Saskia: het enige wat ik je als geruststelling kan zeggen dat de KV-ovulatietesten soms bij iemand de hele maand positief geven. En dus niet erg betrouwbaar zijn. Die van CB zijn wel betrouwbaar. Zelf heb ik de testen van sensitest en daar ben ik wel tevreden over. Ik zie een opbouw, het lijntje wordt in een paar dagen donkerder. Dan heb ik1 dag een knalpositieve test en de rest van de maand wat vage lijntjes.
@ Saskia wat vervelend dat die testen je zo onzeker maken, maar nog lastiger eigenlijk dat het morgen hemelvaartsdag is en jouw gyn dan niet werkt... kan me heel goed voorstellen dat je zit te balen! Je kijkt toch uit naar zo'n poging. @ Pcootje lastig dat je zoveel bijwerkingen hebt. Wat voor klachten krijg je erdoor? Hier vandaag mijn eerste IUI gehad ! Is gelukkig helemaal goed gegaan! Goede opbrengst van mijn man (36 mln stuks) en de inseminatie viel me alles mee ! Het enige waar ik niet helemaal gerust op ben is of de timing nou echt helemaal goed was.. Maar daar zullen we wel nooit achter komen... Nu gaan de spannende wachtweken beginnen.
@ Lien, wat spannend!!! Fijn dat het goed gegaan is, en ook zo'n goede opbrengst. Nu afwachten... erg hè! Ik ben heel tevreden over die kv testen. Ik lees nu overal dat die niet betrouwbaar zijn, maar bij mij hebben ze er nog nooit naast gezeten. Heb altijd een hele duidelijke streep als ie positief is, zonder twijfel... en ook ik zie de streep per dag dikker worden tot ie positief is. Klopt ook altijd met mijn vruchtbaar slijm, mijn temp en mijn buikpijn. Bij CB zie je niet of het hormoon toeneemt, het is gewoon positief of negatief... dat vind ik zwaar irritant! Maarja... dat zijn wel de testen die de gyn aan mij heeft gegeven omdat ze betrouwbaar zijn... dus ik denk dat ik daar maar vanuit ga. Ik vind het ook vervelend dat ze bij ons geen IUI doen op zon- en feestdagen. We zitten eraan te denken om over te stappen, zeker als het voor gaat komen dat ik net dan een IUI zou moeten krijgen. Nu is dat niet het geval, want CB is nog niet positief en als ie positief is krijg ik een dag later de IUI. Dus ik ga er van uit dat ie morgen positief is en dan vrijdag IUI. Vervelend zo hoor, ik ga het daar toch eens met de gyn over hebben.
@saskia; dat je niet zo vaak heen hoeft naar het zhuis is wel mooi meegenomen, maar duidelijkheid is ook wel prettig. Ik zal de fm in ieder geval bespreekbaar maken. @lien1979; Gelukkig dat het je mee gevallen is. Nu officieel op het wachtbankje, spannend!!! Ik hoop op een mooi resultaat. @klachten; knallende hoofdpijn, doodmoe, stront chagarijnig, giga kort lontje, super emo en vocht vasthouden in mn hele lijf...kan mn vingers amper krom krijgen......geloof dat dit de ergste wel waren
@ Saskia; Ok, bij jou werken ze dus meestal wel? Dan weet ik het ook niet Nu maar duimen dan de CB moren een lachende smiley geeft (die vind ik trouwens wel heel leuk om te zien!) en dat je vrijdag voor de IUI kan. Is bij jou altijd de eisprong 1 dag na de test? Bij mij is de eisprong ook wel eens op de dag van de positieve test geweest. Dat kon ik dan weer zien aan mijn temp...Maar meestal indd de dag erna. @ Lien: wat fijn dat het meeviel. En indd nu die ellendige wachtweken! Succes! @ pcootje: bah, klinkt niet fijn! sterkte!
Hee Liesben, dat verschilt bij mij. Meestal de dag erna, maar ik heb het ook wel eens gehad dat er 2 dagen tussen zaten.
Hoe was je test vandaag? Hier morgen denk ik maar een testje wagen........ pcootje succes in het zh. Lientje hoe is het bij jou??? Liesben wanneer is jouw NOD? En de andere dames?
Gatsie Saskia. En hoe voel je je? Heb je nu gevoel dat ei al geweest is? Ben benieuwd. Lin...spannend, testen! Mijn NOD is dinsdag of woensdag. En ik heb me heilig voorgenomen om niet vóór woensdag te testen. Of het lukt is de vraag natuurlijk...
Heb net getest ............................Nog witter dan wit. Dus op naar mijn WOD en de tweede IUI. Moet zeggen dat ik nu rustiger ben nu ik weet dat de test negatief is . Gisteren had ik toch noghoop en onrust. Ik duim voor je Liesben dat je woensdag niet ongesteld word en dat je een mooie test in handen hebt.
