons eigenlijk al die eieren parade. Het is gewoon prettig dat er mensen in het zelfde schuitj zitten. Groetjes babyborn.......
Misty1984 succes voor morgen en hopen dat het allemaal goed gaat. clomid weet ik zelf niet wat je daar voor bijwerkingen van kan krijgen moet je anders even vragen.......... Groetjes babyborn
Goeiemorgen meiden, Nou ja goed ik ben gewoon ongi geworden:x:x:x:x:x:x helaas we hadden nu toch wel een beetje de hoop van na 5 jaar ja zal het zal ik nu eindelijk weer eens zwanger zijn maar nee helaas WEEERRRRRR niet we zullen donderdag wel zien wat de gyn wilt we zullen nog wel een rondje IUI gaan doen en even checken voor de zomerstop. Ik ben toch wel erg teleurgesteld :x ik ben erg chagerijnig maakt niet uit tegen wie krijgen we nog visite vanmiddag en dat zijn net mensen die van niks weten wij hebben het nu niet tegen iedereen verteld want daar werd je ook gek van dat gevraag allemaal ik weet niet hoe jullie dit doen bij ons weet een goede vriend en vriendin het en onze schoonzus en die begrijpen ons ook gelukkig. Ik had het al eerder gezegd denk ik maar dan gaan ze allemaal zeuren van je hebt al een zoon wat loop je nou te zeuren blabla Ik denk dat mensen dat gewoon niet begrijpen die ervaring hebben wij dan en daar kan ik heel boos om worden...... Dus dames jullie hebben weer wat ruimte op het wachtbankje succes allemaal. Groetjes babyborn
Lin 71 succes weer voor vandaag en jij krijgt heeelllleeee goede eicellen die heeel graag zwanger willen worden duim voor je. Groetjes babyborn
@babyborn: Wat KL*TE zeg! Ik had voor jou ook echt goede hoop. Kan me voorstellen dat je er heel boos en onzeker door wordt als het zo lang op zich laat wachten. Is ook heel vervelend als andere mensen geen idee hebben wat het met je doet. Ook hier ondanks dat velen het wel weten van ons toch beetje kromme opmerkingen, maar ik denk altijd maar zo: ze zullen het vast wel goed bedoelen, maar weten gewoon niet wat te zeggen. @Lin71: Succes vandaag! Ik hoop voor je dat je 2 hele mooie eitjes hebt en dat er een prachtig kindje uit voort komt! Ik ben straks aan de beurt, om 11.10 uur, de eerste FM. Ben benieuwd. @pcootje: Wat balen dat je er weer iets bij hebt! Kan niet veel gekker meer geloof ik he? Heel veel beterschap in ieder geval! Hopelijk voel je jezelf snel wat beter. @Daaniejelleke: Voor jullie ook een spannende tijd! Met donorzaak lijkt me persoonlijk nog wat spannende, maar gelukkig dat het bestaat @ego: Tja, mijn mannetje wil ook ontzettend graag een kleintje, maar de sigaretten kan hij nog steeds niet laten liggen. Wel rookt hij een stuk minder en sowieso helemaal niet meer thuis. Hij heeft ook al een aantal weken niet meer in het weekend gerookt. Dus eigenlijk rookt hij alleen op het werk en helaas dit weekend (waren we weg met zijn collega's) rookte hij ook. Binnen wordt hier ook helemaal niet gerookt, want dat vind ik toch ook wel erg vies en geen fijne omgeving voor een babytje lijkt me. Maar goed, mijn man zal inderdaad zelf in moeten zien dat het beter is om te stoppen met roken en dit zelf ook echt willen. Ik kan hem hierin niet dwingen..
Misty dank je wel voor je mailtje het blijft gewoon prut maar we gaan er hoop ik weer met volle moed tegen aan voor de volgende ronde maar na 5 jaar heb je het gewoon een beetje gehad echt daar word je zo moe van, wel 1 jaar rust tijd tussen door door omstandigheden. En inderdaad ik denk dat het voor sommige mensen moeilijk is om wat te zeggen maar we hadden nu zoiets we zeggen lekker niks en wie weet komen we ooit nog een keer met een leuk berichtje Het zou nog leuk zijn maar het biologische klokje voor mij tikt ook aardig door we zullen het zien ik ga maar even stofzuigen etc en dan komt mannetje zo weer thuis Succes he straks in het ziekenhuis duim voor je en alle andere.............. Groetjes een beetje down babyborn...........
