Bizar zeg dat je zolang ongesteld kan zijn dwergje.... volgens mij is elke vorm van pcos weer anders want ik heb dus helemaal geen cyclus en dus ook geen menstruatie van mezelf... zonder hormonen gebeurt er bij mij niets. Na het stoppen met de pil heb ik 9 maanden gewacht op niets. En toen ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis en kreeg ik duphaston. Joshi goed nieuws!! Dinsdag je afspraak toch??
jeetje Hope, dus bij jou gebeurd er niks? ik krijg na een aantal maanden wel vanzelf een menstruatie, maar kan heeel lang duren.... dinsdag gesprek met gyn, maar maandag moet ik ook langs voor uitgangsecho
Hope, nee ik wordt ook niet ongesteld, ik wordt miss 1 tot 3 keer per jaar zelf ongesteld weet het niet heb het nooit bijgehouden maar dan kan het bij mij dus 3 maanden aanhouden. deze menstruatie 'als het menstruatie is en niet van operatie' is van de 2de ronde puregon denk ik.
Hoi dames, na lange tijd ook maar even een keertje reageren. @ Chantal, wat moest je lang wachten meis! @ Dwergje, sterkte. Hopelijk gauw over. @ Joshi, sterkte morgen en dinsdag! @ Duckie, spannend! Een lichte test en geen ongi, dat moet toch haast wel iets betekenen! Ik duim voor jullie allemaal, echt waar! Soms voel ik me haast schuldig als ik zie dat anderen nog zo lang moeten aanmodderen. Wat een frustratie en verdriet. Ik herken het nog zo. Sterkte allemaal!
Ik hoop dat jullie nu een vreugdedansje aant doen zijn duck en je helemaal niet denkt aan iets plaatsen hier, wat zo dat fantastisch zijn! Las net echt iets op t forum waar mn hart van brak... vreselijk verdrietig! http://www.zwangerschapspagina.nl/alleen-zwanger/361929-na-3-jaar-ivf-zwanger-ineens-komt-man-overlijden.html#post13055901
Ja erg triest, ik ken nog z`n verhaal van een ander forum, vrouw komt erachter dat ze zwanger is van de 2de kindje wil het aan der man vertellen komt die op ze werk te overlijden, man wist dus niet dat ze zwanger was, vervolgends komt de baby 10 weken te vroeg meisje alles goed met het meisje met mama gaat het ook langszaam aan beter, 2 weken na geboorte van de baby komt moeders te overlijden aan een hartaanval, dus haar 2 kinderen zitten nu zonder vader en zonder moeder. Dat is ook hartverscheurend!
Bah verschrikkelijk, wat een nachtmerrie zeg Duckie....wat houd jij ons in spanning zeg! weet iemand wat het herstel is van zon Leo operatie?.als ze beslissen dat te gaan doen moet ik aangeven voor of ba de vakantie.... zal met een week toch wel weer oké zijn? nou ja allemaal vragen voor de gyn natuurlijk, maar wie weet weten jullie dat ook wel
hoi meiden, sorry dat ik jullie zo in spanning heb gehouden, maar had zo'n hoofdpijn vandaag, heb de hele dag op bed gelegen, maar had vanmorgen weer getest en we zijn ZWANGER, nu durf ik het eindelijk te geloven. en nu hopen dat het allemaal goed mag gaan, eerst maar de 13 weken voorbij. morgen eerst maar even het ziekenhuis bellen. BTW, foto volgt later. oh meiden, ik hoop echt zo dat jullie zo meteen ook allemaal zwanger zullen zijn en ook mogen blijven. dikke kus Duckie
duckie wat geweldig voor jullie. Na al die bijzondere IUI pogingen van jou zonder FM's, je zag het op een gegeven moment allemaal niet meer gebeuren en zie hier, een posi test. Ik hoop dat dit ukkie de komende 35 weken bij je mag wonen. Hou ons op de hoogte!
WAUW Duckie, wat een goed bericht! gefeliciteerd jullie samen!!!!!! dus toch......ben heeeeel blij voor jullie! Ik duim mee dat alles goed mag gaan, moet gewoon jullie hebben al genoeg meegemaakt he. wat vervelend zo'n hoofdpijn, gaat t nu weer?
ja, hoor gaat wel weer anders zat ik niet achter de computer. chantal, we deden geen IUI hoor, puur alleen ovulatie inductie en dan zelf aan de klus. ja we hopen ook dat dit ukkie de komende 35 weken bij mij mag groeien voordat we hem/haar gaan zien in real life. ik merk wel dat we blij zijn, maar wel heel gereserveerd, echt eerst zien dan geloven. denk als we rond de 20 weken zullen zijn we echt helemaal super happy zullen zijn. groetjes duckie
Wees welkom: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/346755-de-roze-wachtbank-vervolg-puregon-pregnyl-topic-14.html#post13054869 Het is er nog zeer rustig