Nee, dat is waar Saskia, je weet maar nooit. Vriendinnetje van mij was ook al een tijd met IUI bezig. Hadden nu een rustperiode en is spontaan zwanger! Ondanks dat hij slecht zaad had. Alles kan. En bij ons was alles goed. En als ik de hoop al niet meer heb, wie moet het dan hebben? Dus ik ben positief en denk mezelf gewoon zwanger tot het tegendeel is bewezen.... En jij gaat voor een mooie smiley morgen? Afgesproken!
Precies, hoop doet leven Als je geen hoop meer hebt, waar doe je het dan nog voor hè. Het kán, dus we hopen en duimen! Ik ga morgen voor een smiley, deal!
Lieve meiden. Ik vind het bijna naar om te melden hier...maar mijn zwangerschapstest is positief! Op de valreep van de IUI is het ons toch nog spontaan gelukt!
@saskia, mn duimen draaien nog hoor. @liesben, GEFELICITEERD, geniet er lekker van. Fijn dat je de weg van de iui bespaart blijft. Fijne zwangerschap! @ego, joehoeeeeee ik heb een mooi ei aan mn linkerkant, de vorige zaten rechts en waren nu bijna niet gegroeid. De gyn had dus idd niet goed gekeken vrijdag:x Morgennacht om 1/2 12 mn pregnylprik gaan halen en dan dinsdag mn IUI. Ik ben zo blij nu, hopen op een mooi resultaat.
@ Liesben: Dat is nog eens goed nieuws ! GEFELICITEERD ! Geniet ervan en dat het maar een fijne zwangerschap mag worden! Hoe lang ben je nou al met al bezig geweest? @Pcootje: Ook goed nieuws dat je toch een goed ei hebt ! Fijn ! Alvast veel succes met de Pregnyl en IUI !
Lien, we zijn sinds september 2008 bezig. Vorig jaar zwanger geweest maar dat is in een curettage geëindigd omdat het kindje niet meer leefde.
Ik voel me alleen een beetje schuldig. Kom me hier melden voor de IUI en blijk dan toch nog spontaan zwanger....Iets waar ik niet meer op durfde te hopen! Dus ik hoop dat ik niemand pijn doe...
@ Liesben : Voel je maar niet schuldig hoor, nergens voor nodig! Jij moet gewoon lekker gaan genieten nu, want het is je van harte gegund!
Wohoooooooooooooo Liesben gefeliciteerd meid !! Super en dan nog net voor IUI helemaal super. Geeft mij ook weer hoop. Hier helaas rood.........Dus morgen medicijnen maar weer halen en dan bellen voor een afspraak. De volgende IUI zal rond 27 mei zijn denk ik. Johoeeeeeeeeeeee Ook pcootje mag voor haar eerste IUI !!! Mooie Sas jij morgen een goede test hoor. Lientje hoe is het met jou.
@ Liesben, WAAAAAAAAAAAAA WAT GOED! Van harte gefeliciteerd. En zeker niet schuldig voelen, het is je van harte gegund! @ Pcootje, ook voor jou goed nieuws. Nu hopen op een goed resultaat. Het klinkt echt goed @ Lin, balen dat je ongi bent geworden meid Dikke knuffel!
@ Lin; onnozele vraagstelling he, kan me wel voorstelen hoe je je voelt. Ik bedoelde het meer in de zin van, had je je er al op ingesteld ivm het roze verlies? Kweet niet goed hoe ik dit moet omschrijven, maar denk dat je wel weet hoe ik het bedoel.....aangezien we toch altijd elkaars zinnen aanvullen
Hallo, Graag wil ik me bij dit forum aansluiten om ervaringen te delen. Ook ik begin in mei of juni met IUI (afhankelijk van hoe lang deze cyclus nog duurt). Ik ben 26 jaar en mijn man 29. We zijn vanaf oktober 2008 bezig om zwanger te worden, wat helaas nog niet is gelukt. Vanaf volgende cyclus begin ik met Clomid 50 mg op dag 3 tot en met 7 en dan Pregnyl, waarna de IUI volgt. Ik las dat Lien1979 in Veghel is. Daar ben ik ook Ik las in het foldertje van de IUI dat je voor de IUI zelf naar Eindhoven moet. Klopt dit? Beetje jammer dat dit niet in je eigen ziekenhuis kan. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger en hoeven we niet veel IUI behandelingen te hebben. Groetjes!
@ Misty, welkom bij de club ! Dat is wel toevallig zeg, dat jij ook in Veghel komt. Ben benieuwd welke arts je hebt, misschien kun je dat in een PB zetten? Het klopt inderdaad dat je voor de bewerking van het zaad naar Eindhoven moet, maar het insemineren doen ze wel in Veghel. Je moet je dan 's morgens in Eindhoven melden, waar je man het zaad inlevert. Je kunt het na anderhalf uur weer ophalen en meenemen naar Veghel, waar het wordt ingebracht. Maar laten we voor jou hopen dat het op de valreep niet nodig blijkt te zijn. Liesben heeft al bewezen dat het kan Mag ik vragen of er bij jou een oorzaak is gevonden waarom het tot nu toe niet lukt? @Lin: Balen zeg! Volgens mij had je het al een beetje zien aankomen, maar als je dan echt ongi wordt valt dat toch altijd weer tegen. Zolang er geen rood is, blijft er altijd een stemmetje in je achterhoofd dat zegt: 'zal het...?' Maar lekker rustig aan doen nu en dan vol goede moed weer op naar de volgende ronde !
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik weet meestal ( eigelijk iedere keer ) een week voor mijn NOD al wel dat het een WOD word . Alleen doordat ik 1 mei de IUI had gehad, had ik stiekum toch de hoop dat ik vrijdag te vroeg was met testen............... Afijn we bellen morgen maar weer voor een afspraak op dag ?? IK had namelijk de laatste keer op dag 8/9 een eicel van 23 mm. Dus we gaan maar in overleg met de gyn hoe en wat. Welkom Misty !!!
Overzicht IUI pogingen IUI Gehad : Lin71 - mei eerste poging gehad. Nu mei 2e IUI NOD : afspraken ziekenhuis: pcootje - 18 mei 1e IUI Zetten jullie je afspraken erin ?
hoi dames ik voeg me ook bij jullie, Wij hebben in maart de 1e iui gehad, de 2e poging is afgebroken ivm te vroeg gesprongen eitje, Dus nu word onze 2e iui heb comid geslikt van cd 3tm7 en had gisteren 2 eitjes 1 van 8mm en 1 van 12mm, moet morgen weer voor fm ben benieuwd of ze beiden doorgegroeit zijn. veel liefs
Controleren ze jullie eicellen wel voor de IUI? Hier gebeurd dat niet. pcootje welke gyn had je dit weekend??
Even snel een update want ik heb het enorm druk op het werk. Vanmorgen dikke stress en tranen... test nog steeds negatief en temperatuur omhoog. Gebeld met ziekenhuis en ik krijg vanmiddag om 16:00 uur een echo. Ik denk dat dit een verloren ronde is, maar ik hoop echt dat ei nog niet gesprongen is. Dikke knuf meiden!