AAA nee gillian dat is echt balen en PRUT zeg jeetje zeg erg jammer we hadden zo n goede hoop nou doe rustig aan en we duimen voor de volgende ronde maar weer. Het was zo leuk geweest ja toch... He echt jammer toch weer die rode duiveltjes he bah maar wel positief blijven hoor. groetjes babyborn....
Lin en misty ja bedankt voor de felicitaties we hebben het weer overleefd ppff al dat ouder worden zeg En misty jij ook gefeliciteerd met je mannetje wat lekker jong nog zeg het was eigelijk te warm om buiten te zitten. Hoe gaat het met de rest van de dames allemaal nog goed kom op zeg het word echt tijd voor baby nieuws.............. We wachten vrijdag wel weer af. Wat een rot nieuws zeg babytje overleden vlak voor dat je gaat bevallen misty jaggie. (Ik dacht dat jij het typte) Echt erg zeg daar moet je toch ook niet aan denken zeg. Succes weer allemaal duimen voor vrijdag
Ik kon me gisteren niet beheersen hoor...voelde me zo klote en wilde bevestiging hebben dat ik niet zwanger ben... zo van..."zie je wel..ik heb gelijk het is weer niet gelukt" Zodat ik me mentaal kon voorbereiden op de volgende ronde..... Totdat ik de testuitslag zag.... Donderdag of vrijdag is mijn NOD en dit is de test gisteren (maandag)... 2 streepjes! (of misschien wil ik wel twee streepjes zien, willen jullie meekijken en zeggen wat jullie vinden denken?)
@Brigges: Ik zie er ook twee! Ik weet alleen niet of je Pregnyl hebt gehad en of dat het nog kan zijn??? Toch een voorzichtig gefeliciteerd Ik hoop het echt voor je, dat zou wel mooi zijn Eindelijke en zwangere hier! Ik heb ook 18 juni de IUI gehad, maar durf pas te testen na vrijdag, tenminste als ik dan al niet ongi ben.
De pregnyl heb ik de 16e gehad en om te kijken wat de test zou doen met de pregnyl heb ik de 24e 2 x getest en toen was de test helemaal omo wit. Gisteren dan 2 x een Kruidvat test en binnen de tijd twee streepjes. Nu een kwestie van billen op elkaar en duimen draaien en hopen!!
Hoi brigges, Ja joh dat zijn toch zeker weten 2 streepjes zeg het zou inderdaad geweldig zijn maar het kan inderdaad je pregnyl zijn dus ik ben benieuwd spannend joh. Wees wel een beetje blij maar ik zou ook rekening houden met je pregnyl anders is het straks zo n teleurstelling ik feliciteer je nog niet hoor. Wanneer had jij je iui nou gehad? En wanneer was jouw NOD?? Hoop op succes voor je hoor echt waar zou helemaal toppie zijn. Groetjes babyborn...
Dus het zou morgen 14 dagen geleden zijn met je pregnyl ja ze zeggen 14 dagen toch dat dat nog in je lichaam blijft hangen nou ik hoop het voor hoor zou leuk zijn. Groetjes babyborn..
Hee dames, hoe gaat het hier? Ik zie Brigges al voorzichtig blij zijn, wat heerlijk. Ik durf niet te testen voorlopig, zit nog 6 dagen voor NOD. Hoop dat ik me tot maandag kan beheersen!!
Hoi Pientje, Spannend he en zenuwslopend dat wachten ik hoop voor je dat jij ook leuk nieuws hebt volgende week Ik had altijd een test in huis en dan meestal 1 of 2 dagen ervoor ging ik toch al testen je kan gewoon niet zolang wachten ppff hihi. Succes en we horen het wel. Groetjes babyborn..........
jaaa Brigges, 2 streepjes! Nou hopelijk wordt ie steeds donkerder en dat het maar niet aan de pregnyl mag liggen. Ow ik vergeet de helft: Babyborn nog gefeliciteerd! Spannend vrijdag Misty en Lin. of nog anderen? En dan Pientje maandag. Hopelijk nu echt eens een zwangere. Je moed zakt zo wel weg. Raar dat je op andere forums meer leest dat ze zwanger zijn van IUI. Zou je meer kans hebben als je meer pogingen gehad hebt? Wij hebben gelukkig geen zomerstop en ga over 1,5 week weer voor de fm. Ik had deze maand voor de 1e IUI maar 1 ei van 19mm meestal meer dus hopen op aankomende maand meer eieren. Ik moest mijn Pregnyl zelf in de huid zetten. Wie ook? Of zijn er mensen die in de spieren kregen? Gisteren avond in de tuin gezeten en toen heb ik wel even een traantje gelaten. Het is allemaal ook zo spannend dat IUI enzo. Dacht nu het dag 1 is van mijn ongi is heb ik wel een wijntje verdiend!!! Zo lang zonder gedaan.......... ik hoor jullie! succes allen.......8)
Hoi gillian, Ja bedankt hoor met de felicitaties en ja wij moeten ook de pregnyl zelf zetten in de buik gelukkig heb ik daar wat vetjes dus ik voel er weinig van. Wij gaan straks aan IUI nummer 6 beginnen en helaas nog steeds geen resultaat dus ik denk niet dat het veel uitmaakt hoe vaak je een IUI krijgt ppff je word er af en toe moedeloos van. Na 5 jaar in die molen te zitten 1 jaartje rust gehad. He en gillian je mag er best een traantje om laten hoor wat denk jij dan je wilt het zo graag en het lukt niet we blijven moed houden toch. Ik ga pas rond 12 juli weer beginnen met clomid etc ik had even rust maar nu wil ik er wel even voor gaan Succes he en komt vast wel goed met ons hier het word wel tijd. Ik had trouwens ook veel goede berichten gelezen op andere forums en daar was het vaak in 1 keer al raak komt hier ook wel pff. Groetjes babyborn....
