Nou de 1e IUI zit er op. Ik heb geloof ik een goede eisprong, althans ik had flinke buikpijn. Het zaad was iets minder. 2,8 mln is er ingebracht, maar liever hebben ze tussen de 3 en 5 mln goed beweegelijke zaadjes. Maar goed, geef de hoop nog niet op, er hoeft er immers maar 1 te winnen Wel alvast een nieuw recept meegekregen voor de Pregnyl. De clomid heb ik nog in huis. En nu maar duimen draaien! Hoe is het bij de andere dames gegaan?
oeps gillian ja ik heb je verward met een van de andere dames. Waarvan het ei al is gesprongen en die vanmiddag haar IUI heeft. Hier nog niet echte buikpijn maar goed wacht het nog even af. wel gezellig op het wachtbankje zo met z'n allen.
moet brigges zijn in plaats van jou gillian...........zal de pregnyl wel zijn. ( moet toch iets verzinnen )
Onze 'lijst' is trouwens allang niet meer bijgewerkt volgens mij. Heeft iemand zin om hem op te sporen?
Overzicht IUI pogingen IUI Gehad : Helena115- 27 mei eerste IUI Lin71 - 18 juni iui nr 3 Lien1979 - 12 mei poging 1 IUI Pcootje - 18 mei 1ste iui gehad Saskia - 21 mei poging 1 IUI Pientje - 23 mei poging 1 IUI NOD : Lien1979 - ongeveer rond 26 mei Pcootje - 1 juni Saskia - 4 juni Pientje - 6 juni lin71 - 02 juli Afspraken ziekenhuis: Ik geloof dat deze de lijst wel is. Anders even zelf je eigen gegevens aanvullen.
Overzicht IUI pogingen IUI Gehad : Helena115- 27 mei eerste IUI Lin71 - 18 juni iui nr 3 Lien1979 - 6 juni poging 2 IUI Pcootje - 18 mei 1ste iui gehad Saskia - 21 mei poging 1 IUI Pientje - 23 mei poging 1 IUI NOD : Lien1979 - 20 juni Pcootje - 1 juni Saskia - 4 juni Pientje - 6 juni lin71 - 02 juli Afspraken ziekenhuis: Ik geloof dat deze de lijst wel is. Anders even zelf je eigen gegevens aanvullen. Zo te zien was de lijst alweer flink aan een update toe Ik heb mijn gegevens even geupdate. Volgen de anderen ook?
Overzicht IUI pogingen IUI Gehad : Helena115- 19 juni 2e IUI / daarna zomerstop Lin71 - 18 juni iui nr 3 Lien1979 - 6 juni poging 2 IUI Pcootje - 18 mei 1ste iui gehad Saskia - 21 mei poging 1 IUI Pientje - 23 mei poging 1 IUI NOD : Lien1979 - 20 juni Pcootje - 1 juni Saskia - 4 juni Pientje - 6 juni lin71 - 02 juli Afspraken ziekenhuis: Helena - 23 juni overleg gyn Ik geloof dat deze de lijst wel is. Anders even zelf je eigen gegevens aanvullen. Zo te zien was de lijst alweer flink aan een update toe Ik heb mijn gegevens even geupdate. Volgen de anderen ook?
Hoi dames Ben ik niet meer in beeld ik ben er ook nog wat moet ik nou doen dan?? Erg he blond he Groetjes babyborn.....
Lin is alles goed gegaan succes op het wachtbankje ga er maar even lekker van genieten Groeten babyborn......
kun je nagaan babyborn en lin hoe wakker ik wel niet ben haha. Als je zwanger bent schijnt het veel erger te worden met verwarringen en vergeetachtigheid! Maar dat zouden wij alleen helemaal niet erg vinden he? Ik ga eten koken. Moet toch wat te eten hebben op het wachtbankje...........
gillian lol dan maar met zijn alle lekker vergeetachtig worden ja toch zijn we tenminste allemaal zwanger Ik moet nou wachten tot juli gisteren vond ik het wel lekker toen ik het hoorde maar nou heb ik zoiets van mja ik wil wel snel verder gaan kan ik even gaan relaxen niet dus want ik leef met jullie net zo hard mee Groetjes weer babyborn...........
@wachtbankje: Ik heb er even een zeil overheen gespannen, anders worden we zo nat op het wachtbankje haha. @Lien1979: nog geen ongi? Hoop dat de duveltjes wegblijven en dat je van de week positief test Nog meer dames die bijna bij hun nod zijn? Hier begint het lange wachten nu. Ik ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren. Merk wel dat mijn geduld steeds meer opraakt en dat ik nu toch wel echt snel zwanger wil zijn, maar dat zullen jullie allemaal wel herkennen lijkt me zo. Ik hoop ook echt dat IUI onze uitkomst is en dat we niet verder door hoeven naar IVF, dat lijkt me toch net iets te heftig...
