Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hope:
    Het is altijd fijn om van je af te schrijven...en dat helpt en er zijn zeker meiden zo als ik die zeker met je meeleven..
    Kun je geen andere gynacoloog aanvragen er zijn er vast genoeg in het ziekenhuis toch..je kan dan voorstellen dat het niet zo klikt..
    Maar inderdaad wel weer fijn dat het zaad goed was van je man..

Joshi:
    Tjee wat super nieuws zeg..we gaan weer duimen draaien voor jou..

Zonneschijn:
    Het midden van het land is prima ik moet toch zoiezo reizen om dat ik uit het noorden van het land kom...
    Maar ik hou me zeker nog aanbevolen en het is zeker leuk iedereen nu een levenden lijve te zien toch...
    En dat freubelen is altijd leuk omdat het soms even je gedachten op nul kan zetten..
    En die schoentje shantal wil ik zeker nog wel leren leuk om te doen lijkt me dat.
    Maar ik heb dus al die spullen niet in huis van het hotfixen enzo maar wil er gewoon voor betalen wie het dan wel heeft..

Heb erg veel buikkrampen geen idee wat dat is, maar kan soms niet eens recht op staan van de pijn..dus asprines doen goed hun best..
    Heb dit sinds gisteren, had nog wel steeds last van mijn linkerkant maar dat is nu centraal gegaan naar mijn hele buik..
    Misschien is het wel enorm aan het groeien.. hahah.
    Dus maar even bellen voor een afspraak eerder...moet anders pas maandag heen..

Dwergje:
    spannend maar weer wat het resultaat is..je weet inderdaad nooit wat het lichaam met je doet..ja hij kan je goed voor de gek houden...

Debb: ben je al aan de knutsel geslagen en is het wat te doen..

Fijne dag allemaal..tot horens..

2. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Nou ja heb je ze gebeld..
    Maar ik krijgen een telefonische consult hmmm daar heb ik wat aan zeg....of dat wat helpt tegen mijn klachten...Ik neem vanmiddag wel weer een asprine...anders lukt het me niet om te werken...
    Maar goed ik wacht het wel af en dan kunnen we altijd morgen nog heen....toch voor het weekend...

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zonneschijn wat raar joh dat je zo'n pijn hebt, klinkt niet goed hoor dat je zoveel pijnstillers neemt. Heb je nog getest? Ik zou voor de zekerheid eens een test doen.

Ik moest vdndaag nog mn huisarts bellen voor de uitslag van mn progesteron de laatste ronde (deze hadden ze gister niet in zh) en deze was 4,2 ??? Nou dat is wel erg laag! Maar goed dat was toch een hele rare ronde dus ik ga er maar vanuit dat hij de volgende x hoger is.

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hope als je geen goed gevoel hebt een andere arts/zkh opzoeken. In NL denken ze helaas te erg in protocollen en hokjes. ze proppen je in een hookje waar je t best in past ookal past t voor geen meter... Ik hoop dat je toch nog gehoord gaat worden meis!

5. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Nou ik heb inderdaad een testje gedaan, maar negatief..
    Maar ik heb telefonische contact gehad, en ze had even overlegd met gynacoloog...maar ik mocht eventueel ibruprofen slikken..
    Vondt het eerst wel gek zo'n telefonische gesprek maar heb zeker een goed gesprek gehad...en werd zeker ook naar mij gehoord..dat is toch altijd wel weer fijn..

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden,

Zonneschijn...ik had ook enorme buikpijnen (na IUI bij mij) Er is idd weinig aan te doen dan een pilletje nemen. Een kruik maakte het bij mij erger maar miss helpt het bij jou wel.....

Hope...ik las je lapje tekst en zat echt...wat?....waarom niet?....ookal niet?.....ik vond het ook erg raar om te lezen en snap dat je idd geen goed gevoel had. Ik zou als ik jou was miss toch aan een ander zh denken idd, als dat een mogelijkheid is.

Lady's ik hoef niet percee een hobby middag hoor:D vind het zo ie zo wel gezellie. Ik heb inmiddels al een "proef" shirt af en eentje waar ik toch wel trots op ben:)
    Ben idd een beetje verslaafd hihi

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
  8. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Zoooo heel mooi hoor debby! goed gedaan hoe ging het?

