Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    hope tjee wat balen! erg verdrietig zeg... hoe groot was je cyste? sterkte met deze andere vorm van wachtweken!
    @dwergje, hoop dat ze wat kunnen doen aan die hechtingen.
    @joshi: beterschap!

Gent update: nu uurtje thuis.
    Goed gesprek gehad. 9 buisjes bloed getapt, veel uitgebreider onderzoek dan in NL. Ik krijg kijkoperatie baarmoeder binnekort. Nu ist ook nog wachten op uitslag genetisch onderzoek in augustus in NL. 10sept hebben we afspraak in Gent om alle resultaten te bespreken. liefs

2. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dwergje wat vervelend hopelijk kan de wond straks beter genezen.

Joshi beterschap, ga maar lekker je bedje in. En wat grappig dat je ook over de haptonoom aan het denken was, tja als we een keer gaan weten we of het wat is.. maar toch wacht ik ook nog even met bellen. Enne ik ben ook geen zweverig type hoor. Volgens mij lijken wij best wel op elkaar. ;)

Chantal hoe is het gegaan??

Zonneschijn fijn dat het nare gevoel weg is.

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Klinkt goed chantal, werd je ook fijn geholpen? Duurt wel lang zeg voordat je de resultaten kunt bespreken.. liep het trouwens nog zo erg uit als je verwacht had?

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden,

Het gaat weer goed hoor. Ik heb het naast me neer kunnen leggen. En even een maandje geen, spanningen, stress en hormonen is ook wel fijn. Kan ik weer even mezelf zijn.

Maar wat een rottigheid hope :( zo balen voor je!
    Joshi.....ja aksv niet wil dat het doorbreekt doet het wel, en nu mag/moet het en dan komt het niet op gang...grrrrr

Duck....hoe is het ju bij jou meis? Heb je nog getest? Hoe voel je je verder?

Chantal....ben zo blij dat er n ECHT iets voor jullie gedaqn gaat worden. Na zoveel verdriet.

Dwergje....dd goed on de gaten houden. Beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig.

Zonneschijn....jah onze lichamen kunnen behoorlijke spelletjes spelen in de mmm.

Ben toch niemand vergeten he......:D

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    we hebben 45min gewachy op de intake arts, daarna terug naar wachtkamer, 75min wachten tot een miep genaamd vroedvrouw alle papieren in orde maakte, toen bloedprikken. 10u zkh in, 13.15 eruit. Toen geluncht daar En toen nog 3u nr huis, veeel file.
    Ach het was het waard!

als ik ongi ben moet ik bellen voor de hysteroscopie, moet in eerste helft cyclus

6. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Jeetje chantal wat heb je lang moeten wachten! en idd je doet het ergens voor maar toch pfff belachelijk zeg!

7. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi meiden,

chantal, jeetje, wel lang moeten wachten, maar wel fijn dat het gesprek goed was.

joshi, beterschap meis.

debby, knuf voor jou. fijn dat je het wel even lekker vind een maandje niks.

dwergje, oei wond ontstoken, klinkt niet echt lekker.

hope, ah meissie toch, het zit niet echt mee voor je, ook een dikke knuf voor jou.

vanmorgen weer getest en volgens manlief was het streepje wel duidelijker, maar ik vond het zelf nogal tegenvallen, dus zaterdag gewoon weer testen en hopen. al moet ik zeggen dat de klachtjes er niet om liegen, gisteren bijna lopen kotsen op mijn werk, en vanmorgen thuis ook helemaal misselijk. hele gespannen en zere borsten en na 2 happen eten geen trek meer hebben.

zou het dan toch?

tot later.

duckie

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Oeeeeeeee duckie, wat spannend.
    Heb je een foto van je testje?

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Je bent gewoon zwanger hoor duckie!!!! kan niet anders!!

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Duckie ik denk het ook hoor, anders had je toch ook al lang ongi moeten wezen? Op hoeveel dpo zit je nu? Hier alvast een hele voorzichtige felicitatie!

11. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    poeh duckie wat een spannende dagen zo! ben ook ff kwijt hoeveel dpo je zit. wel dat 1 juli je nod zou zijn meen ik, klopt dit?

duumduimduim

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Debby25[/B] - Tp 1e IVF 8juni-NOD 19 juni- ongi :(
    Duckie83 - ronde 34- OI met puregon 75 EH - NOD 27 juni
    Hope85 - ronde 8 - OI 50/75 EH Puregon - NOD 1 juli

Datumloos:
    Chantal85- ronde 37(mei '09)- 4x IUI gehad met Puregon&Pregnyl- MA april '12- onderzoeken naar hh mkn in volle gang in Gent en NL - NOD rond 6 juli
    Naomi2011 - ronde ?? –IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ?
    Melief - ronde 24, mk & vmk - zelf met 75 eh puregon- NOD ?
    zonneschijn - 3de ronde iui 75eh Puregon en pregnyl-20juni echo.
    Joshi - 3de ronde OI met Puregon en Pregnyl - NOD ?
    Richenelle - ?

