Hoop ook dat de gyn gelijk heeft. Begin hier ook een beetje de moed te verliezen. Hier IUI 4 ondertussen gehad.
Spiek even hier , en dan zie ik dat je nummer 4 hebt gehad!! DUIMEN DRAAIEN VOLOP. op geven doen we niet hoor hoe moeilijk ook! knuf komt goed.
Hmm, het is wat stil op het topic merk ik... Hoe lang moeten de meiden nog op het wachtbankje. Hoop dat er een paar zwanger zijn, dat geeft weer wat goede moed. Hier beginnen de pijnlijke borsten weer op te spelen (heb ik altijd ongeveer 1 week voordat ik ongi wordt). Zaterdag gaan we op vakantie, dus daar zullen we weten of IUI 2 wel of niet is gelukt, hoop natuurlijk het eerste
Het is hier inderdaad rustig. Zelf zal ik nog een paar dagen geduld moeten hebben. Zaterdag verwacht ik ongi te worden. Wel spannend dit keer ! (altijd wel spannend, maar nu extra vanwege dat bloedverlies vorige week)
Lien, ik kan het me helemaal voorstellen. Zelf zou ik echt helemaal zenuwachtig zijn. Hopelijk was het een innesteling en heb je zaterdag een prachtige positieve test Ik hoop het echt voor je! Wij vertrekken zaterdagavond, dus ik kom zaterdag nog wel even spieken hier of er al nieuws is.
hey allemaal, De 2e IUI is weer achter de rug. In tegenstelling tot de vorige keer was het dit keer pijnloos. Vorige keer was het wel ff op de tanden bijten. Nu was het appeltje eitje. Ik was heel bang voor het aantal zaadcellen vooral ook omdat het zo waanzinnig warm is geweest de afgelopen tijd. De eerste keer hadden we 30 miljoen en nu bij de tweede IUI 12 miljoen. Da's meer dan de helft minder maar de kwaliteit schijnt goed te zijn. Toch ben ik heel onzeker. Was de eerste IUI spannend en hadden we een ietwat "jippie" gevoel, nu heb ik een heel ander gevoel en ben heel erg onzeker. Ik hoop heel erg dat het lukt (natuurlijk!) maar mijn gevoel zegt anders... zo van..je bent de 1e IUI zwanger geraakt dan zal het de 2e keer echt niet raak zijn...haal je niets in je hoofd etc... Herkenbaar?
@Brigges: Fijn dat de 2e IUI je mee is gevallen. Nu maar weer afwachten wat het brengt he? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook zenuwachtiger ben dan bij de 1e IUI. Vind het allemaal wat spannender ofzo. De opbrengst bij jullie is nog super goed hoor! Wij hebben 2x maar 2,8 miljoen zaadjes gehad. Ik hoop voor je dat je weer zwanger wordt van deze IUI en dat het beebje goed blijft plakken.
heej Brigges, kan me voorstellen dat je onzeker bent en dat het nu anders is. Het is ook niet niks van je 1e iui. Kun je best een klap van krijgen. Het gaat vast goedkomen. 12 miljoen is prima hoor!! Misty en lien: spannend!! ben benieuwd! Zoek maar even een een internet pc op vakantie misty! Kun je ons op de hoogte houden haha. tenminste............iedereen gaat met vak en het is idd rustig.Lien ga jij ook weg? hellup !!! ik voel me eenzaam! had ma fm gehad en vanochtend weer. heel raar maar mijn eitjes waren in 4 dagen 1 mm gegroeid. nog nooit gehad zo weinig!Ze groeien normaal lekker door. nu zaterdag weer fm. de gyn zei dat ze misschien mega gaan groeien de laatste dagen. slijmvlies was wel goed. heeft iemand dit wel eens gehad? bij mij loopt het altijd goed. gebruik geen medicijnen alleen met ov pregnyl 1x. balen dat ik zon lange cyclus heb. liep ik gelijk met lien en moet je kijken hoe laat ik pas weer mijn eisprong heb. mega lang wachten steeds..... Misty alvast leuke vakantie met hopelijk goed nieuws! Lien we wachten op je hopelijk goede nieuws!
