Duck.....GEFELICITEERD!!!!!!!!! Had het ookeigenlijk wel verwacht met je minimale bloedverlies op +/- 9 dpo. Meis hou je ons op de hoogte hoe het gaat? En je bent en blijft welkom hier he
Joshi..... Ik heb geen LEO gehad, maar een gewone kijkoperatie. Ik had toch wel een week vrij genomen. En had daar tovh wel zeker een dag of 4 echt van nodig. Omdat je buik gevuld wordt met gas, kun je hele erge buikpijnen krijgen. Ook als je onder narcose bent zijn ze natuurlijk iets minder voorzicht met wroeten hihi je voeld het dan toch niet. Ook de twee wondjes heb ik rustig laten genezen en goed uitgekeken met me broeken. Mijn advies is dan miss ook na je vakantie, tenzij er natuurlijk een paar weekjes tussen zitten. Knuff
Duckie wat super!! GEFELICITEERD!!! Ook ik ben heel erg blij voor je, ik snap dat je gereserveerd blij bent, maar probeer toch te genieten he. Zou zonde zijn als er straks 20 weken voorbij zijn en je er niet van hebt genoten. Joshi good luck today!
Duckie: Van Harte gefelciteerd wat super nieuws zeg... Hier gaat alles zijn gangetje wel heel erg moe zijn en gewoon klokje rond slapen en dan uit bed komen ene nog moe zijn pffff. Maar goed we moeten nog een weekje wachten...spannend vindt ik het wel.. fijne dag allemaal..
Duckie, hoe voel je je?? Hope, dank je wel! Gaat het een beetje met jou meis? Debby, bedankt voor je antwoord. Had na jouw antwoord (en na mijn eigen herstelervaringen na operaties) besloten dit zo ie zo niet voor mijn vakantie te gaan doen. Gister een uitgangsecho gehad en de verpleegkundige vroeg of ik een normale menstruatie had gehad? Nou ten eerste kwam hij heel laat en nee het was niet veel....BMS is ook nog wat dik, dus dat zag zij. Verder gb, dus ik de eerste spuit zit er weer in. Vandaag gesprek bij mijn gyn. Ik ben besproken in het fertiliteitsteam en de meningen zijn wat verschillend, omdat mijn beeld qua cyclussen (zo ongeveer geen cyclus) enz passen bij PCO, maar mijn bloedbeeld dat niet laat zien en bij PCO-beeld blijken je eicellen in een ronde te liggen....dat doet het bij mij niet. Wel dat er heel veel follikels te zien zijn... De ene helft zegt: LEO doen, want daarmee zou je heel goed het allemaal wat op gang kunnen helpen. En de kans dat ik daarna beter stimuleerbaar ben is er! De andere helft zegt: we weten het niet. Er is vooral onderzoek gedaan naar LEO bij duidelijke PCO-ers en daar helpt het bij. Bij gevallen die daar wat van afwijken (zoals ik) word het tegenwoordig ook wat vaker gedaan, maar daar zijn geen onderzoeken naar gedaan. Mijn gyn. vind het, mocht deze cyclus weer niet zo soepel verlopen, zeker de moeite waard het te proberen, ook omdat ze dan de eileiders meteen controleren op toegankelijkheid. Zijn mening is nu ook: op deze manier stimuleren loopt niet goed, dus hopelijk lukt het na de operatie beter. Deze cyclus wachten we af en half augustus zie ik hem terug, bespreken we deze cyclus en spreken we evt. OK voor na mijn vakantie af. Afwachten dus. Krijg net een bericht dat een vriendin van mij weer zwanger is! Hartstikke leuk natuurlijk, maar komt toch altijd weer even binnen. (vooral omdat ze tot een paar jaar geleden verkondigde zeker geen kids te willen en nu haar tweede op komst is....terwijl wij dan alweer 3 jaar bezig zijn). Geen misgunning hoor, absoluut niet!, maar ik ga dat dan naast elkaar leggen en dat moet ik gewoon niet doen....
Hey joshi, ik reageer nu even kort.. fijn dat je kan starten. Hopelijk krijg je een mooie cyclus en is de leo helemaal niet nodig! Ik heb volgende week mn gesprek en verwacht dat ze ook over een Leo gaan beginnen. Wat je vriendin betreft ik denk dat iedereen hier je begrijpt, je gunt het je vriendin maar oh wat doet het zeer, voor je gevoel is het nu jou beurt. Maar laat je niet gek maken hè. Je start net weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Ik hoop voor je dat het deze maand raak mag zijn voor je!