Anders:
    Dwergje - ronde 9 -2de ronde puregon 75 eh/pregnyl 5000eh - 2de ronde afgebroken - positieve test - 13-06 echo en hcg prikken. helaas bbz :(

Daar was t lijstje weer! Duck je nod is al geweest, een streepje op de test is geen pregnyl! Missch estesten met geconcentreerde middagurine? Dus niet teveel drinken? En mag je je hcg laten prikken. Zou wel heel fantastisch voor jullie zijn joh!

13. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ik vanochtend zh gebeld dat ik nog steeds bloede en of ik primolut mocht silkken, maar hun wilde een echo vanwege operatie, prima ik om half 2 afspraak werd ik kwart over 2 geholpen, nou baarmoeder was heel onrustig veel bloed te zien en allemaal zwarte vlekken maar ze vond het neit duiden op een menstruatie maar kon niet zeggen waar het dan vandaan kwam, dus overlegd met de gyneacoloog en die zegt kan heel goed van bloedvaatjes zijn (menstruatie? operatie?) geen idee zal wel, vervolgends moest ik bloed prikken voor ijzer en hcg, moest ik een uur wachten in zh op de uitslag, was inmiddels al half 4, komen ze even later ja ze hadden je bloed verkeerd weggezet dus duurt wat langer nog 20 minuten wachten, 20minuten voorbij ja nog 15 minuten, hehe daar was de uitslag ik mocht naar huis, ijzer was goed geen bloedarmoede, en hcg was gedaald naar 49! dus dat is over paar dagen er wel uit, moet woensdag weer terug komen en mocht beginnen met primolut om het te laten stoppen

dus dat was mijn verhaal van vandaag wart over 1 in zh kwart over 4 mocht ik weg 3 uur daar gezetten bah!

Maar hoe is het hier met iedereen????

Duckie vanuit mij ook een lichte felicitatie!

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    jeetje dwergje wat een verhaal!

15. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Duckie83 - ronde 34- OI met puregon 75 EH - NOD 27 juni
    zonneschijn - 3de ronde iui 75eh Puregon en pregnyl-20juni echo

Datumloos:
    Chantal85- ronde 37(mei '09)- 4x IUI gehad met Puregon&Pregnyl- MA april '12- onderzoeken naar hh mkn in volle gang in Gent en NL - NOD rond 6 juli
    Joshi - 3de ronde OI met Puregon en Pregnyl - NOD ?
    Richenelle - ?
    Deb - Tp 1e IVF 8juni-NOD 19 juni- ongi :(
    Hope85 - ronde 8 - OI 50/75 EH Puregon - Ongi - nu pauze ivm cyste
    Dwergje - ronde 9 -2de ronde puregon 75 eh/pregnyl 5000eh - 2de ronde afgebroken - positieve test - 13-06 echo en hcg prikken. helaas bbz :(

Even beetje ge-update.. vult ieder hem waar nodig weer aan.

Dwergje wat een middag joh... gelukkig waren de uitslagen wel goed. Maar primolut krijg je toch ook altijd om juist een menstruatie op te wekken of heb ik het mis?

16. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    [/B]]Duckie83 - ronde 34- OI met puregon 75 EH - NOD 27 juni
    zonneschijn - 3de ronde iui 75eh Puregon en pregnyl-20juni echo

Datumloos:
    Joshi - 4e ronde OI met Puregon en Pregnyl - NOD ?
    Richenelle - ?
    Deb - Tp 1e IVF 8juni-NOD 19 juni- ongi :(
    Hope85 - ronde 8 - OI 50/75 EH Puregon - Ongi - nu pauze ivm cyste

Even beetje ge-update.. vult ieder hem waar nodig weer aan.

Dwergje wat een middag joh... gelukkig waren de uitslagen wel goed. Maar primolut krijg je toch ook altijd om juist een menstruatie op te wekken of heb ik het mis?

17. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ik moet het ook slikken als ik te lang ongesteld ben om het dan te stoppen en dan krijg je paar dagen later wel een bloeding maar dan loopt het als het goed is normaal zeg maar

18. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    oh ok, nou hopelijk stopt het bloeden snel voor je! Pff na zoveel dagen ben je er wel klaar mee.

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja vreselijk, dat heb ik vaak met mijn pcos, als ik hormonen gebruik dan duurt mijn menstruatie 3 dagen, en dan is het weg maar als ik geen hormonen gebruik en dus 'zelf' ongesteld wordt (als ik al ongesteld wordt) dan kan het zoooo lang aanhouden, ik ben in januari 2010 gecurreteerd omdat ik al 3 maanden ongesteld was, dus toen hebben ze het schoon geschraapt en dat hielp gelukkig!

20. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    nou Dwergje, hopelijk gaat de primolut goed helpen en kom je weer in een normaal ritme! wat vervelend dat je zo lang in t ziekenhuis hebt moeten zitten! maar wel fijn dat ze vanalles onderzocht hebben!

mijn ongi is er eindelijk vandaag, das wel fijn;)

Deel Deze Pagina