Dat het maar een mooie zomer voor ons mag worden met veel dikke vette strepen op onze testjes!!!!!!!!!!!!! 23 april had ik mijn ei, laastste zelfklussenei, vandaag pas ongi. HEb ff paardagenhoopdatikzwangerben gehad, gister temp omlaag, weer een klap te incasseren. helaas ben je dat wel gewend na een tijdje mmm maargoed, maandag 1e fm, positief blijven!!! kus helena
@all, kheb een beetje de kriebels, ga zo naar het zhuis voor mn fm en hopelijk de pregnyl..... wordt vervolgd
@ pcootje: succes en dat er maar een of meer mooie eitjes mogen zitten! @ lin: jammer dat de test negatief was... balen! Anderzijds ben je nog steeds niet ongi toch? Dus een beetje hoop is er nog wel @ liesben: voor jou is het spannend aan het worden! Ik duim voor je dat de IUI niet nodig zal blijken! @ Helena: dat moet wel heel frustrerend zijn, zo'n lange LF! Dan krijg je toch steeds hoop en ben je zo teleurgesteld. Enig idee hoe het kan dat je cyclus zo lang was? Gebruik jij ook al hormonen? In elk geval veel succes met je eerste IUI-kans ! @ Saskia: hoe gaat het bij jou nu? Hier zitten we rustig op het wachtbankje, duurt nog wel een poosje voordat we meer weten...
Het gekke is hier, dat ik toch weer zeker weet zwanger te zijn. Net als elke maand Ondanks dat we eigenlijk maar 1 keer sex hebben gehad in de juiste periode. Ik heb blijkbaar zo veel last van die hormonsters elke maand. En ja, al die klachten passen bij een zwangerschap of bij een aankomende menstruatie. Blijkbaar heb ik die positieve vibes nodig om elke maand door te komen
@ Liesben, blijft toch nog even spannend. Je weet maar nooit. Het zou helemaal super geweldig zijn als je toch zwanger blijkt te zijn ook al zegt je gevoel nu anders. @ Lin, balen van de negatieve test @ Helena, toch altijd een flinke teleurstelling om ongi te worden. Nu dus door voor IUI. Spannend! @ pcootje, heel veel succes! @ all, ovulatietest CB nog steeds negatief. Ze hebben allemaal gelijk over kruidvat. Gisteren was ie weer positief, dus 2 dagen achter elkaar positief maar ei is nog niet geweest. STOMME TEST! Temp is nog steeds heel laag, en nog geen vruchtbaar slijm gespot. Kruidvat en mijn zeurende buikpijn hebben me misleid Dus ik wacht toch maar rustig af tot CB positief wordt.
Saskia: Ik heb ook altijd al dagen voor mijn eigenlijke ei buikpijn. Wie weet knalt ie vanmiddag ineens van het scherm af! Ik hoop het voor je! Hier word je zo onzeker van!
@ Lin; balen meid een witte test, maar wie weet test je te vroeg, je weet nu in ieder geval wel dat wanneer je nog symptomen hebt/krijgt dat het niet meer door de pregnyl kan komen. @ helena, jammer meid. Hopelijk de volgende ronde meer succes. Stom he dat je bijna aan de negatieve dingen in de mmm gaat wennen @ Lien; best eenzaam op de wachtbank of niet? Tijd dat er weer wat dames op plaats gaan nemen. @Liesben, haha zeggen ze niet dat lichaam en geest samenwerken, ga dus maar lekker door met je positive vibes, dr komt een maand dat het uit gaat komen @Saskia; ik zou het in het gevolg alleen bij de test van CB houden, dit is wel erg verwarrend voor je...hopelijk snel een knal posi test. @hier; wat een teleurstelling hebben we weer, ondanks alle bijwerkingen van de hormonsters was er niet veel te zien. 1 zielig eitje die na veel pijn en moeite gevonden werd, was nog maar 1.4/1,5 dus zelf verwacht ik dr niet veel van. Normaal heb ik een bms van bijna 2 cm nu nog maar 0.9. Bah bah bah ik baal dus als een stekker, had stiekum gehoopt dat die mega bijwerkingen werden beloond met een mooi ei of 2. Zondag moeten we weer heen voor fm, maar ik heb de P er aardig in momenteel...klotelijf:x
Jee, pcootje, dat is balen ! Waarschijnlijk moet je gewoon nog een paar daagjes langer geduld hebben, of verwacht je dat er helemaal geen goed ei komt? Het zou inderdaad gezellig zijn als er binnenkort een paar meiden bij komen op het wachtbankje! Maar Lin is er ook nog niet helemaal vanaf hoor