@Brigges, kan me heel goed voorstellen dat een IUI na een MK heel anders voelt. Wel goed om te horen dat het dit keer pijnloos was ! Ik duim voor je dat het gewoon weer raak is !! En vooral dat het dit keer wel goed gaat! @Gillian, ik ga wel op vakantie waarschijnlijk, maar nog niet op korte termijn. Ik denk over drie weken ofzo, maar we hebben nog niks geregeld. En jij dan? Overigens, wat betreft je eirijping: In mijn eigen cyclus stoppen mijn eitjes bijna altijd te vroeg met doorgroeien. Hoe groot was jouw ei op dit moment? Ik hoop natuurlijk voor je dat 'ie gewoon nog een flinke groeispurt gaat krijgen! @Misty: voor jou begint het ook spannend te worden! In elk geval alvast een hele fijne vakantie gewenst ! Waar ga je naartoe? @Lin: de moed niet opgeven hoor ! Het kan nog best !
Hoi Lien Ik ben al op vak geweest in mei. heb nog wel 2 weekjes maar blijf dan thuis.mijn ei was 12 en nog een paar van 7, 8 en 11 ik heb dit nog niet 1 keer gehad. mijn eitjes groeien altijd gewoon zoals het moet. ben benieuwd zaterdag. Voel jij nog andere dingen aan jezelf nu? spannend he? Nou is idd stil hier. Moet gewoon de hele rij af om te kijken waar ons onderwerp gebeleven is haha.
Hey! Wij vertrekken zaterdag op zondagnacht naar de Languedoc in Zuid Frankrijk. We gaan zelf met de auto, dus lekker op ons eigen tempo. Ik hoop ook echt op veel goed nieuws deze keer! Als ik nog een computer met internet kan vinden, dan kom ik zeker even spieken en doorgeven hoe het mij is vergaan deze maand Sowieso ben ik er morgen nog even, ben veel te benieuwd naar Lien! Laat je het weten? Heel veel succes met de laatste wachtdag! @Gillian: hopelijk maken je eitjes een mooie groeispurt! Veel succes nog met de FM, Pregnyl en IUI!
Ook hier steeds zenuwachtiger iedere iui meer en meer. Maar ook iedere keer weer die gedachgte het is al eerder niet gelukt waarom nu wel. Hier gaan we volgende week bellen met het ziekenhuis voor een afspraak om te horen wat mogelijk het vervolg is in okt. als we er dan mee door willen gaan. Kortom we gaan hier volgende week afwachten , hoewel ik niets voel , herken of wat dan ook. En daarna zien we na ons trouwen wel weer, Gisteren eerst een heerlijke vakantie geboekt. In sept vertrekken wij heerlijk 15 dagen naar Kreta.
@ Lin: wanneer trouwen jullie precies? Dat wordt vast een hele fijne 'break' tussen al het gedokter ! Bij ons was onze trouwdag echt de (tot nu toe) mooiste dag van ons leven ! Ik hoop voor jullie ook! Ons nichtje is op de huwelijksnacht van haar ouders verwekt, wie weet lukt dat jullie ook Hier nog geen duidelijke signalen voor of tegen ongi.... Wel wat vollere borsten en puistjes, maar dat heb ik andere maanden ook wel. Dus ik heb het gevoel dat dat er eerder op wijst dat ongi eraan komt. Ik verwacht vanavond de eerste veegjes, mocht ongi toch komen. Dus als er morgen nog niets is, dan krijg ik pas echt hoop... Testen doen we morgen nog niet. Ik denk pas op z'n vroegst zondagavond. We hebben dit weekend verschillende afspraken en als het raak zou zijn, ben ik bang dat iedereen dat aan me zou zien. Dus liever pas daarna testen Maar ik ga er ook nog wel vanuit dat testen niet nodig zal zijn...
ik wacht op goed nieuws! ben benieuwd misty en Lien. Ik heb morgen weer fm. de pregnyl ligt weer klaar in de koelkast. eens kijken of de eieren goed zijn morgen.
misty fijne vakantie enneh Lin, lekker hoor Kreta. heerlijk tot rust komen. ja wanneer is het de grote dag? Het is idd de mooiste dag van je leven en ik zeg tegen mijn man altijd: maar als wij een kleintje krijgen hoop ik dat dat de mooiste dag van ons leven wordt!
