Wie begint er in mei ook met IUI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door pcootje, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Lin: wat balen van die witte test en het gevoel dat je toch weer ongi gaat worden. Nu maar hopen dat het dan ook snel komt, dan kun je door naar de volgende ronde.

@Brigges: Ik ga er echt vanuit dat die 2 streepjes bij jou ook echt betekenen dat je zwanger bent. Houd ons op de hoogte :D

@Lien: Hopelijk komt er helemaal geen volgende keer en hoef je ook niet te gaan prikken in jezelf. Lijkt mij ook niet zo'n succes!

Hier nog weinig nieuws te vertellen. Zelf heb ik wel het gevoel dat ik ongi ga worden, maar dat zullen we vrijdag dan wel zien. Ik ga ook niet van te voren testen (heb ook nog niets in huis, haha). Dus als ik vrijdag niet ongi wordt, dan ga ik zaterdagochtend testen.

2. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Hee dames, vandaag had ik een steekje in mijn baarmoeder en vervolgens een klein beetje bloed bij het afvegen. Voor menstruatie is het nog véél te vroeg, die verwacht ik maandag pas. Durf nog lang geen test te doen, maar zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Was echt maar een drupje trouwens..

3. brigges

brigges Niet meer actief

Hoi Pientje

Je hoort het wel vaker he!!!! Zou best heel goed kunnen hoor! Misschien zijn hier wel ervaringsdeskundigen...

Ik heb er zelf geen ervaring mee dus ik kan je er niet mee helpen. Hoop voor je dat het raak is!

4. brigges

brigges Niet meer actief

@Misty

Wat goed dat jij je zo kunt beheersen! Wel goed van je hoor, zo zou ik ook moeten zijn

Ik ben een testneuroot zo langzamerhand...

En ongipijn zegt niet altijd alles hoor. Ik ben in totaal 3 x eerder zwanger geweest en 3 x waanzinnige krampen en het gevoel dat ik ongesteld moest worden

5. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Helaas, ik ben ongesteld :(
    Zit hier nu met een grote bak ijs lekker een potje te janken.
    Baal als een stekker, ook al wist ik dat de kans van zwangerschap klein was, omdat er maar 2,8 miljoen zaadjes overbleven na bewerking. Hopelijk deze ronde meer geluk.
    Morgen het ZH bellen voor nieuwe afspraak voor de FM.

@Brigges: Heb je nog een keer getest? Hoop echt voor je dat het vrijdag nog positief is!

6. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Hoi Misty,

Wat balen joh jeetje zeg nou janken mag je hoor en K*t als ik het even zo mag zeggen echt waar nou eet lekker van je ijs en maar weer de volgende ronde in ppff je word er ook af en toe moedeloos van.:x
    Nou meid kop op en heel veel sterkte en positief blijven ok.

Groetjes babyborn..............

7. brigges

brigges Niet meer actief

He klote Misty, je hebt alle recht om te janken en stevig te balen. Wat een rollercoaster aan emoties is het toch.

Ik heb gisterochtend en gistermiddag nog getest en nog steeds twee streepjes op de test. De streepjes worden wel donkerder. Vandaag is eigenlijk mijn officiele NOD dag. Wordt altijd 13 dagen na de eisprong ongesteld, dus voor mij is het vandaag DE dag.

Ook al geven de testen positief aan, ik ben pas echt zwanger als ik mijn NOD veilig doorkom. Echt vroegtesten..ik doe het nooit meer...levert zoveel stress op en een giga domper als het niks blijkt te zijn (en dan druk ik me nog voorzichtig uit)

8. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi brigges,

Jeetje joh wat spannend vandaag maar als de testen nog steeds 2 streepjes geven:) dan denk ik toch wel dat het misschien goed zit ik druk me nog maar even heel zachtjes uit;) je weet het niet.

Je blijft leuk nieuws geven hoor en geen rare berichten;) vandaag
    sjonge sjonge zeg wat spannend ik leef helemaal mee SuCCES...:p

Hoeveel testen heb je nou al gedaan lol:$;) nee ik snap het wel.

Voel je je al anders offe weet je het niet je verbeeld je altijd van alles dat heb ik altijd.

