hoi misty, Ja sorry is waar ook je had al een berichtje geschreven en ik had er al op gereageerd stom van me sorry was er even niet bij met me hoofd ik begin nou weer een beetje een normaal hoofd te krijgen(NOUJA NORMAAL) grapje ik heb wel ongeloofelijk vel last van me ongi zeg valt normaal altijd reuze mee ik denk dat ik morgen maar even ga bellen naar de gyn lijkt mij ook niet prettig om daar donderdag heen te gaan lekker zo n rode je weet wel maar kan ook gewoon even babbelen natuurlijk we zien het wel. Ik hoop dat het deze keer goed gaat bij je zou leuk zijn alemaal zwanger of een paar krijg je weer een beetje moed..... Groetjes babyborn
Hoi lin71 Wat een goed nieuws voor je zeg lekker dat word weer duimen draaien voor jullie spannend. Zie je overal is zomerstop ik ben benieuwd hier ik zal het donderdag weten. Puregon ik ga even googlen spannend maar je moet er gewoon vanuit gaan en hopen dat dat niet nodig is en dat je lekker zwanger bent good luck En het is inderdaad rustig met de andere dames zeg. Misschien zzzomerslaap of stilte voor de storm..........hihi Groetjes babyborn
He gillian2009 Spannend zeg wat duurt dat lang he dat wachten ik blijf duimen draaien voor iedereen nee leuk toch. Je hebt wat meer ruimte op het bankje ik ben er helaas vanaf wachten op de volgende ronde ppfff. Die bmkrampjes had ik ook leek wel een lichte bevalling had er wel lang last van ik ben trouwens gewoon gaan sporten maar wel iets rustiger aan gedaan het ligt eraan wat je doet voor sport ik heb me buik wel een beetje met rust gelaten het slaat misschien nergens op maar ik deed dat wel. Verder moet je luisteren naar je eigen lichaam toch ik denk dat dat bij iedereen anders is sex voor mij even niet hihi maar jij misschien wel. Succes ermee komt vast wel goed. Groetjes babyborn.
@ Daaniejelleke, welkom en dat je maar snel zwanger mag raken. @ Babyborn, balen van je ongi:x, ben benieuwd wat je gyn donderdag te zeggen heeft. Je mag best chagarijnig zijn hoor! Laten anderen eerst maar eens naar hun zelf kijken voor ze commentaar gaan geven op jullie, doe gewoon waar je jezelf goed bij voelt. @ Misty, hoop voor je dat je mannetje snel van de sigaretten afblijft, kheb zelf ook gerookt en weet dus dat het kan Ben er nu gelukkig al jaren van af en ooooowwww wat stinkt dat als je zelf niet meer rookt bahhhhh Veel succes met je IUI @ Lin, de planten al gepoot? Succes met je 3de IUI, hopelijk hoef je dan niet meer te spuiten...... ga jij trouwens wel beginnen te spuiten als er zomerstop is? Je hebt dan geen controles he tewrijl dat bij spuiten wel erg belangrijk is (hier om de dag ivm kans op overstimulatie), lijkt me niet echt verstandig. @Gillian, Ik deed gewoon alles hoor na mn iui, kan me wel voorstellen dat je niet op een ongi zit te wachten op je werk, is inderdaad wel lastig om daar je emoties onder controle te houden.
Jawel ik ga wel spuiten en kan gewoon komen voor de echo's. Wij mogen dan alleen zelf aan de knutsel. De gyn heeft ook geen zomerstop maar het lab.
Ik snap dat echt niet hoor......van het ziekenhuis. Ik snap nu wat mn gyn bedoelde over de samenwerking met jouw ziekenhuis, dat het daardoor een giga chaos was geworden omdat ze zo anders werken en het verdommen om zich aan te passen.
Gaat het lekker dames met jullie ziekenhuizen lol als de mijne geen zomerstop heeft komen jullie maar allemaal bij mij in het ziekenhuis gezellig geen probleem allemaal IUI dames dat word lachen......... Groetjes babyborn..............
Hoi allemaal, dat is alweer even geleden! Even een update vanaf het wachtbankje. Of ik al symptomen heb deze maand? Geen idee... Het is sinds de IUI zo hectisch en stressvol geweest op mijn werk door ziekte van een collega, dat ik er eigenlijk totaal niet mee bezig ben geweest. En door stress krijg je ook allerlei 'symptomen', zoals vermoeidheid en snel emotioneel. Daar heb ik dus wel last van, maar ik ga er vanuit dat het door het werk komt. Ik schat de kans op succes deze maand klein in, want al die stress kan nooit goed zijn lijkt me... Hopelijk lukt het om de volgende poging wat meer ontspannen door te komen Even een snelle reactie op wat ik teruggelezen heb: babyborn, balen zeg! Hopelijk brengt volgende ronde je meer geluk. Het zou in elk geval wel tijd worden. daniejelleke, welkom en succes met de IUI! Lin en Misty, succes met de IUI! Pcootje, wat balen dat je nou ook nog complicaties hebt. Ik hoop op snel weer positieve berichten van jouw kant ! Gillian, wij doen in principe gewoon alles na de IUI, zoals sporten, sex etc. Maar de gedachten dat het schadelijk zou kunnen zijn hebben wij ook wel. Vandaar dat we soms wel eens wat uitproberen. Deze maand bijv. sinds de IUI niet meer geklust (gezien de situatie op het werk ook weinig behoefte aan, dat scheelt). Wat betreft ongi worden op het werk: het is heel typisch, maar voor zover ik me kan herinneren is dat nog nooit gebeurd. Ik word bijna altijd ongi als ik thuis ben, soms 's morgens meteen en anders in de avond. Dat is dus wel handig !Lijkt me inderdaad lastig anders om je emoties in de hand te houden.