Succes Misty hopelijk zitten er bij jou ook een paar mooie eicellen . Spannend weer hoor. Balen babyborn. Ben benieuwd wat je gyn zegt donderdag. Hier om 15:00 uur vanmiddag FM. Zelf denk ik donderdag IUI nr 3. Horen we straks wel. Verder ga ik straks even lekker de tuin in om de boel weer een beetje bij te werken, morgen wat leuke plantjes kopen en dan kan die er weer tegen. Laat wel horen hoe het was in het ZH
Zo net terug van de FM. Er zat 1 groter eitje van ongeveer 17mm en aan de andere kant zaten er twee: 1 van ongeveer 14mm en 1 van ronde 9mm. Morgen nogmaals terug voor een FM en dan morgenavond of donderdagavond de Pregnyl. Vrijdag of zaterdag dus de IUI. @Lin71: succes vanmiddag. We lopen mooi gelijk op deze cyclus. Geloof dat Helena morgen de FM heeft. Dan kunnen we mooi met z'n allen op het wachtbankje. Hoe is het met de andere dames op het wachtbankje?
Misty dat is wel leuk nieuws toch wat een gedoe he morgen nog een keertje terug maar ja het is voor een goed doel zeggen we dan maar succes morgen en dan maar gauw pregnyl en de IUI spannend weer hoor ik duim voor je. Voor iedereen trouwens..... Misty mijn verhaaltje moet je maar even terug lezen als je wilt ik ben van het wacht bankje af helaas. Groetjes babyborn
@babyborn: Ja, ik had het gezien inderdaad. En op gereageerd maar dat zal je misschien niet gezien hebben. Wel echt KL*te weer! Kan me voorstellen dat je flink de balen in hebt, zeker na 5 jaar! Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig en ik heb er al meer dan genoeg van haha. Ben ook blij met de opbrengst (aantal en grootte eitjes) Helaas morgen inderdaad nogmaals een FM en dan weten we wanneer de pregnyl en de IUI zijn.
Spannend misty 2 mooie eitjes. We lopen zeker zo goed als gelijk. Wel zo gezellig op het wachtbankje.
Hier morgenavond pregnyl spuiten en dan vrijdagmorgen IUI nr 3. Hier wel zomerstop maar hoe en wat nog niet bekend bij gyn alleen bij lab. We horen het wel. Verder een recept gekregen voor Puregon, als het deze maand niet zwanger word dan mag ik vanaf de volgende maand 100 eh puregon per dag spuiten. We lopen dus echt vrijwel gelijk Misty. spannend hoor. 2 mooie eicellen trouwens 1 van 17,8 mm en 1 van 15,3 mm.
Hoe is het met de andere dames zoals Gillian, saskia, helena, lientje??? Joehoe waar zitten jullie...............................
Hoi Lin71 haha ik ben er nog hoor. heb even een paar dagen niet gekeken en dan mis je gelijk een heleboel haha. Ik ben nog steeds aan het wachten na mijn 1e iui van zondagochtend.zou dat ook dag 1 zijn? ik bedoel als je na 5 dgn ongeveer je innesteling kan hebben? Ik heb een pregnylspuit gehad maar heb van voor en na mijn ei alleen maar bm krampjes. vaag. verder voel ik niks. doen jullie gewoon alles na een iui? sporten en sexen enweet ik veel wat of doen jullie heel rustig aan? zit wel eens te denken: straks word ik toch ongie en ben ik op mijn werk ofzo. dat zal echt moeilijk zijn denk ik omdat je het liefst fiks wilt janken dan. andere mensen nog nieuws? ik ga verder wachten..........
Geen idee eigelijk gillian. Ik voel mijn ei iedere maand dus kan je geen antwoord geven. Ik doe wel gewoon weer alles na IUI , sporten, werken, knutselen enz. Puregon is een hormoon . Doet hetzelfde als Clomid en Femara.