Wie begint er in mei ook met IUI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door pcootje, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Ja bedankt gillian ik ben wel heel erg benieuwd morgen:D
    Ik hoop dat het allemaal gaat lukken morgen ik ben door me rug gegaan vanmiddag dus het gaat niet zo soepel allemaal:p
    Ik moet nog super vroeg ook en op het fietsje dus hopen dat het gauw wer over is ppff puf puf.

Je hoort het morgen wel weer misschien wat meer nieuws:(;)

Groetjes babyborn....

2. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Lin werk ze dan maar voor de nacht.

En lien we gaan samen morgen ik ben benieuwd leuk hoor ga ik ook een keertje tegelijk met iemand.:):p
    Hopen op heeeeellleeee goede eitjes.

Groetjes babyborn....

3. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Goedemorgen iedereen,

Ik ben net terug van fm en ik had mega eieren:D:$ van 22 mm is niet te geloven zeg ik ben er nog helemaal van onder de indruk:$
    Clomid heeft zijn werk goed gedaan dat mag je zeggen toch morgenochtend vroeg IUI ik hoef geen pregnyl te prikken dat is wel lekker zeg totaal niet verwacht.
    En dan nog een nieuwtje wat ze al kon zeggen ppff als deze IUI zal slagen dan word het zeker een tweeling echt gaaf helemaal te gek:)
    Maar ja eerst maar eens zien of het nou eindelijk eens gaat lukken.
    Ik heb nog steeds heel erg last van me rug dus het ging niet allemaal heel erg soepel in het ziekenhuis ik verrek van de pijn en morgen moet ik weer naar ziekenhuis ik hoop dat het dan wat beter is met me rug erg vervelend.We proberen te blijven lachen:):x maar het doet wel zeer.

Lien hoe is het met jou fm vandaag???

Groetjes babyborn...... die een beetje in een roesje is;);)

4. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    heej Babyborn, nou zeg geweldig nieuws toch? mooi ei............hoezo is het zeker dan een tweeling? had je 2 eitjes van 22 ?? gaaf hoor!! sterkte met je rug en als je zelf ad klus gaat maar heel voorzichtig dan haha. succes morgen met je iui! lien al een ei gespot??

5. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Wij gaan vanmiddag voor FM, dus op dit moment weet ik nog niets. Het is pas CD10, dus het kan best nog een paar dagen gaan duren. Jullie horen het nog van me !

@ Babyborn, wat een goed nieuws !!
    Ik wil je absoluut niet ontmoedigen hoor, maar het stukje over de tweeling heb je denk ik niet helemaal goed begrepen. Ook als er twee of meer eitjes zijn, hoeft het nog helemaal niet zo te zijn dat ze allemaal bevrucht worden. Als je al zwanger raakt door IUI, blijft de kans op 1 kindje nog altijd verreweg het grootst. Vraag maar eens na aan je gyn :)

6. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Zo, wij zijn ook weer terug van het ziekenhuis. Het grootste ei was 12 mm, dus dat gaat nog wel een paar dagen duren. Donderdagmiddag moeten we terugkomen voor een nieuwe FM.
    We gaan nog maar 'vrolijk' een paar dagen door met spuiten ;)

Babyborn, succes morgen met de IUI !!

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoe vind je het spuiten Lien? Ik vond het niet erg om te doen.
    Hoeveel eenheden mag jij spuiten?
    Hoe voel je je erbij?

Nog 2 nachtjes slapen en dan een gesprek met de gyn, ben best een beetje gespannen maar goed we moeten even afwachten.

8. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Lin, ik spuit 50 eenheden per keer. Het valt me echt alles mee, ik vind het eigenlijk helemaal niet vervelend. Je voelt er ook maar weinig van, alleen een klein pikje. Ik voel me er zelfs beter bij dan bij de Clomid. Liefst spuit ik zelf, maar mijn man heeft het ook al een paar keer gedaan. Hij wilde het ook graag leren. Waarschijnlijk gaat hij ook de Pregnylspuit zetten. Doe jij dat ook zelf?
    Ik ben ook heel benieuwd wat de gyn bij jou te zeggen zal hebben. Ik heb wel eens gelezen dat ze weleens extra Pregnyl toedienen bij vrouwen die een te korte LF hebben. Maar goed, geen idee eigenlijk hoor ;)

9. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hallo allemaal,

Zo ik heb net de IUI gehad en nou maar weer afwachten dus Gillian schuif eens even op lol op het wachtbankje ik wil er ook bij;):D
    Ik voelde er niks van het ging eigenlijk heel rustig allemaal goed zaad
    en Lien ik heb nog even navraag gedaan bij de Gyn maar je hebt gelijk hoor diegene die de fm doet die zei dit tegen mij en dat mag ze helemaal niet zeggen het is 20 procent kans op een tweeling eerst maar kijken of er nu een ei word bevrucht ben erg nieuwsgierig dit keer omdat ik van die mega eggs had dat heb ik echt nog nooit gehad we wachten het nog maar even af:$:(;):D.
    Ik blijk erg goed op de clomid te reageren het zal wel.

Lin succes morgen met je gesprek en hoop dat je wat wijzer word en wat meer weet we horen het van je.

Gillian hoe lang moest je nog voor dat je wat wist ik ben het even kwijt:(:p.