Wie gaat jouw volgen kom op dames??!!:)
    Allemaal op het bankje in de zon8):D duimen maar weer.

Groetjes babyborn....

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Nou de tranen zijn weer weg. Het is steeds toch weer echt balen als het niet gelukt is. De wens wordt steeds sterker en het verdriet steeds groter als het niet gelukt is.
    Ik heb nog steeds wel goede hoop dat ook wij ooit zwanger zullen zijn, maar vind het wel steeds moeilijker worden dat hele proces er naar toe.

@Brigges: Ik heb echt het gevoel dat het bij jou helemaal goed zit. Zeker als de testen ook nog eens donkerder worden. Nog 1 dagje meid en dan ben je gewoon echt officieel zwanger :D De eerste met IUI hier toch? Super!
    Hopelijk volgen wij jou dan allemaal snel en kunnen we op een ander forum verder kletsen ;)

@Lin: hoe gaat het met jou? Jij had je IUI ook de 18e gehad toch?

10. brigges

brigges Niet meer actief

Ladies,

Ik kan er niet meer omheen hoor!!

Ongelovelijk we zijn zwanger na de 1e IUI!!!!!

Het is nog erg pril en er kan nog van alles misgaan maar deze mijlpaal hebben we binnen!!!

Hoop zo dat er nog veel meer meiden me gaan volgen!

11. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    JOEHOE! Proficiat Brigges! Ga er maar lekker van genieten :D En hopelijk volgen wij je snel :D

12. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Gefeliciteerd brigges echt geweldig voor jullie geniet er van ook al is het nog erg pril maakt niet uit wij komen er ook aan met zijn allen.:D:) echt toppie en dat na 1 keer IUI;).
    Geen woorden voor geniet en laat het lekker even op je inwerken.

Groetjes babyborn....:p

13. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Gefeliciteerd Brigges! En Misty, kop op.... Het is zo klote dat je gewoon volledig bent overgeleverd aan de vraag of eitje en zaadje elkaar weten te vinden. Klinkt wel plastisch, maar volgens mij is het wel zo. Je klunt eigenlijk nergens invloed op uitoefenen en als het dan weer niet lukt, voel je je in de steek gelaten door je lijf.
    Zet hem op!!

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    gefeliciteerd brigges super en geniet van alle kwaaltjes.........Als je die hebt.

Hier morgen mijn NOD omdat ik zeker weet dat ik de 19de mijn eisprong heb gehad.
    Verwacht morgen mijn WOD alles lijkt erop. Mocht het niet zo zijn dan ga ik een studie sperzieboon volgen...........

Hoe is het met de andere dames???

15. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    He dames,
    Ik breek even in......
    even een vraagje; heb 11 dagen geleden de pregnyl gezet. Vanochtend negatief getest. Ik wil dinsdag (14 dagen na de iui) testen, kan ik nog hopen op een positest? Ik bedoel maken 5 dagen te vroeg testen iets uit?

groetjes Hanied

16. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    Hanied, vijf dagen te vroeg testen lijkt me wel heel vroeg. Dan is zelfs nog de vraag of het vruchtje al ingenesteld is, mocht hett raak zijn. Ik denk dus dat je wel degelijk dinsdag nog positief kunt testen als je vandaag negatief hebt getest.

17. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    ok Pientje, bedankt voor je reactie. Ik ga maar eens rustig afwachten tot dinsdag....

en ik breek weer uit!

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    ik duim voor je hanied

19. pientje80

pientje80 Actief lid

17 jan 2010
    151
    0
    0
    ik ook, en voor iedereen die ook op het wachtbankje zit want mijn god wat duurt het weer lang!!!

20. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    BRIGGES, nou dan toch officieel VAN HARTE GEFELICITEERD !! Wat een superfijn nieuws ! Heel goed om te weten dat ook meiden van dit topic gewoon zwanger kunnen worden ! Dat geeft ook voor ons weer hoop Ga er maar heerlijk van genieten Brigges ! Wat was bij jullie ook alweer de reden dat het tot nu toe niet lukte? Sorry, maar heb het niet onthouden...:)

Misty, balen meid ! Hopen dat ronde 2 jullie gelukronde wordt! Lin, voor jou heb ik nog een ietsiepietsie hoop... ;)

Deel Deze Pagina