Wie begint er in mei ook met IUI?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by pcootje, Apr 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier morgen FM na 4 dagen puregon spuiten, en ik ben van goede hoop want ik voel aan beide kanten mijn eierstokken waarvan ik hoop dat er in ieder geval 2 mooie eicellen zitten.
    Dan kunnen we zelf hard aan de klus .

2. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    Poeh wat een spanning dat voetbal. gaan jullie nu allemaal met vak? haha. ik ben helaas al geweest 5 wk geleden maar een hele fijne vak aan alles vak gangers. 13e heb ik fm. kom maar op. Ik ben klaar voor de 2e ronde!

3. pientje80

pientje80 Actief lid

Jan 17, 2010
    151
    0
    0
    Ha dames, nou ronde 2 IUI is definitief mislukt... Ongi meldde zich gisteren. Balen, maar niets aan te doen. Op naar de volgende ronde. 19 juli FM.

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nee hoor gillian hier nog lang geen vakantie. Wij gaan pas in sept.

Balen pientje . Maar weer op naar de volgende ronde.

5. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    Ook hier duurt het nog wel even voor we vakantie krijgen. In de maand augustus zijn we grotendeels vrij, maar we weten nog niet waar we heen willen. Nog niets geboekt. Nog iemand een leuke suggestie? Liefst iets wat met de auto bereikbaar is, mooie natuur, mooi weer maar niet te warm.

Pientje, wat jammer nou dat ook jij weer van het wachtbankje af bent ! Balen zeg ! Succes met de volgende ronde !

We beginnen hier langzamerhand wel te snakken naar een IUI-zwangere, bij wie het wel allemaal goed gaat !! Het moet toch ooit bij een aantal van ons gaan lukken, zou je zeggen !

Brigges, ik vind het heel knap hoe jij alle moed weer bij elkaar hebt geschraapt en toch relatief positief de volgende ronde in gaat! Succes en ik hoop dat de volgende maand voor jou een groot succes gaat worden !

Dames die binnenkort op vakantie gaan: Veel plezier, geniet ervan en maak er een ontspannen vakantie van !! Even geen gedokter, geen ziekenhuisbezoekjes en lekker van elkaar genieten, dat kan een mens goed doen ! Waar gaan jullie naartoe op vakantie?

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Pientje: Balen meid! Hopelijk hebben we deze rondes allemaal meer geluk!

@Lin71: Hopelijk zitten er een paar mooie eitjes! Ik mag vrijdag weer voor de 1e FM. Ben benieuwd wat de Clomid deze ronde brengt en wanneer de Pregnyl en IUI zijn.

Wij gaan volgend weekend naar Zuid Frankrijk met de auto. We rijden er zo'n 11/12 uur op. Dus een hele rit voor de boeg, maar dat is altijd wel heel gezellig zo met z'n tweetjes. Heerlijk op ons gemakje en zo af en toe een koffie of lunchpauze :D We rijden ook 's nachts dus dat scheelt heel wat drukte op de weg. Misschien ook een idee voor jullie Lien? De CÔte D'azur of de Languedoc is erg mooi!

Ik hoop ook echt dat deze rondes er veel zwangere zullen zijn. Zelf hoop ik ook één van de gelukkige te zijn (wat natuurlijk iedereen hoopt ;)), dan kunnen we wat langer in Frankrijk blijven, anders zullen we eerder terug moeten voor de FM. Tenminste dat doen we dan, want wil geen ronde missen.

7. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Pientje jammer voor je echt weer balen zeg het word nou ECHT tijd dat er iemand lekker zwanger is van de IUI en ook blijft.:(
    Succes weer met de volgende ronde.

groetjes babyborn....

8. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Lien wij bljven lekker in eigen land bevalt ons prima meestal huisje van Landal green parks we gaan nu naar overijsel hoop te doen voor kids aangezien wij er al 1 hebben die moet het ook erg naar zijn zin hebben.
    Limburg vinden wij ook erg mooi doen we ook geregeld of duitsland ik wil nooit zo ver van huis erg he;)
    Misschien een idee er zijn zat mooie plekjes in ons eigen landje:D
    en als je dit weer hebt8) lekker hoor maar ik ben maar een weekje weg dan kom ik weer gauw kijken op het forum hier of er al wat leuks te melden is maar maandag pas de scholen moeten hier morgen nog en dan vakantie.....:)

groetjes babyborn....

9. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    @ Misty, Zuid-Frankrijk hebben wij inderdaad ook al aan zitten denken. Misschien de Provence, maar ik ben een beetje bang voor de hitte. Boven de 30 graden vind ik het vaak niet zo fijn meer, en wij houden er wel van om ook wat actiefs te kunnen doen, zoals lekker wandelen of een stadje bezoeken. We zijn in elk geval zeker geen strandmensen. Overigens zijn we nog nooit in Zuid-Frankrijk geweest, alleen in Bretagne (heel mooi!) en de Vogezen. Op welke manier overnachten jullie daar? Kamperen? Of hotel, appartement? Wij willen het liefst op de bonnefooi gaan, maar gaan niet kamperen. Zou dat in Zuid-Frankrijk te doen zijn denk je?

In elk geval alvast veel succes met de FM ! Hoop op een of meer mooie eitjes voor jullie! Wij gaan denk ik bij onze vakantie niet al teveel rekening houden met de IUI. Misschien slaan we dan wel een maandje over, dat is ook wel eens lekker! Dat zou dan voor het eerst sinds bijna een jaar een cyclus zijn zonder dat ik hormonen gebruik ;) Maar we zien wel hoe het qua timing uitkomt.

10. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Lin succes voor vrijdag voor je FM en hopen dat er een berg mooie eitjes zitten te wachten;)
    groeten
    Babyborn...

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ikke heb donderdag mijn eerste FM weer en deze maand geen IUI.

12. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Sorry lin ik bedoelde misty gaat goed met me he lekker he :(;)
    Jullie hebben zomerstop natuurlijk dus goed zelf klussen:D

Groeten babyborn....

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Lien: Wij gaan met de auto naar Zuid Frankrijk en dan gaan we kamperen. Op de bonnefoi zal denk ik wel te doen zijn, maar ligt er een beetje aan wanneer je gaat en wat je eisen zijn. Maar het stikt er in ieder geval van de campings etc. Bretangne en Vogeze zijn ook super mooi inderdaad. De Provence is ook heerlijk en misschien wat minder warm.

Tanx allemaal, ben benieuwd wat er vrijdag te zien zal zijn bij de FM. Ik voel in ieder geval weer het een en ander in mijn buikje, wat ik dan maar toeschrijf aan het groeien van een eitje ;) Kan natuurlijk ook gewoon van de Clomid zijn haha, geen idee. We zien het wel weer.

@Lin: heb je wel FM, maar geen IUI? Dat lijkt me ook best raar eigenlijk. Dan weet je wel of er een goed eitje is, maar heb je geen IUI. Zelf klussen dus?

14. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    oh jammer pientje dat het niet gelukt is. sterkte.........

ja Lin hoezo heb je wel een fm als je geen iui hebt?

poeh met dit weer vind ik klussen ook zeer zwaar. heb er echt geen zin in, veel te heet maarja je moet toch wel es he? topsport haha.:$ ik kan maar beter nu in mijn zwembadje gaan liggen.8)

15. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    heej lin lopen we gelijk? heb je ook over 8 dgn je springdag??

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik heb geen IUI maar omdat ik ook al op eigen kracht zwanger ben geraakt gaan we wel door met medicijnen en daarom moet dat wel gecontroleerd worden.

Ik heb denk ik eerder mijn eisprong. Het is een indicatie. Misschien hoor ik vandaag al wel wanneer ik pregnyl mag spuiten.

17. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Lin: oh sorry, ik ben de weg even kwijt. Zag namelijk dat je wel 3x IUI hebt gehad. Maar stop je nu dan helemaal met de IUI? Of is dit tijdelijk? Hopelijk is de medicatie voor jou voldoende en ben je snel zwanger!

Spuit je de pregnyl zelf? Ik zou het niet kunnen/durven denk ik. Lijkt mij een lastig klusje (vooral het mengen van de ampullen etc). En jezelf spuiten is natuurlijk ook geen pretje! Succes alvast in ieder geval met de pregnyl en dan weer duimen draaien...

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wahahahahaha stiekum toch nog een IUI aanstaande zaterdag. Er zaten nu al 2 mooie eicellen van 19 en 21 mm.
    Vanavond dus pregnyl zetten en zaterdag IUI.
    Ben zelf ook de weg kwijt.
    Dacht een zomerstop te hebben maar gelukkig nog een kans.

19. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Lin Gaat lekker daar last van hormonen hihi lekker toch nog een IUI spannend weer hoor succes voor zaterdag en stom he dan wel zomerstop dan nog niet ach wat maakt het uit als het maar goed gaat ja toch;)
    Groetjes babyborn...

20. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Misty het valt echt reuze mee hoor de pregnyl en dan alles bij elkaar doen en dan prikken maar, nee me man doet het en het is ons heel erg goed uit gelegt.
    Wat gebruik jij dan prik jij niet dan??
    Ik zie dat jij clomid slikt is dat het eningste dan???:$:(

Groetjes babyborn....

Share This Page