Lien succes weer donderdag moest je weer voor FM toch hopen dat je ook van die megaeggs hebt en dat je gauw IUI kan gaan doen ik hou wat ruimte op het bankje ok;)

Verder met me rug is het nog prut veel rust houden smeerseltjes etc ik hoop dat dat gauw over gaat ppff ik had vanmorgen bij de IUI ook al hulp nodig om te gaan liggen erg hoor de gyn zei al wat kijk jij met een pijn hoofd gaat ie gewoon lachen lekker hoor maar het is weer gelukt.:)

Groetjes babyborn...

10. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    heloowww. eindelijk weer eens een zonnetje vandaag. Lin en Lien succes en Babyborn welkom op het bankje! Zit je lekker? Ik wel maar ik moet nog meer dan en week zitten.
    Had vorige week iui, dag erna sprongmijn ei dus 2 weken later ongi denk ik en dat ik volgende week do.Mijn iui van deze keer was wel pijnlijker. ik had ook een lege blaas en ze moest zoeken naar mijn bm mond en met een tangetje pakken.was niet zo leuk. vlg keer maar een volle blaas net als de 1e keer toen voelde ik niks.

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Als ik mijn lijf mag geloven heb ik van mijzelf ook een goede cyclus deze maand , alles lijkt erop dat ik aankomend weekend mijn eisprong heb. Had gisteren wel iets vruchtbaarslijm maar heb nog niet echt eipijn gehad.
    Ook wel spannend hoor niet wetende wanneer en wat en en en

12. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Gillian,

Gatver dat lijkt mij inderdaad niet prettig zeg als ze dat met een tangetje moeten pakken:x ik moet zeggen dat het nog steeds bijna gevoelloos is pijnloos hoe je het ook noemen wilt mijn IUI meestal plas ik juist wel van te voren maar ik denk dat dat ook per mens verschillend is.
    Enne ik zit lekker op het bankje hoor word ik al bruin8)lol zonnetje is hier weer even weg maar we gaan straks barbecuen dus wel droog blijven mag wel op een ligbed gaan liggen hihi ivm ruggetje.

Lin spannend dan he als je niet weet hoe en wat wanneer misschien goed teken voor je hoop het.:)

Dames wachtbankje mag wel weer vol hoor kom op allemaal gezellig lekker knus:D

Pcootje hoe gaat het of heeft iemand nog wat gehoord neem aan geen bericht goed bericht en wij gaan volgen.:p
    geniet er lekker van good luck... pcootje.

Groetjes babyborn....

13. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Babyborn, lief dat je naar me vraagt. Het gaat goed met me, begin intussen een beetje aan het idee te wennen.

Ik hoop voor jou dat 1 van je mega egs ook het gouden ei is!

O ja.... ik heb met niemand van dit topic verder contact hoor, als jij dan niet weet hoe het met gaat dan weten de anderen het ook niet ;)

Mijn duimen draaien voor je en gooi intussen wat hcg naar je toe.

14. brigges

brigges Niet meer actief

Hey ladies...ben er even een tijdje niet geweest maar er is nieuws aan de horizon.

IUI nr 2 is mislukt en maandag had ik de uitgangsecho voor IUI 3. Daarop was een cyste te zien waarop de gyn vertelde dat ik deze maand niet meer zou mogen starten. Balen, maar goed..ik wist van tevoren dat dit zou kunnen gebeuren.

Ik was me intussen al aan het voorbereiden voor het IVF startgesprek van dezelfde middag.

Bij het startgesprek werd gevraagd wat ik zou willen..door gaan met IUI of meteen starten met IVF. Gezien mijn leeftijd werd geadviseerd om te starten met IVF.

Om een lang verhaal kort te maken...we gaan over twee weken beginnen!

Nu maar hopen dat het allemaal gaat lukken en we dan eindelijk een gezond kindje in ons armen mogen sluiten.

Dikke kus voor jullie allemaal meiden...hoop echt dat jullie aan de IUI genoeg hebben!

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    En ook ik heb een zelfde gesprek gehad dan brigges en ook wij gaan starten met IVF, Maar eerst willen we even zonder troep genieten van onze voorbereidingen van het trouwen, daarna de vakantie en dan starten ook wij met IVF. Zonodig treffen wij wel de maatregelen in de vakantie maar hoe en wat horen we nog. Wij krijgen nog een oproep voor een intake gesprek in Meppel.

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Spannend Brigges samen een beetje hetzelfde traject.

17. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    mega spannend Lin en Brigges! Brigges is al lekker snel! Hopelijk gaat het lukken dames! Ik heb nu een week geleden iui gehad en 6 dagen gelden mijn ei en ik heb nog niks te melden. voel niks...........ben alleen sjaggie haha maar dat heb ik iedere maand.

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij mochten ook direct door hoor, maar hebben hierzelf even voor gekozen ............

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Brigges, jammer van je IUI, maar ik wens je heel veel geluk met de IVF.

Lin71, jij ook s6 na je huwelijk.

20. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Jee, Lin en Brigges, dat gaat vlug bij jullie ! Nu al voor IVF, superspannend lijkt me ! Ik wens jullie beiden veel geluk daarmee! Blijven jullie wel op dit topic schrijven? Er zijn hier vast veel meiden die jullie binnen enkele maanden gaan volgen. Zelf zou ik het heel fijn vinden om jullie verhalen en ervaringen hier terug te lezen :)

Brigges, was alleen je leeftijd de reden om sneller op IVF over te stappen, of waren er nog andere redenen? Hoe jong ben, als ik het vragen mag?

Lin, had de gyn nog gezegd waarom hij/zij dacht dat je ongi telkens zo snel kwam?

Deel Deze Pagina