Ow, Brigges, wat spannend ! Het klinkt in elk geval goed, zeker aangezien de eerdere test aangaf dat er geen Pregnyl meer in je lijf zou zitten. Maar ik zou er als ik jou was ook pas gerust op zijn als je nog steeds twee strepen ziet na je NOD Ik zal voor je duimen, hoop dat jij de aanvoerder gaat zijn van ons zwangerenlijstje en dat we allemaal snel mogen aansluiten ! Zelf heb ik vandaag weer FM gehad (cyclusdag 10), er zaten diverse kleine eitjes en 1 grotere van 15 mm. Die gaat het waarschijnlijk worden. Ik moet donderdagavond de Pregnyl laten spuiten en zaterdagochtend IUI. Ik ben er deze keer niet helemaal gerust op of de IUI op tijd zal zijn en of dat eitje wel door zal gaan groeien. Maar ja, we gaan gewoon ook zelf nog wat klussen, en hopen er dan maar het beste van. Volgende cyclus moet ik puregon gaan spuiten. Volgende week krijg ik spuitinstructie. Dat vind ik wel erg spannend, ben absoluut geen naaldenfan ! Hoe zijn jullie ervaringen met spuiten?
Hoi lien, Succes donderdag met prikken wij doen het zelf en gaat toch wel goed ja we vonden het erg spannend maar ze leggen het heel erg goed uit en mijn man prikt dan bij mij ikzelf niet dat zie ik niet zo zitten ik prik in me buik aangezien ik daar toch wat spekjes heb zitten voel ik er niet erg veel van daarna heb ik altijd wel een raar gevoel in me buik maar dat is te overzien We waren wel erg zenuwachtig voor de eerste keer prikken trillende handjes etc maar het ging goed ik prik pregnyl. Duim voor je dat het weer goed gaat en voor zaterdag je IUI spannend weer. Hoe is het op het wachtbankje zijn jullie al bruin gebakken in de zon of hebben jullie al leuk nieuws nee we moeten nog een paar dagen geduld hebben als ik het goed heb succes weer allemaal ik blijf weer duimen draaien het zou leuk zijn en paar meiden zwanger dan ga ik er ook weer met frisse moed in maar ja ik wacht en wacht ppff tot 12 juli ongeveer:x wat duurt dat toch weer lang en dan voor het eerst de clomid ik ben benieuwd de waren er een paar die verschrikkelijk ervan gingen zweten dus ik ben benieuwd Lekker hoor zijn we net 1 weekje op vakantie lol We blijven dan maar lekker zelf klussenje weet maar nooit... Succes weer allemaal.... Groetjes babyborn....
brigges hoe is het al wat meer zwangerschaps verschijnseltjes?? Het zou zo leuk zijn voor je en voor ons ook natuurlijk als het maar 2 streepjes blijven we blijven weer duimen en succes en rustig aan. Groetjes babyborn....
Hier een omo test helaas. Maar goed gisteren had ik zelf het gevoel al. Mijn boobs werden slapper, en gekleurde afscheiding...........Straks naar de apotheek om Puregon te halen en dan maar maken we ons maar weer op voor het eigenklussen omdat het ziekenhuis zomerstop heeft.................Kan je waarschijnlijk zondag of maandag laten weten Lientje hoe het is om te spuiten. Owwww spannend Brigges dat we allemaal maar snel mogen volgen !!!!!
Hoi lin Ach dat is balen joh echt prut voor je jeetje wat jammer:x en ook die zomerstop in al die ziekenhuizen wij niet gelukkig maar je wilt gewoon doorgaan en nou zelf klussen hopen dat dat resultaat geeft hoop het voor je. Ga jij nu ook voor het eerst zelf prikken dan? Bij ons viel het reuze mee dus misschien heb je daar wat aan succes en rustig aan he Groetjes babyborn....
De pregnyl spuit ik al wel zelf althans mijn partner, maar de puregon moet iedere dag op een beetje dezelfde tijd dus moet ik dat zelf doen aangezien wij alle twee werken.
@Lin, wat balen zeg.... wat een domper weer.... op naar de volgende ronde en nu maar hopen op meer succes @all Vanochtend weer een test gedaan en weer positief, twee streepjes. Het is vandaag precies 14 dagen na de 5000 pregnyl. Maar hopen dat het geen pregnyl streep is Vrijdag officieel testen, dus fingers crossed! Voor de zekerheid heb ik wel alvast de Puregon en de Pregnyl opgehaald bij de apotheek. Mocht ik vals positief hebben getest dan kan ik zondag weer beginnen met de puregon. Voor nu blijven we hopen en duimen! Ben wel de hele dag weeiig en hondsmoe, maar kan ook van de warmte zijn, dat besef ik me heel erg goed
@Lientje. Het spuiten valt echt heel erg mee. De eerste keer is het doodeng, heb het toen ook door mijn man laten doen, maar daarna vond ik toch dat ik het zelf ook moest kunnen. (En ik heb dus een naaldenfobie he.... gruwelijk vind ik het...) elke avond om 20:00 uur hebben wij gespoten. Mijn man heeft het 3 x gedaan en ik daarna ook 3 x. Alleen de pregnyl prik heeft mijn man gezet want die durfde ik echt niet te doen. Puregon is een pen en dat is veel simpeler. Ik zag er als een berg tegenop maar achteraf gezien viel het me reuze mee. Nu maar hopen dat het resultaat heeft gehad