Heeft iemand een idee waar Saskia gebleven is? Het viel me op dat haar gegevens op de lijst al best oud waren en toen bedacht ik me dat we haar ook al lang niet meer gesproken hebben. Of heb ik wat gemist?
lekker druk zo met ons 6en op het wachtbankje...... Heb wel vaker een ovulatiebloeding gehad en samen met de buikpijn weet ik dat ik zaterdag mijn eisprong heb gehad. Kortom spannende tijden............
Klopt zo mag je niet eens hopen... Ben erg verdrietig, ben benieuwd wat de gyn zegt morgen... ze zeggen dat er maar 1tje hoeft te zijn maargoed, de kans dat er 1tje bijkomt is heeeel klein. xxhelena
Hou je goed Helena, hoe moeilijk ook, maar probeer niet bij de pakken neer te gaan zitten! Ik hoop voor je dat er iets is wat ze kunnen doen voor je vriend. Een vriend van mij kreeg het advies dat het stressniveau drastisch omlaag moest en dat hij minder moest drinken. Dat gaat nu hopelijk zijn vruchten afwerpen. Maar ik kan natuurlijk helemaal niet beoordelen of die dingen bij jouw vriend of man aan de orde zijn. Sterkte in elk geval!
@helena: kan me voorstellen dat je enorm baalt! maar geef de moed niet op! wij hadden 2,8 miljoen zaadjes bij deze eerste IUI en dat was ook al aan de lage kant. mijn man is wel bij de uroloog geweest, maar hier hebben we niet echt iets aan gehad. Wel wat tips, zoal gezond eten, niet roken of drinken, geen strak ondergoed of broeken etc. waarom moet je morgen naar de gyneacoloog? succes in ieder geval.
Helena, Jeetje zeg wat een narigheid allemaal zeg hou de moed erin al is het af en toe erg moeilijk daar kunnen we allemaal over mee praten. Succes morgen bij gyn en we horen het wel van je blijf hoop houden ok doen hoor en lekker even janken is wel eens lekker maar moet niet te vaak. Sterkte en ik denk aan je hoor. Groetjes babyborn.....
*breek even in, voor een vraagje* Hoeveel eitjes moet je hebben voor een goede kans op zwangerschap bij iui? En na hoeveel tijd na de pregnyl is de eisprong?
@ Hanied, in principe is 1 eitje genoeg, maar vaak wordt gestreefd naar 2 eitjes omdat je dan een dubbele kans hebt. Meer is niet de bedoeling, ivm te grote kans op meerlingen. Bij 3 eitjes gaat de IUI vaak nog wel door, maar bij meer wordt de poging afgebroken. De eisprong is ongeveer 36 uur na de Pregnyl, als deze tenminste op het juiste moment (niet te laat) is gespoten.
Goedemorgen allemaal, Vandaag mooie weer op het wachtbankje. Hoe is het met iedereen? Hier weinig te melden eigelijk . nog een avonddienst werken en dan ben ik heerlijk 2 dagen vrij, kan ik genieten van de zon.
we wachten lekker in de zon. nog steeds bm krampen, totaal geen pijnljke borsten wat ik altijd heb, af en toe een tepelsteekje en vandaag steeds misselijk, net overgegeven. Hele dagen een knorrende maag.Of ik ben gewoon ziek? 4 dagen voor je nod kun je toch bijna niet misselijk zijn? Ik weet het niet, ben wel misselijk maar waardoor het komt?? Misschien gaat het wel over. Hoop dat het raaki is maar ik durf niks te zeggen.
dat kan zeker wel gillian. Spannend hoor, ben jij zo meteen de eerste met roze nieuws van deze topic. Mijn duimen draaien.
ja ik hoop het. ziek ben ik niet. ik heb een appeltje gegeten en ben lekker id tuin gaan werken. niks ad hand haha. ben benieuwd hoe het de rest vd dag en morgen gaat.Voel jij al wat lin? had je toen je zwanger was ook al iets gevoeld voor je nod? was je zwanger dmv iui?