@Lin: Heerlijk dat jullie gaan trouwen Tot nu toe ook onze mooiste dag van ons leven. Was echt geweldig en zou de dag zo nog een keer over willen doen. Hopelijk is er geen vervolg in het zwanger worden nodig @Gillian: tanx, ik heb ontzettend zin in onze vakantie. Ben nu vast wat aan het pakken en morgen de rest. @Lien: Ik hoop echt dat het geen tekenen van ongi zijn, maar van een zwangerschap. Jammer dat je zondag pas op zijn vroegst wil testen, dan weet ik het net niet voordat ik op vakantie ga Hoop echt op goed nieuws! Ik heb zelf nog steeds onwijs last van mijn borsten, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden en wat steken in de liesstreek. Verder met momenten onwijs honger, maar eigenlijk nergens zin in. Zelf denk ik steeds dat dit niets betekent, gezien de volgende rondes, maar ik hoop het natuurlijk wel Helaas kan ik het jullie pas vertellen na mijn vakantie. Als ik ongi wordt, dan zijn we rond 30 juli thuis ivm de FM. Zijn we zwanger dan blijven we tot ongeveer 4 augustus weg
Nou meiden, hier is het echt mega-spannend ! Nog geen ongi ! Gisteravond dacht ik een klein beetje 'gekleurd' slijm te verliezen, maar dat stelde eigenlijk vrij weinig voor. Maar ik was al helemaal overtuigd dat ongi eraan kwam. Maar dat bleek dus niet het geval ! Naast die bloeding van vorige week is dit het tweede wat echt anders is dan andere maanden. Oh, dit is echt zenuwslopend ! Mijn man is ook helemaal nerveus volgens mij We gaan vanmiddag maar vast even een testje kopen. Ik heb nog wel testjes in huis, maar die liggen er al zo lang dat ze inmiddels over de datum zijn ... Wanneer we gaan testen weet ik nog niet zeker. Misschien is het beter tot morgenavond te wachten, maar we willen eigenlijk ook wel van die spanning af ! Ik hou jullie op de hoogte ! Misty, fijne vakantie vast en ik hoop na vandaag pas na 4 aug (of vanaf je vakantieadres) weer van je te horen! Gillian, voor jou hoop ik op een mooi vruchtbaar ei!
Hier helaas weer ongesteld. 8 dagen na IUI al weer. Hmmm dat was een reden om te starten met puregon . Ga nu maar even genieten van andere dingen zoals ons huwelijk, streng lijnen en onze vakantie na het trouwen richting kreta ! spannend Lien. Ik duim voor je .
@Lin: Wat ontzettend balen meid! Zo snel ook alweer ongi Goed dat je nu eerst gaat genieten van andere geweldig mooie en fijne dingen, zoals jullie huwelijk. @Lien: Oh ik hoop het zo voor je! Je maakt het wel erg spannend hoor. Mocht je vandaag nog testen, zet je het dan wel op het forum? Ben zo benieuwd! Als jij zwanger bent dan geeft mij dat ook weer een beetje hoop of zo
Hoi dames, ik vrees dat ik slecht nieuws heb... Net nadat ik vanochtend dat berichtje had geplaatst verloor ik wat bruine 'prut'. Ik ben nog niet ongi, maar voel het wel rommelen in mijn onderbuik. En we hebben zojuist voor de zekerheid toch maar een testje gedaan (een predictor, die nog net binnen de houdbaarheidstermijn viel), en daarop was dus niets te zien. Dus ik kan gaan wachten tot mijn ongi echt begint. Echt balen! Zo gemeen dat je lichaam je zo kan foppen... @ Lin, ook voor jou balen zeg!!