hoi dames, ik zal vanaaf uitgebreider reageren, nu ff snel vanaf t werk.. Heb een hoo pgemist in paar dagen.. babyborn****van je ongi... Zie dus dat mijn ziekenhuis niet de enige is met zomerstop. Net terug van fm 1 op dag 9. Ik hoor vanmiddag ofd ze de poging gaan afbreken ivm overstimulatie... Vorige keer had ik op dag 9 ook al een aantal redelijk grote van dezelfde maat maardat loste zich later op. Nu zijn ze weer iets groter en 3 van 16mm en 2-3 iets kleinere. Als de gyn besluit dat heterteveel zijn mogen we niet verder. Mijn man en ik hebbn besloten dat we dan zelf gaan klussen. onze zwangerschapskansen zij nmet iui al miniem met onze weinige zaadjes dat de kans op een drieling zooo klein is dat we het risico nemen. Zowel hij als ik kunnen het emotioneel niet goed aan dat we een ronde over moeten slaan en dn nog 2 rondes weer zelf tot volgende poging. Mogen we doorgaan, morgenochtend fm en avond pregnyl, zaterdag IUI. X Helena
jee idd wat een verschillen met ziekenhuizen! wij hebben geen zomerstop, wel weekeind diensten en helaas doen ze bij ons maar 4 x iui. gaat maybe weer terug naar 6. Ik ga maar wel sporten alleen minder vaak dan normaal. even toch rustig aan doen. haha. Nog steeds mega veel ongi krampen. vanaf de dag voor mijn ei al. raar en rottig. is de dag van inseminatie ( id ochtend) dag 1? als je telt naar 5dgn voor de innesteling? Ik had helaas maar 1 ei klaarliggen voor mijn 1e iui en normaal 2. hij was 19 mm toen ik pregnyl spoot en 1,5 dag later iui met superzaad. ben echt beneuwd. als je al een poos bezig bent en het lukt steeds niet dan kun je je haast niet voorstellen dat het nu wel gelukt zou zijn. nou ik ga maar even relaxen en afleiding zoeken. ben nu een daggie vrij en die duurt zo lang haha.
Hmmm moet er wel een stukje voor rijden dan naar jou ziekenhuis waar geen zomerstop is. Woon in noordoost nederland. Spannend helena. Duim dat jullie door mogen gaan.
Hoi Helena, Wakker uit je zomerslaap grapje het was zo rustig ineens nee hoor geeft niet maarre wel een beetje bij houden ja Dat risicio zouden wij ook nemen hoor groot gelijk en het is allemaal heel zwaar en daar moet je wel mee om kunnen gaan voor de man net zo dus ik zou zeggen succes ermee komt allemaal goed we gaan weer duimen draaien. Groetjes babyborn.............
Lin71 dan kom je maar hierheen hihi misschien dichterbij noord holland nee ik weet niet of wij zomerstop hebben morgen weet ik dat zeker. Succes weer. Groeten babyborn..............
Hoi gillian, Jij doet dus ook rustig aan met sporten ja dat heb ik ook stom he de 1 wel de andere niet Het is hier mooi weer je bent lekker vrij lekker zonnetje zitten voetjes omhoog bakkie erbij zalig toch Hou de moed erin komt wel goed spannend weer ik heb ook nog steeds moed na 5 jaar soms ook niet hoor maar dat hoort er allemaal een beetje bij denk ik Succes Groetjes van babyborn uit het zonnige noord holland hihi........
Vanochtend 1e FM gehad, er liggen twee eitjes klaar dus vanavond mogen we meteen al de pregnyl spuiten en dan vrijdagmiddag de allereerste IUI. Ik vind het wel erg vroeg hoor, het is nu cyclusdag 9 en dan op cd 11 de IUI, maar goed...dat schijnt erbij te horen zegt de arts. Door de puregon zijn de eitjes eerder rijp? Op zich wel prettig zo'n korte eerste fase, mocht deze ronde niet lukken dan kunnen we snel door voor de volgende ronde, maar we blijven positief hoor
Hier vandaag de 2e FM gehad en vanavond de Pregnyl. Vrijdagochtend potje inleveren en dan in het begin van de middag de 1e IUI. Er zaten 3 eitjes die mee doen. 1 van rond de 18mm, 1 van ronde de 15 mm en 1 van rond de 14 mm (geloof ik, deze man was nogal snel en zei niet veel). Ik zie dat we aardig gelijk lopen met een aantal meiden, spannend! Succes voor iedereen.
Hebben we met ons 3tjes vrijdag IUI? Hopelijk is mijn IUI niet telaat. Net bij het plassen heel veel slijm ( nog nooit gehad ) . Maar goed vanavond pregnyl en nog even manlief verleiden dan moet het wel goed komen toch.
@ babyborn: haha dus jij ook rustig aan? het liefst zou ik 2 weken niks doen en met mijn benen omhoog liggen haha.ben maar langs mijn mams gegaan op de koffie. heb ik iets afleiding. niemand weet iets en zij ook niet. best moeilijk maar we hebben afgesproken om niks meer wat tegen anderen te zeggen nadat we gestart zijn met iui. @ rest zo dus vr. is het nationale iui dag? veel succes allen! @ lin71: fijne avond
Jaaaaaaaaaaa Vrijdag de nationale IUI dag goed idee als we dan ook allemaal zwanger worden is het helemaal goed !