Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Geven ze dan geen pregnyl om te zorgen dat ze allemaal springen?

2. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Nee geen pregnyl, ze moeten nu gewoon zelf gaan krimpen en dat zal vast deze week wel ergens gebeuren.

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dwergje wat jammer dat deze ronde afgebroken wordt :(

Deb ik kreeg gewoon goede hoop voor je omdat je al paar dagen over tijd was. Echt jammer!! Je cyclus zal wel in de war zijn vd punctie. Bah! Op naar 31 juli, zodat jullie weer op kunnen naar echte poging.

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hier een mailtje van de arts in Gent, had gevraagd naar mijn TSH waarde: 4,08. Wel raar, ze zei dat hij lager was in NL maar das dus helemaal niet waar. Best hoog of niet, aagezien hij maar 1 mag zijnbij zwangerschapswens.... Hopelijk helpen de pillen!

5. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Hmm das wel raar chantal! en idd 4 is best hoog als hij eigenlijk maar 1 mag zijn!

6. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Nou ik hops met mijn billen weer van het wachtbankje af....:(Ongi sinds vanmiddag....terwijl ik vanochtend een test deed omdat ik dacht....
    Nu hebben we pauze....vanwege vakantie volgende maand, misschien zou er nog een ronde voor kunnen, maar misschien ook net niet, en ff geen stress hiervan is ook wel lekker. Moet wel zeggen dat ik het lastig vind en dat ik toch denk....zullen wel proberen nog een ronde voor de vakantie....

Chantal, nou als het streven 1 is, dan scheelt dat nogal idd! Normaalwaarde moet normaal geloof ik onder de 4 zitten. Maar als jouw waarde en 1 zoveel schelen, zou dit weleens een oorzaak kunnen zijn? Ik ben benieuwd hoe je pillen aanslaan!

Hoe is het met de andere dames?

7. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    zonneschijn - 4de ronde iui 75eh Puregon en pregn
    16 juli fm, 16 juli pregnyl, 18 juli insemin...NOD 1 aug
    Chantal85- ronde 38(mei '09)- 4x IUI gehad met Puregon&Pregnyl- MA april '12- onderzoeken naar hh mkn in volle gang in Gent en NL,16-8 hysteroscopie- NOD 3aug
    Hope85 - ronde 9 - OI met Puregon en Pregnyl - NOD 4 aug

Deb - Tp 1e IVF 8juni-NOD 19 juli- ongi 23 juli/ 31 juli afspraak
    Dwergje - bbz 15-6 - ronde 10 - 75 eh puregon/5000 eh pregnyl - 7-7 starten - 13-7 fm -16-7 fm - 18-7 fm
    Joshi - 4e ronde OI met Puregon en Pregnyl - mislukt. Even een pauze....
    Duckie- posi test!!!

8. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Tjee dwergje,,,dus zo zie je maar dag ze dus niet vanzelf springen..maar wat zijn ze gegroeid hihihi wist niet dat ze zo groot kunnen worden..

Chantal: ik heb niet zoveel verstand van de waarden..dus kan jeniet adviseren..

Joshi:wat balen zeg.....:(:(:(

Debb: nog iest minder als een weekje spannend ook wel weer wat ze allemaal gaan zeggen en zo..succes alvast.

Duckie: weet je al wat meer, we wachten in spanning met je af...

Hier gaat alles prima, ik moet zeggen dat ik dit keer totaal geen kwaaltjes heb, nergens last van heerlijk zeg..Maar ja je weet niet of het goed of fout is...??
    Dus toch maar nog even lekker op dat wachtbankje blijven zitten...

fijne zonninge dag allemaal..

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Aaa joshi wat ontzettend balen! sterkte!

Zonneschijn blijf jij maar ff lekker zitten op het wachtbankje! nog een paar dagen!

Ja vraag me af hoe het met duckie is al tijdje niet gezien, zal alles wel in orde zijn?

hope hoe gaat het met jou op de wachtbank?

