Wie begint er in mei ook met IUI?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by pcootje, Apr 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    @ Nou Lin, dat klinkt alsof dit jullie geluksronde gaat worden ! Misschien is het een goed voorteken ;) Laten we het hopen !

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Lin: wat goed joh! Wie weet dan toch nog met IUI zwanger ;) Succes voor zaterdag!

@babyborn: Ik gebruik Clomid en pregnyl + IUI. Maar ik bedoelde dat ik de Pregnyl niet zelf zou willen zetten. Dat doen ze voor mij in het ziekenhuis ;)

3. brigges

brigges Niet meer actief

@Lin wat een goed nieuws!! Het zou 'm moeten worden nu hoor ;)

Meiden die puregon prikken, hoeveel eenheden spuiten jullie? De eerste ronde moest ik 75 ie spuiten en deze ronde een tikkie hoger nl. 82,5 ie

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Vandaag voor de FM naar het ZH geweest. Nu zit er 1 eitje van 22 bij 24 cm, dus snel op en neer naar huis geweest om de pregnyl te halen en deze te laten spuiten.
    Morgen al de IUI (op cyclusdag 11). Hopelijk zijn we dan nog net op tijd, aldus de gyneacoloog.

5. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    Zo, Misty, dat gaat snel bij jou!! Veel succes met de IUI!

6. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    Lin! Nog een extra ronde! Nou zet em op!

7. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Lien: Ja, gaat zeker heel snel dee keer. Zit morgen met de IUI op dag 11. Maar ben bang dat de IUI te laat is, maar we zullen zien. De vorige keer was mijn eitje pas rond de 18mm toen ik de pregnyl kreeg, nu dus al 22 bij 24 cm.
    De IUI heb ik bij jou gyneacologe ;) Ga gelijk vragen of ik even mag blijven liggen.

8. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    @ Misty, dat is ook wat... ze hebben onze gynaecologen gewoon verwisseld !! ;) Ik verwacht dat blijven liggen morgen echt geen probleem zal zijn, hoor :)

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Lien: ja, haha, wie weet ;) Nee hoor, ik had vandaag ook mijn eigen gyn. Zag die van jou wel lopen en daar mag ik morgen dus terecht. Denk dat het op zaterdag ook geen probleem zal zijn om even te blijven liggen :D Dus dat komt helemaal goed!

10. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Hallo allemaal,

Even een berichtje van deze kant ik ben nog steeds geen ongi ik zit met smart te wachten:D dan kan ik voor het eerst beginnen met de clomid of er komt niets maar dat kan ik me niet voor stellen:(;)
    Komende week horen jullie even niets van me ik ben druk bezig met inpakken zweet zweet voor de vakantie en ik zal morgen nog even kijken en dan ben ik de 19 juli weer terug en ga ik natuurlijk meteen even hier kijken of er nou eindelijk leuke berichten zijn:) dat word wel tijd.
    Iedereen heel veel succes de komende 10 dagen en op het wachtbankje natuurlijk en de dames voor FM en voor IUI natuurlijk
    en ik ben benieuwd of het nou eens gaat lukken hier het zou zo leuk zijn:D
    Succes allemaal en ik spreek jullie wel weer ik ga op Holiday8)8)
    lekker hoor met dit weertje ik heb het verdiend denk ik;) grapje.
    Jullie allemaal natuurlijk.

Groetjes babyborn.....

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Zo het zit er weer in.

Verder hebben wij even besloten om ook eerst te stoppen met IUI of iets anders als ik niet zwanger blijk te zijn. We gaan ons even richten op ons trouwen na het trouwen kijken we weer verder.
    Nu even genoeg andere dingen aan ons hoofd .

12. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    Inmiddels zitten we op 8 DPO, en is er toch wat raars aan de hand. Vanmiddag had ik namelijk ineens behoorlijk wat bruinverlies... Dat heb ik normaal gesproken nooit op dit moment in de maand. De eerste 2 IUI's werd ik netjes op 14 DPO ongi. Meestal heb ik daags ervoor al wel wat veegjes of bruinverlies, maar niet een week daarvoor !! Wat zal dit zijn? Word ik vroeger dan normaal ongi? Ben ook een beetje koortsig geweest van de week (is nu weer beter), zou dat er nog wat mee te maken kunnen hebben? Of de hitte? Of zou het innestelingsbloed kunnen zijn??? Ooooh, dat laatste durf ik bijna niet te hopen.....

13. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    Heej Lien,
    Nou klinkt best als een innesteling. vd hitte heb ik nog nooit gehoord en 6 dagen voor nod.........Klinkt best hoopvol!

fijne vakantie voor diegene die gaan dit weekeind!