Morgen mijn fm!!! OOO duimen jullie mee dat het goed gaat?? voel wel wat pijntjes dus hopelijk positief!

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dwergje....

jah opzich wel goed ik moest alleen klungelen om twee stukken folie aan elkaar te krijgen. En dan netjes op het shirt. Vind de transport folie aan de kleine kant.

Tuurlijk duimen wij mee voor je.....op volle toeren zelfs :D

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Deb wanneer heb je volgende tp? Had op FB al op je shirt gereageerd :) vind t ook prima om gewoon een get together te doen. We kunnen het combineren voor wie zin heeft :(

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik heb geen idee wanneer me volgende tp is helaas:(
    De 31ste eerst nog het evaluatie gesprek...dan me cyclus afwachten, dus zal ergens eind aug. zijn denk ik zo.

Ik heb al terug gerageerd:D

12. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Waardeloos, helemaal niks gegroeid, maar wist ik al want voelde helemaal niks, begin sinds gisteren/vandaag wat groeipijn te krijgen dus hopelijk maandag dan wat te zien, maandag moet ik weer voor fm en als er dan niks te zien is gaan ze verhogen.

had 50 min uitloop pfff ik blij dat me dochter bij de buurvrouw zat

13. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He lieve meiden,
    Ik lees nog elke dag met jullie mee en wil even laten weten dat ik ook voor jullie allemaal meeduim en hoop dat het maar snel mag lukken! Dikke knuffel hopesoon xxx

14. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Deb super mooi gedaan! Wow jij gaat gelijk voor super moeilijke afbeelding. Maar goed gelukt hoor!

Dwergje balen dat er niets te zien was bij je vorige fm, succes morgen!!

Zonneschijn moest jij nou ook morgen? Zoja jij ook veel succes!

Joshi hoe gaat met wachten?

Hier di fm, ben benieuwd!

15. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hopesoon bedankt he meis!! Ik weet dat je het ons allemaal gunt! Alles goed bij jou? Hopelijk volgen wij jou allemaal snel.

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Hoe is het met iedereen?

iedereen druk bezig met hotfixen? had iedereen zijn pakketjes ontvangen?

17. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hey hope85,
    Ja ik hoop ook dat jullie me snel volge!!!!
    Hier gaat goed inniddels al weer 24 weken :)
    Xxx

18. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    He, Dwergje wat balen zeg! Wie weet morgen, ga duimen!

Zonneschijn lees ik nou dat jij ook morgen moet? Zo ja, succes!

En Hope dinsdag, ook succes!

Heel wat 'spuiters' nu dus, spannend hoor!

Ik heb donderdag de pregnyl gezet....ik hoop en hoop en hoop. Alleen nou heb ik sinds gisteravond wat buikpijn en last van mijn rug....hhmm en dan ben ik al meteen weer bang dat het niets word.... Zou ook wel heel vroeg zijn toch? voor menstruatiepijn bedoel ik....

Hopesoon, wat leuk dat je hier wat laat horen! Fijn dat het zo goed gaat, lekker genieten van het wondertje wat in jouw buik groeit!!!!;)

19. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    HOI HOI...
    Ja ik moet vanmiddag, ben benieuwd hoe het gegroeid is, ik heb in iedergeval geen last meer van buikpijn, dus dat is goed nieuws...
    De laatste drie keren was het allemaal goed niews dus ik verwacht dat het nu ook goed zit..

Dwergje: succes vandaag, komt wel goed schatje...?

Hopesoon: Wat fijn om te horen dat je ons nog volgt, en ja probeer te genieten van dat bijzondere geluk zo'n kleine in de buik moet vast heel speciaal zijn...Ene wil je ook weten wat het wordt...of is dat nog een verrassing..

Joshi: Hey je gaat weer spannende tijden tegemoet..Wat vervelend dat je pijn in je buik hebt..maar dat is toch nog wat te vroeg menstruatie pijn....

Fijne dag allemaal

20. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He zonneschijn,
    Ik geniet er idd ontzettend van soms vind ik het nog zo onwerkelijk maar als mn kleine man dan schopt in mn buik dan denk ik weer oja het is echt zo! Succes vanmiddag in het ziekenhuiz!! Ik duim voor je dat maar goed gegroeit mag zijn!!! Xxx

Deel Deze Pagina