@Lien Wij waren zoals ze dat noemen "onbegrepen onvruchtbaar" De artsen konden niets vinden waarom het niet zou lukken. Na 4 jaar zelf klussen hebben we gelukkig hulp gekregen van de artsen
@Lin: Wat balen meid! Hopelijk hebben wij volgende ronde meer geluk. @Lien: Zie dat jij morgen de IUI weer hebt. Succes! Hopelijk is bij jou 3x scheepsrecht! Hier vandaag weer beginnen met de Clomid. Best een raar idee dat het allemaal zo snel elkaar opvolgd, maar wel heel fijn Dan zijn we misschien ook sneller zwanger! Mocht deze 2e IUI niet lukken, dan kom ik volgens mij wel in de knoei met mijn vakantie ivm de FM, maar dan gaan we maar gewoon eerder naar huis.
Samen aan de spuit gezellig...........Maar goed het is voor een goed doel en hopelijk snel zwanger hoewel ik dat onderhand ook al heel veel rondes roep.
nou ik heb dr een hard hoofd in deze maand. Heb een enorm rommelende buik, dat heb ik normaal nooit maar ik geloof ook niet dat het nou een mega zwangerschapsverschijnsel is. Bovendien kon ik me vanmorgen niet beheersen en kwam er een stralend witte test tevoorschijn.... drie dagen voor nod. Kan nog, maar ik denk altijd dat dat bij mij meteen duidelijk zou zijn
zoooooooooooooooooowww wat een berichten! ik kijk even niet en loop gelijk achter! Brigges: gefeliciteerd! geweldig zeg! Dat geeft ook weer wat hoop voor ons. Lin en Misty sterkte. Wat balen allemaal weer he? Pientje je weet het echt nooit! succes nog met de laatste dagen. Mijn ongi is al bijna weer weg. lekker fris want met dit weer...............nu maar weer op naar de volgende iui. even wachten nog. Brigges: hoeveel eitjes had je en hoe groot waren die? ben ik benieuwd naar...............Wat voel je nu allemaal?
Misty, Lin, Gillian, ik moet het maar afwachten. maandag is nod. Dus ik heb nog even. We hadden 13 mio zaadjes dit keer dus echt goed! Daarom hoop ik zo dat het gelukt is. Ik zou willen dat ik me kon beheersen maar het is zoals met een tweede ijsje, voor je het weet heb je ineens aan jezelf verkocht dat het eigenlijk best kan en dat je het dan maar zeker weet. Maar je weet helemaal niks zeker. Bah!
Lien succes vandaag met je IUI Hoe is het op het wachtbankje spannend allemaal hoor. Iedereen weer succes met alles ik moet nog steeds wachten pppfffffffff voor dat we verder gaan ik wou dat het al zo ver was. Ik heb gisteren wel alles bij de apotheek ogehaald dus kom nou maar op met me ongi normaal wil je geen ongi ik nu voor een keertje wel kan ik eindelijk verder gaan Groetjes babyborn.....
@Lien: Succes vandaag met de IUI! Hopelijk zijn er veel goede zwemmertjes met dit warme weer @Brigges: Hoe gaat het? Als last van kwaaltjes? Ik ben gister weer met de Clomid begonnen. Nu zag ik dat je deze niet boven de 25graden mag bewaren. Maar het is echt overal te warm! Heb ze nu maar in de kelderkast gelegd. Als het deze cyclus niet raak is, dan moet ik de volgende ronde Clomid slikken in het warme zonnige Frankrijk. Denk dat ik ze daar maar in de koelkast bewaar dan ofzo. Tja, je kunt maar ergens over nadenken he, haha. Nou ik ga even naar het dorp en dan genieten van het zonnetje
Lien, succes vandaag! Hoop op een goede "oogst" hihi. Misty, zou je ze misschien in de koelkast mogen leggen? Dat lost ook meteen je Frankrijk tripje op (wat de clomid hopelijk niet mee hoeft te maken )
Zo, de 3e IUI zit erop ! Ik mag weer aanschuiven op het wachtbankje De opbrengst viel ons een beetje tegen. De 1e keer was dat 36 mln, 2e keer 16 mln en nu nog maar 8 mln... Het lijkt wel of het telkens wordt gehalveerd. Laten we hopen dat dat niet zo doorgaat, want dan houden we uiteindelijk bijna niets meer over ... Maar ja, 8 mln is volgens de gyn nog steeds ruim voldoende voor IUI, dus daar vertrouwen we dan maar op
Pientje, voor jou is het momenteel spannend aan het worden denk ik, of niet? Succes, ik zal voor je duimen ! Wie zitten er verder nog op het wachtbankje?
Jeetje Lien, begonnen met 36 miljoen, WOW! 8 miljoen is nog steeds heel goed volgens mij. Wij hadden de eerste keer 4 miljoen en de tweede 13 miljoen, maar eigenlijk zegt het me niet zo veel. Betekent van 16 miljoen naar 8 miljoen gaan nou dat je de helft minder kans hebt? Zou denken van niet, zijn er nog steeds zo veel.. Maar goed ik ben niet de expert Ik verwacht maandag gewoon ongesteld te worden, heb wel pijnlijke borsten, maar absoluut niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Nog even geduld maar...
Spannend hoor Pientje! Hopelijk ben jij ook één van de gelukkige deze maand @Lientje: Fijn dat de IUI er weer op zit! Jammer inderdaad dat het steeds minder wordt, maar 8 mln lijkt mij inderdaad nog meer dan voldoende. Ik hoop dat wij er deze ronde ook wat meer hebben dan 2,8. Bij wie had je de IUI deze keer? Of is dat bij jou altijd bij je eigen gyneacoloog? Ik had de 1e IUI wel gewoon bij mijn eigen gyneacoloog en de FM komende vrijdag ook, dus dat is wel fijn. Verder nog meiden op het wachtbankje?
@Misty, de IUI had ik deze keer bij dokter V. Weet je dan wie ik bedoel? Volgens mij is dat jouw vaste gyn, of niet? Ik heb bij de IUI nog niet 1 keer mijn eigen gyn gehad. Dat is wel jammer. Heb haar al lang niet meer gesproken.
@Lien: ja, dokter V. is inderdaad mijn vaste gyn. Ik heb de IUI wel bij haar gehad en dat vond ik wel fijn. Jammer dat jij nog niet 1x je eigen gyn hebt gehad voor de IUI. Wat ik me wel afvroeg is waarom je bij ons in het ziekenhuis niet even moet blijven liggen naar de IUI. Las op internet dat dit de kansen vergroot en bij sommige andere ziekenhuizen doen ze dat dus wel.
@ Misty, volgende keer zou ik als ik jou was vragen of je even mag blijven liggen. Zelf ben ik alledrie de keren een kwartiertje blijven liggen, was geen probleem. Ze zijn alleen wel afhankelijk van of er een kamer beschikbaar is waar je even kunt blijven liggen. Ik heb twee keer IUI in het weekend gehad en dan is het sowieso geen probleem.