Wie begint er in mei ook met IUI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door pcootje, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    De gyn was niet echt positief over het resultaat.....en als hij het al niet kan zijn dan ik helemaal niet;) We zullen het zondag weer zien wat er van gekomen is.
    Voor mezelf heb ik mn pijlen al op volgende maand gericht.

Ja idd, Lin zit ook nog op het bankje!!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Shit zeg pcootje!!!! :(

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @saskia, inderdaad, stiekum hoop ik nog dat hij niet goed heeft gezocht en dat er zondag opeens een groter ei tevoorschijn komt.... tja struisvogelpolitiek he :D

Heb je vandaag nog een test gedaan?

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, weer negatief :( Het schijnt enorm onnodig te zijn om met een CB test 2x per dag te testen. En ook onwijs duur, want nu ben ik door de voorraad van het ziekenhuis heen en kan ik morgen nieuwe gaan kopen...
    Ik ga dus nog maar 1x per dag testen en proberen niet zo onzeker en stressig te doen. Ik heb altijd vruchtbaar slijm en deze keer (nog) niet dus volgens mij is ei er gewoon nog niet. Maar door die KV test word ik onzeker. Ga ik niet meer doen dus ;);)

Struisvogelpolitiek... ik ken het! En ik hoop dat je ei zondag een stuk groter is :)

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Jeetje Pcootje, das balen. Al die moeite voor een niet echt denderende opkomst :(

Saskia, waar zit je nu ongeveer in je cyclus, op welke dag?

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @saskia; Ik zou het gewoon bij 1 test op een dag houden, anders wordt je gek. Als je gyn dr meer zicht in wil moet ie maar fm gaan doen:p .
    Aan je onderschrit te zien is je cyclus ook niet zo regelmatig dat je daar je vruchtbare dag uit kunt halen, ik zal gewoon op mn slijm reageren als ik jouw was....dat geeft in ieder geval geen foutief beeld.

@hier; kheb mezelf maar weer onder mn billen geschopt. Weer terug naar een positieve instelling en gaan met die banaan :D

@Lin; hoe is ie meid is het een NOD of WOD?

@Liesben, hoe gaat het met jou?

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    #127 Saskia1984, 15 mei 2010
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
    Ik doe mee met de positieve instelling. Klaar met ons negatieve geneuzel ;):)

CB nog niet positief. Zit nu op dag 15. Maar... zojuist wel een dikke klodder vruchtbaar slijm gespot :D
    Dus ik vertrouw op mijn lijf en op CB. Lang kan het nu niet meer duren.

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @saskia; goed nieuws.....dan moet er morgen toch een posi test zijn he en anders vertrouwde ik op mn slijm en ging ik gewoon bellen voor een afspraak..... of ben ik dan heel erg slecht :)

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik denk dat ie morgen wel positief is :)
    En anders weet ik nog niet of ik ga bellen. Hmmmz, ligt aan mijn bui denk ik :)

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hij is morgen gewoon knalpositief ;)

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Precies! Positieve instelling hè... morgen zie ik gewoon eindelijk die smiley! :)

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Zoiets moet het morgen ongeveer zijn.

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hahaha, die is coooool!!! 8)

14. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Geen twijfel meer mogelijk als die in je scherm staat :D

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier nog geen rood. Kom straks even terug. Moet zo dochterlief even naar gastouder brengen. Manlief heeft N8dienst en ik dagdienst morgen.

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    tot zo Lin, zo ff mn dochter op bed en dan zit ik weer achter de pc ;)

17. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Oe, spannend Lin ! Toi toi toi !

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @ Lin; je hebt je nog niet weer gemeld :( ..... ik ga zo bankhangen, werk ze morgen en ik roep wel ff op msn als ik weer terug ben van het zhuis :)

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Saskia, ik hoop dat de test nu toch wel positief is! Je lijf roept in elk geval de juiste signalen!

Hier gaat het wel goed. Maar ik heb toch wel een heel klein stemmetje dat roept: je bent zwanger!
    Maar ja. Dat heb ik elke maand.
    We zullen zien! Ik doe maar rustig aan met de wijn ;)
    (In het begin heb ik heel lang geen druppel gedronken want ja...kinderwens. Inmiddels ben ik daar iets van terug gekomen. Ik kan niet mijn hele leven leven met het idee van stel dat....Maar ik hou er wel rekening mee hoor. Maar af en toe een glaasje wijn tot je een positieve test hebt kan ook vlgs de gyn geen kwaad)
    Maar goed, ik heb dus nu van die zere borsten, hoofdpijn, mijn temp blijft redelijk hoog. Gisteren was ik wat dizzy. Niets wat ik niet eerder heb gehad hoor, maar ik kan het idee niet uit mijn hoofd zetten :)

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Je weet maar nooit Liesben! Spannend hoor. Ik duim :)

Ook voor Lin is het spannend. Kom je eens melden, want ik ben wel heel benieuwd :p

Hier nog steeds geen smiley. Vruchtbaar slijm vandaag nog niet gezien, maar dat zegt niet zoveel eigenlijk. Ik heb het soms maar een dag, soms 3 dagen, soms een hele dag niet en dan de volgende dag weer wel of pas in de avond... gisteren was het slijm ook nog wat troebel. Wel echt draderig, maar niet heel erg helder. Eisprong is wel in zicht volgens mij, maar nog niet voldoende blijkbaar. Temp is gelukkig nog laag.
    Afwachten maar weer ;)

Deel Deze Pagina