Hoi misty, Ja dathebben wij ook IVF gaat me net even te ver athans is nog veeeeel meer onderzoeken etc dat zie ikzelf niet zitten. Komt misschien ook omdat wij er 1 hebben van 9 jaar die op de normale manier gekomen is en nu zijn wij al 5 jaar bezig voor een tweede kindje tussen door wel een rust moment gehad maar het laat je niet in de koude kleren staan elke keer weer die teleurstelling en al die FM en dan weer elke week bloedprikken en dan weer een onderzoekje tussen door dan iui natuurlijk ppff het is allemaal best wel zwaar maar we blijven lachen Dit keer ben ik pas begonnen met pregnyl prikken en nu krijg ik vanaf juli clomid erbij wat ik in al die jaren nooit gekregen had???? Mijn biologisch klokje tikt ook door dus als dit niet gaat lukken moeten we het hoofdstuk echt gaan afsluiten helaas:x Wachten duurt lang maar het word echt tijd dat er hier iemand zwanger gaat worden krijgen wij ook weer een beetje moed Succes Misty en neem een kacheltje mee op de wachtbank het word weer koud van het weekend bbbrrr hihi Groetjes babyborn..........
@babyborn: Het kacheltje brand al Lijkt me ook echt vervelend en ook zo onwerkelijk als je eerst gewoon op de natuurlijke weg zwanger bent geweest en nu al zo lang moet wachten totdat het weer lukt. Ik ben deze cyclus voor het eerst begonnen met Clomid en Pregnyl en IUI. De Clomid viel mij reuze mee, wel wat last van opvliegers en wat buikpijn. De Pregnyl vond ik wel gemeen. Branderig en beurs gevoel in mijn buik van gehad. Nu heb ik daar gelukkig geen last meer van. Vandaag beetje misselijk gevoel (geen idee of dat ook van de hormonen is). Maar goed, hopelijk was deze 1e IUI ook meteen de laatste We zullen zien, maar een zwangere op dit forum is wel zeer welkom!
Zo Nederland heeft weer gewonnen, nu wij op de bank nog scoren! ik moet nog 7,5 dag wachten. Ik voel nog niks. normaal zou ik nu ook borstpijn moeten hebben zoals iedere maand maar heb ik nog niet. raar. met pregnyl springt je ei toch zeker? Ik had gisteren 1x helder slijm aan mijn wc papier net als bij mijn ei alleen die is zo dus al geweest. Dat is nu alleen het rare. elke dag bm krampen al van 2 dagen voor ei en heel soms misselijk gevoel of draaiende maag maar zal wel vd zenuwen komen. Ik voel echt helemaal niks verder. Ik weet het niet of het raak is hoor. zo raar. Wie heeft over minder dan 7 dagen zijn nod? voel je al iets??
hoi meiden, even een ego berichtje, dan ga ik weer met dekentje op de bank. pregnyl heb ik dit keer weinig last van gehad, beurse buiken krampjes. Geen erge afscheiding of xtreme pijn zoals vorige keer. Helaas een domper bij aankomst voor iui. Opbrengst was slechter dan vorige keer, 12 miljoen per ml (totaal was 2 ml) en na bewerking net aan 1 miljoen, 81% bewegelijk. Ze snapten er niets van want voordat we voort echie gingen hadden we 3x veeeeeeel meer. gemiddeld 75 miljoen per ml en 4 % snel en 28 % sloom. Enorm verschil dus, het was zodanig slecht dat ze hem niet gaan meetellen als poging voor de verzekering. Wel de iui gehad natuurlijk. We hebben natuurlijk wel een kansje maar die is nog steeds heeeeeeeel klein. Wat een kutmoment. Assistent arts zei dat ik maar de voortgang met mijn gyn moest bespreken bij mijn belafspraak volgende week. Want zo gaan we door voor ivf ben ik bang en heeft iui weinig zin. Misschien dat ze na de zomerstop nog een keertje doen, gezien zaad zichelke 3 maanden ververst. wie weet is het dan mnder erg. Elke keer weer stapje terug terwihjl je bezig bent stapje vooruit te doen... heb ogen uit mijn kop gehuild, ff helemaal klaar met alles. tot morgen, liefs Helena
Hoi Helena, Wat wordt de grond dan onder je voeten weggeslagen he.. zo herkenbaar dat gevoel. Ben je eindelijk op het "moment supreme" krijg je zo'n teleurstelling voor je kiezen. zo voelde ik me toen ik zeker wist dat mijn eisprong al geweest was en het ziekenhuis niet wilde meewerken aan een eerdere IUI. Heel frustrerend. Virtuele knuffel voor jou
Afgelopen vrijdag hebben wij dan de IUI gehad..en na controle bleek er toch nog 1 eitje te zitten.. dus wie weet, fingers crossed, dat het toch nog gaat lukken. Heb wel onwijze ovulatiepijn gehad die vrijdagavond. Ik vond de IUI echt niets voorstellen, appeltje eitje! Je zou het zelfs nog bijna zelf kunnen doen . (tenminste m'n man dan...) Nu wel lekker ff twee weken rust, geen ziekenhuis, ff bijkomen en maar hopen natuurlijk. 't wordt druk op het wachtbankje. Er zijn trouwens 30 miljoen zaadjes teruggeplaatst. Ik weet eigenlijk niet of dat goed normaal of redelijk is? 't klonk ons wel goed in de oren maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Weet iemand dat?