He joshi, ik begrijp je ook volledig! Ik had dat ook in mijn traject werden 2 vriendinnen vlak na elkaar zwanger beide hadde ze er ook niet lang over gedaan, ik gunde het hun van harte maar het doet je toch zeer aangezien je het zelf ook zo graag wilt.. Sterkte meid! Hou moed het komt goed!! Dikke kuss
Ik ben vanmorgen weer op controle geweest, gisteren laatste primolut genomen zaterdag/zondag was de bloeding gestopt, vandaag de controle en alles zag er mooi en rustig uit niks op aan te merken, nu krijg ik over paar dagen een onttrekkings bloeding en dan mogen we op dag 3 weer starten! happy!
dwergje, dat is super nieuws, dat jullie alweer zo snel verder kunnen. joshi, jij ook weer van start, hopelijk deze ronde wel een mooi resultaat. je vroeg hoe ik me voel, eigenljk heel goed, beetje moe, hele zere borsten en heel af en toe een beetje misselijk. zonneschijn, hoe is het met jou? tot later groetjes Duckie
Hoi hoi... Ja het gaat goed hoor, nog steeds moe zijn en zere borsten dat heb ik ook kan er haast niet op slapen zo zeer doet dat.. Maar ja je weet het niet je lichaam kan je goed voor de gek houden dus nog maar even wachten dan zondag weten we het want dan kunnen we testen.. Dwergje: wat fijn dat jullie dan weer van start kunnen gaan.. duckie: dringt het al een beetje tot je door dat het echt zo is..aangezien dat je wat misselijk bent... Fijne dag allemaal
Nou Zonneschijn, hoop het echt voor jullie! Zondag komt al dichtbij!!duimduimduimduimduimduim Dwergje, wat fijn dat jullie weer door kunnen! Duckie, fijn dat je je zo goed voelt!
Spannend Zonneschijn, het klinkt erg hoopgevend!! Dwergje fijn dat je straks weer kan starten! Is je menstruatie al begonnen? Joshi jij hebt maandag zeker je eerste fm? Succes dames!!
Ja het is zeker spannend, gelukkig met veel afleiding want ik kan die dagen wel voorbij zien vliegen hahahaha. Vanmiddag hebben we zomerfeest op het werk dus veel gezellighied en afleiding.. Morgen is er in de stad allemaal kraampjes waar verschillende restaurants in zitten die hun lekkerste kunsten vertoond wat je weer kan kopen voor 1 a 2 euro dus lekker goedkoop eten... Dat is altijd lekker ze hebben dat 2 keer per jaar.. Dus genoeg afleiding..fijne dag allemaal.. Liefs zonneschijn
Hey meiden, Ik blijf voor iedereen natuurlijk het beste hopen.....maar ben nu niet zo actief op het forum. Ik sta nu natuurlijk even stil.....en het is zoooooooon lekker weer, dat ik daar met volle teugen van geniet. Summer knuff @ you all!!!!!
Gisteravond ongesteld geworden (door de primolut) het is niet giga veel maar begint langszaam te komen, Morgen dus weer beginnen met prikken!
Duckie83 - ronde 34- OI met puregon 75 EH - NOD 27 juni zonneschijn - 3de ronde iui 75eh Puregon en pregnyl-NOD 8 juli Datumloos: Chantal85- ronde 37(mei '09)- 4x IUI gehad met Puregon&Pregnyl- MA april '12- onderzoeken naar hh mkn in volle gang in Gent en NL - NOD rond 6 juli Naomi2011 - ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ? Melief - ronde 24, mk & vmk - zelf met 75 eh puregon- NOD ? Joshi - 3de ronde OI met Puregon en Pregnyl - NOD ? Richenelle - ? Deb - Tp 1e IVF 8juni-NOD 19 juni- ongi Hope85 - ronde 8 - OI 50/75 EH Puregon - Ongi - nu pauze ivm cyste Dwergje - bbz 15-6 - ronde 10 - 75 eh puregon/5000 eh pregnyl - 7-7 starten - 13-7 fm
Hai meiden, Ook hiet weer een prachtige cyclus, vorige keer dik 40 dagen, nu netjes 29 Vrijdag de 13e klonk niet heel fijn voor de hysteroscopie, dus die optie heb ik maar afgewezen. Ik heb nu donderdag 12juli om 15.00 een afspraak. Ben benieuwd!