Dank pientje, misty en babyborn! Ik had zojuist een korte evaluatie met gyn over de telefoon ivm uitslagen zaad iui 1 en 2. 1 milj is de ondergrens, iui1 was 1,1 en iui2 was 0.4 milj(!!!) lab zei zaterdag net aan 1 milj, niet dus, minder dan de helft. Volgens gyn was die tweede zo laag omdat eerste deel kwak ernaast was gegaan, daar ziten de beste en meeste in. Met die getallen heeft iui bijna geen meerwaarde. Ik heb veel nagedacht laatste tijd. heb erg last vna de horomen ea andere dingen omtrent de iui, de tijd, de stress etc. Vind het misschien niet waard om nog 5x door dit proces heen te gaan voor iets wat een minuscule kans iets groter maakt. Doe mij dan maar een zwaar traject en een grote kans. Gyn zegt dat door mij leeftijd en gezonde lijf we dan een erg grote kans maken met ivf. Zeker omdat ik al 2x spontaan zwanger ben geraakt in de afgelopen 3 jaar (1x dec 09, 1x door pil heen in 2007, helaas mk) Ze verwijst ons door en omdat we dan toch moeten wachten proberen we na de zomerstop nog een iui. Enb zo verleg je elke keer je grens met die verdomde mmm. Voel me net een legbatterijkip. Krijg vna de pregnyl trouwens een soort barbietieten. Vorige keer kreeg ik er hoop van, nu weet ik helaas dat t gewoon door de spuit komt en niet door een zwangerchap.. xxxhelena
hoi helena, Jeetje joh wat een nare berichtjes allemaal zeg nou ga er even heeeel goed over na denken wat jullie gaan doen bah wat een narigheid allemaal voor jullie ja echt dat meen ik heb er even geen woorden voor hoor sorry....:x Als het andere traject wel beter is voor jullie ja dan moeten jullie daar samen goed over praten en dan zou ik het zeker doen hoor we denken aan je en hou de moed er een beetje in ok En ik voel me ook af en toe net een legbatterij het is wat allemaal wat er allemaal bij komt kijken ja toch daarom vind ik het toch wel even lekker dat ik toch wel rust heb tot 12 juli ongeveer me hormonen komen nu weer tot rust (een beetje dan) Nou meid blijf positief en denk er goed over na succes..... Je hebt nou even zomerstop even rust wij hebben hier geen zomerstop. Groetjes babyborn xx
Gillian ooooo wat spannend maak je het ik duim ook voor je hoor. Het lijkt wel zwangerschap verschijnselen Jeetje joh zal wel heeeell erg leuk zijn zeg het word inderdaad wel eens tijd hier ja krijgen wij misschien weer een beetje moed van Succes Gillian en ik denk dat het wel leuk nieuws gaat worden zou leuk zijn. Groetjes babyborn.
Alle meiden op het wachtbankje heel veel succes allemaal en het gaat spannend worden en ik moet nog zolang wachten snik. Wie weet het zou leuk zijn dat er nu een keer een paar zwanger zouden zijn.(GEEFT WEER WAT MOED) Good luck.... Groetjes babyborn....
Ik had toen ik zwanger was steeds zoiets door mijn hoofd. Ik kan wel eens zwanger zijn, maar ach de wens is de vader van de gedachte dacht ik toen. Ja ik had voor mijn NOD toen al klachten zoals moe zijn. Was toen spontaan zwanger, Hier voel ik nog niets....... Balen helena sterkte met de verdere mmm.
@Helena: Jeetje, dat is balen als je dat telefonisch te horen krijgt zeg! Hopelijk is de IUI na jullie zomerstop de laatste behandeling die je nodig hebt! Je bent immers al eens spontaan zwanger geweest, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. @gillian: hoe gaat het nu met je? Nog misselijk geweest? Nog 3 dagen toch? SPannend hoor! Ik geef echt werkelijk nooit over, dus als het ooit zover komt dan zal het bij mij denk ik wel zwanger betekenen, haha. Hier nog weinig te merken. Wel af en toe wat steekjes en beetje weeïg gevoel in mijn buik en wat gevoeligere borsten, maar ja die heb ik meestal een week voordat ik ongi wordt..
heej ho. Weer een dag voorbij. echt balen helena. blijven hopen! Is moeilijk maar het komt vast goed! Ik moet nog idd 3 dagen wachten nu. zo. is mijn NOD. helemaal niet meer overgegeven en mijn borsten zijn nu een heel klein beetje pijnlijk geworden. tot nu toe vandaag niet misselijk alleen een maag die steeds doorknort. eet ik wat dan een half uur later gaat ie weer tekeer. Ik weet het echt niet.Ik ga uit van het ergste. Het zou leuk zijn. Idd Ik hoop wel op wat meer zwangeren hier want onder ons nog niet 1 zwangere! Niet erg hoopvol zou je zeggen...........tijd voor ronde buikjes...........