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Bah joshi! Dat is balen zeg.. ik dacht juist vanochtend ik moet ons forum weer eens checken op nieuws van jou.. maar helaas geen positief nieuws :(

Chantal ik heb geen verstand vd waardes maar lijkt mij ook groot verschil. Misschien heeft het hier inderdaad aan gelegen??

Zonneschijn ik zit voorlopig ook nog hoor.. had gelijk na mn eisprong gevoelige tepels maar die beginnen nu af te nemen dus de pregnyl zal ook wel langzaam aan eruit gaan. Verder voel ik me ook normaal, dus we wachten nog maar een week af.

Liefs!

11. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ja ik baal ook enorm....nog steeds! Vind het heel lastig om een 'pauze' in te lassen....omdat er dan helemaal niets gebeurd zeg maar. Maar zoals ik me de laatste tijd voel is het wel heel goed, dus moet er gewoon aan toegeven en even genieten en bezig zijn met andere dingen!

Ik duim door voor jullie en hoop heel hard op meer geluk voor jullie deze ronde!;)

12. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    aaah ja nog een klein weekje te gaan...Wel gezellig zo dan met zijn 2en..hahah..
    Nog 1 dagje werken en dan heb ik heerlijk weekend hopelijk blijft het weer wel wat aanhouden want ja, hier wordt ik alleen maar vrolijk van beetje vitamine d op doen is nooit verkeerd...

Fijne dag allemaal..

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Joshi balen :(
    Pauze is soms heel fijn, soms wat lastiger.
    Liefs en fijn weekend!

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ik vind het ook wel heerlijk 2 weken niks,nergens mee bezig nergens aan hoeven denken heerlijk, mijn man toevallig ook nu vakantie dus zodra hij gaat werken gaan we weer beginnen.

15. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    als het dit keer niet lukt, dan nemen wij ook pauze hoor even niks aan je hoofd niet op tijd thuis zijn omdat je moet prikken..ook al gaan ze hier gewoon door...maar we kunnen dan gewoon samen leuke dingen doen, inplaats van ziekenhuis bezoekjes..En ja wie weet lukt het dan ineens zo wel omdat je dan vaak in de rust komt..
    Fijne dag allemaal, het weer is helaas wat minder maar ook wel weer lekker het was ook best wel heer erg benauwd erg vochtig, ik heb ook astma en kan eindelijk weer goed op adem komen...

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Hier vanmorgen bloed met afvegen wat hele middag aangehouden heeft nu wat minder, morgen even afwachten maar denk dat ik weer ongesteld wordt! :S weer een week te vroeg. Dus dat komt echt door de puregon en moet hij dus echt wat aan gaan doen want als ik dinsdag wel pregnyl had kunnen zetten had het dus niet in kunnen nestelen! Maandag de gyn bellen voor uitgaansecho en het bespreken!

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Nee hè dwergje :(

18. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Jakkie dwergje....balen weer, nou ja wie weet is er een ander medicijn...

Hier nog steeds top en blijf nog even lekker zitten op het wachtbankje...

Fijne dag allemaal..

19. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Bah dwergje.. ben je al bij ziekenhuis geweest? Wat zeiden ze er van?

Chantal jouw nod was toch ook één deze dagen?

Zonneschijn goed teken dat je nog niet ongi bent. Het schiet al op voor je.

Ik zit ook nog op de wachtbank en voel me prima maar echt totaal geen teken van een zwangerschap, dus verwacht do of vr ongi te worden. Ik wacht het maar rustig af. Over paar dagen zal ik wel heel veel hoop hebben (vrienden van ons hebben paar dagen terug ook kleintje gekregen waar ik nog op kraamvisite ga) en dan wordt verlangen natuurlijk weer extra groot. Maar voor nu verwacht ik niets deze ronde.

20. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Nee nog niet gebeld/geweest, het zet nog niet door, dus dan kunnen ze in zh ook nog niks doen. Dus moet maar afwachten tot het door zet?

Deel Deze Pagina