Mijn fm heb ik een dagje vooruit geschoven naar ma. ik heb het gevoel alsof het allemaal eerder is deze maand. ben benieuwd.......

14. brigges

brigges Niet meer actief

@Lien, dat klinkt veelbelovend! hoop voor je dat het oud bloed is van de innesteling.

@babyborn, fijne vakantie! Geniet ervan en even lekker bijtanken en vol goede moed naar de volgende ronde!

@Misty, jij zit al op het wachtbankje...fingers crossed !

@all Vanochtend ben ik weer voor een FM geweest, dit keer een dag eerder, scheelt voor mij weer een hoop stress. Er zitten drie eitjes van 14 mm, morgen nog een keer FM en de verwachting is dan morgenavond de pregnyl en woensdag de inseminatie. Ben wel erg blij met drie eitjes, is toch wel weer iets meer kans.

15. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Lien: Spannend meid! Is het bruinverlies alweer gestopt of is het er nog? Ik heb het zelf nooit gehad, bij mij begint het gewoon meteen. Na de 1e IUI wel op dag 12. Ik hoop echt voor je dat dit een innesteling is :D

@Lin: Hopelijk is dit jullie geluksronde! We gaan in ieder geval gelijk op deze maand, spannend weer.

@brigges: Succes met de pregnyl vanavond! 3 eitjes klinkt inderdaad als meer kans :D

@all: Hier dus 1 groot eitje gehad en zaterdag de IUI. Weer 2,8 miljoen zaadjes ingebracht. Wel toevallig dat het precies evenveel was als bij de 1e IUI. Zelf zaterdagavond en zondagavond nog geklust voor de zekerheid ;) We zitten weer op het wachtbankje......

16. brigges

brigges Niet meer actief

Kom net terug uit het ziekenhuis, vanavond om 21.50 de pregnyl zetten en dan woensdag om 13:50 de IUI. Alle drie de eitjes zitten startklaar te wachten...

Nu maar hopen hopen hopen dat het gaat lukken..

17. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    zo brigges, eitjes. mega mooi! misty ook weer wachten. ik heb net fm gehad. een heleboel eitjes gezien maar ze waren klein dus ben benieuwd hoeveel er doorgroeien. do weer fm en dan gaat de iui weer gebeuren. Ik zei tegen de arts: ik hoor nooit dat een iui lukt. bijna niet tenminste, is dat zo? nee hoor zei hij, ik zie ik heel veel goede resultaten.ok dan moet ik daar maar op geloven. wachtenden?wanneer is jullie NOD?

18. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    Inmiddels zijn we al weer twee dagen verder sinds het bruinverlies. Zaterdagmiddag verloor ik het meeste bruin, daarna heb ik nog een paar keer een veegje bruin of rozeachtig/oranje gehad. Stelt vrij weinig voor (is zeker geen menstruatie!), ik gebruik voor de zekerheid een inlegkruisje, maar dat is eigenlijk niet eens nodig. Tot dusver lijkt het er nog niet op dat mijn menstruatie nu al gaat doorzetten. Ik vind het wel erg spannend ! Verder eigenlijk geen dingen die anders zijn dan andere maanden. Ik probeer er vanuit te gaan dat mijn ongi ook deze maand gewoon weer gaat komen. Zaterdag is mijn NOD. Ik hoop zo dat mijn lichaam me dit keer eens niet zit te foppen !!

19. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Lien: Spannend hoor! Klinkt wel hoopvol. Ik heb het tenminste nooit zo gehad. Ik duim voor je mee dat het een zwangerschap betekent :D Voor je het weet is het zaterdag!

@Gillian: Ik hoop dat je gyn gelijk heeft en dat er wel vele goede resultaten zijn. De gyn waar ik zaterdag bij was (niet die van jou Lien, die was in het andere ZH ;)) die was ook wel hoopvol. Hopelijk groeien er een paar mooie eitjes door! Ik had deze keer maar 1 eitje helaas, maar wel 1 hele mooie grote.

@Brigges: De pregnyl zit er weer op zie ik. 3 eitjes :D Dat is altijd fijn! ik had afgelopen keer ook 3 eitjes, maar helaas waren deze denk ik te klein. In ieder geval is er geen zwangerschap geweest :( Hopelijk hebben we deze ronde allemaal meer geluk!

20. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    Zouden die gyntjes gelijk hebben of gewoon hoopvol doen ? tja afwachten maar. Ik ben ziek. Hoop dat ik beter ben do want heb ochtend mijn fm en maybe pregnyl. help please! niet ziek zijn!

Share This Page