Hey dames! Ik ben weer terug van vakantie. Helaas is IUI 2 niet gelukt, waardoor we nu eerder terug zijn gekomen uit Frankrijk. Vandaag om 14.30 uur de FM. Een dagje eerder dan anders, omdat de vorige keer mijn ei al 22 bij 24 cm was op dag 10. Ben benieuwd of er nu weer zo'n groot ei zit. Ik zag dat er 2 dames door moeten naar IVF, spannend hoor! Hopelijk vinden jullie hier het geluk en zijn jullie snel zwanger. Ik vind het leuk als jullie hier blijven schrijven. Wie weet belanden wij ook nog eens bij IVF, al hoop ik natuurlijk van niet. Pcootjes: proficiat! Ik las dat je zwanger bent en nog wel zonder IUI etc. Super hoor! Geniet ervan.
Lin en brigges, niet weggaan hoor! balen misty. heb je wel genoten van je vak? Ik voel nog steeds niks anders dan andere maanden. Het zal wel mislukt zijn weer.nog minder dan een weekje wachten. En medewachtende al andere kriebels dan normaal in het lijf of dingetjes??
heej joh babyborn! Ik lag te slapen ja op het bankje met een dekentje over me heen. Ik zat het eerst op het bankje dus mag ik de meeste ruimte! Ik wil met mijn benen op het bankje liggen dus niet zo duwen!! Ga anders maar even wat te drinken voor ons halen! hahaha