Gefeliciteerd hopesoon! een Jongen! leuk! Hier super nieuws! Yes! 2 eitjes aan de rechter kant 1 van bijna 13 en 1 van bijna 12! Woensdag weer terug! hopelijk zijn ze dan goed gegroeid!
ik heb trouwens een apart topic geopend voor hotfixers miss leuk om daar ook te kletsen en jullie kunstwerkjes te laten zien? ik ben nu met een opdrachtje bezig veel werk moet het inkleuren enzo foto ervan staat in het htofix topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/371051-hotfixers-10.html#post13158914 en wat is iedereen stil en rustig?? zonneschijn hoe is het bij jou gegaan!!??
Hey, Ik heb ook super nieuws......1 tje van 18, dus de pregnyl wat er niet meer was, dus had een ander middel dit moest in je spier gespoten worden....vanavond laten doen in het ziekenhuis.... Zit op dag 10 dus super snel dit keer. Ene woensdag mag ik weer..... Had het niet verwacht zo snel....maar had van de week wel wat last van de linkerkant waarschijnlijk heb ik dat dus gevoeld.... Dwergje: wat super nieuws zeg.....top ga zo dooor,, Hopesoon: een jongen alvast gefeliciteerd...geniet er van en je kunt al wat gerichtere kleertjes kopen. Leuk leuk leuk.... Hope: succes voor morgen hopelijk met net zulk goed nieuws....! Duim duim...
Hey meiden, Sorry voor mijn afwezigheid hihi Druk druk druk.....maar wat fijn om te lezen dat iedereen zo'n goed nieuws heeft. Vorige maand was voor iedereen vrij knudde. Pfff ik moet nog twee weken tot me gesprek..... Het hotfixen gaat idd goed, ben net klaar met me derde patroon Knuffie
Wauw ook super fantasties! ik had in mei dat ik op dag 12 ook al de pregnyl spuit kreeg. Waarom moet je woensdag weer? We gaan voor je duimen!!
Zo word t lekker druk op de wachtbank, fantastisch meiden! Succes vandaag Hope, dat jij ook snel volgt!
Ik bedoel dat ik woensdag geinsemineerd wordt... Ja vorige maands was niks, dan hopen we deze maand op goed nieuws allemaall.. Hope: Hoe was het bij jou vandaag.... groetjes fijne dag allemaal.
Wat een goede berichten allemaal!! Gelukkig bij mij ook.. rechts één van 15! Yes! Donderdag terug dan waarschijnlijk pregnyl. Misschien moeten we het lijstje er weer even bij zoeken. Zit nu op mn tel dus is ff lastig. Fijne dag allemaal! Ohja hotfix pakketje is binnen maar heb nog geen tijd gehad er mee te starten, zal ook op t hotfix forum kijken dwergje!
Wauw ook super goed nieuws hope! oo je wordt geinsimineerd oke. Nou spannend hoor! Hopelijk worden we allemaal deze maand zwanger hahaha
Duckie83 - ronde 34- OI met puregon 75 EH - NOD 27 juni Datumloos: Chantal85- ronde 37(mei '09)- 4x IUI gehad met Puregon&Pregnyl- MA april '12- onderzoeken naar hh mkn in volle gang in Gent en NL - NOD rond 6 juli Naomi2011 - ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ? Melief - ronde 24, mk & vmk - zelf met 75 eh puregon- NOD ? Joshi - 4e ronde OI met Puregon en Pregnyl - NOD ? Richenelle - ? Deb - Tp 1e IVF 8juni-NOD 19 juni- ongi Hope85 - ronde 8 - OI 50/75 EH Puregon - Ongi - nu pauze ivm cyste Dwergje - bbz 15-6 - ronde 10 - 75 eh puregon/5000 eh pregnyl - 7-7 starten - 13-7 fm -16-7 fm - 18-7 fm zonneschijn - 4de ronde iui 75eh Puregon en pregnyl
goeiemorgen dwergje, Ik wil je voor vandaag nog even succes toewensen..hopelijk op positief nieuws... groetjes