Las elders dat duckie morgen de echo heeft voor wie nieuwsgierig was. Heeft echte zwangerschapskwalen zo te lezen, hopen dat het allemaal voor her goede doel is: een super echo! Einde update
Wat fijn voor Duck! Hier vanochtend weer eerste rood gespot.. mn lichaam schijnt er gewoonte van te maken om mn lf in te korten. Balen! Dwergje succes met je uitgangsecho? Chantal spannende dagen dus, ik duim voor je! Zonneschijn bij jou nog niets te bekennen? Joshi en deb hoe gaat met jullie?
hoi meiden, helaas geen kloppend hartje. dus we staan wederom met lege handen. ik wens jullie heel veel succes, misschien tot later, maar voorlopig ben ik even klaar met alles wat met zwanger worden etc te maken heeft. groetjes Duckie
Lieve Duck, Wat ontzettend erg voor jullie. Heel veel sterkte meis... Ik heb er gewoon geen woorden voor. Het was jullie zo gegund! Ik snap dat je even niet weet hoe nu verder maar weet dat je hier altijd welkom bent. Dikke knuffel
O duckie, Dit is te erg voor woorden, weet niet wat ik moet zeggen wat ontzettend Klote dit! Heel veel sterkte! En begrijpelijk dat je er even klaar mee bent. Jeetje wat ontzettend moeilijk.
Jeetje Duckie, wat afschuwelijk! Snap dat je even niet weet hoe verder....weer met legen handen....rillingen lopen over mijn rug. Had jullie uiteraard ZO anders gegund. Een hele dikke virtuele knuffel en....verder weet ik het ook even niet. Neem de tijd en hier ben je altijd welkom. Liefs Joshi
Hope, ach nee meis....menstruatie in aantocht, zo balen voor je! Gaat ie? Dwergje weer van start, deze keer kalm beginnen, hopelijk gewoon een mooi ei voor jou deze ronde! Zonneschijn, Morgen je NOD, Spannend! Nog niet stiekem getest? Ik zou het niet kunnen laten denk ik.... Duim voor je! Chantal, voor jou afwachten dus. Op dag 1 moet je bellen voor de afspraak voor de onderzoeken of stond dat al gepland? (weet even niet of dat nou op een bepaalde dag in je cyclus moest meer, sorry) Debby, hoe was je gesprek vandaag? Jullie weer van start? Hier gaat het goed, kan het ietsje meer loslaten, maar valt me niet mee. Vorige keer toen ik even 2 weken pauze had ging dat super. Nu tot half September voelt zo lang.... Ik weet hoe dat komt hoor, toen wij begonnen was ik 26....en wilde erg graag voor mijn 30e moeder worden mocht het lukken. Toen dat niet meer lukte dacht ik: dan hoop ik dat ik het voor mijn 30e vertellen kan.... Nu word ik in Oktober 30 en lukt dat dus waarschijnlijk echt niet meer! Weet dat ik de tijd heb....maar voelt zo vervelend als je dat in je hoofd had. Denk dat ik daarom mijn pauze zo lastig vind.... Komt wel goed, eerst maar eens een lekkere vakantie gaan boeken.
@ joshi, nee we mogen niet van start, maar wilde mijn verhaal niet vertellen nu vanwege duckie die nu alle aandacht verdiend. mijn verhaal van vandaag: Ze zitten er alle 3 nog steeds :S Dus mogen niet beginnen. Nu over 2 weken weer echo om te kijken of ze weg zijn of niet. dus we zijn het wel weer
Duck, kippenvel. Herkenning is groot: aan alle kanten zwangerschapskwalen en dan geen knipperlichtje. Heel veel kracht gewenst, houd elkaar goed vast in deze zware tijd!!
Ach dwergje wat een teleurstelling, ze zijn wel erg hardnekkig zeg. Balen meis. Duck vind nogmaals zo erg voor jullie.
duckie: Hé bah wat akkelig voor jou en je man zeg...ik kan me indaad voorstellen dat je even niet aan zwangerschappen wilt denken...hopelijk kun je je gedachten wat loslaten...ik wens jou en je man heel veel sterkte toe.... Hope: wat balen zeg..voor jou zeg...dit is niet wat je wilt grrrrrrrrr... Nou wat bij jou altijd eerder komt je ongi,,,, is bij mij de laatste tijd altijd later terwijl het vorige keer wel vroeger was...maar goed ik heb zo iets ik wacht nog wel even met testen tot vrijdag dan weet ik meeer... dus ik laat jullie nog even in spanning ik zelf ook nog even..want meestal komt mijn ongi dus later... Joshi: ja dat gevoel ken ik wel, maar helaas ben ik die leeftijd al gepasseerd dus hoop wel voor mijn 40ste nog een kindje te krijgen...ik ben geloof ik hier de oudste maar goed je bent zo jong als je je voelt zeggen ze toch.... Komt wel goed schatje...Het wordt weer wat mooier weer en daar worden we ook blij van... Debb: Hoe ging het gesprek bij jou, weet je al wat meer... fijne dag allemaal.....
Hey meiden, Pfff ik heb een klote week achter de rug. Mijn vader heeft bij mij om de hoek een scooter ongelukje gehad. Ik heb hem gevonden toen ik toevallig thuis kwam tussen het boodschappen doen. Hij had zoveel pijn dat ik meteen naar de spoed eisende hulp ben gereden, kort samen gevad: 4 gebroken ribben en een klaplong. Door zijn nieren is hij op de IC tercht gekomen en ging het heel slecht. Nu is ie weer thuis gelukkig en kan ik ook weer een beetje in ritme komen. Maar wat ongelooflijk erg voor duck....bahbah lieverd heel veel succes in deze o zo moelijke tijd. Dikke kus Bij mij....31 ste het gesprek gehad, dat was opzich niet bijzonder. Ik hoef bij de volgende tp alleen pregnyl te gebruiken. En dan heb je de tp 6 dagen erna. Maar ik zei tegen haar dat ik net ongesteld was geweest met een wisselende cyclus, dus toch maar even een echo gemaakt...zitten er op cd 9 al 2 eitjes, een van 15 en een van 10. Ook nu mag ik de pregnyl zetten bij 18mm dus duimen straks want ik moet er om half 12 weer zijn. Gaat wel snel he zo...... Zonneschijn.....heel veel succes met wachten meid! Chant.....nog 2 weekjes en dan ben jij ook weer een stapje verder. Ow en je nod morgen....spannend! Joshi.....mijn pauze was nu wel echt fijn. Maar dat is voor iedereen anders. Hope....tjee alweer zo vroeg...ik zou het daar toch maar eens over gaan hebben meis. Dwergje...jij ook ongi geworden zie ik.....pfff dit lijkt soms meer op een rood dan roze topic.....dus dat moeten we met zijn alle gaan veranderen.... Sorry sorry sorry als ik iets of iemand ben vergeten....trek me maar aan me oren hahahaha kunnen jullie lekker toch niet Knuff Deb
Debster my fingers are crossed, over je pa hebben we t al elders gehad, hoe ist vandaag met m? Hier dat zeurderige ongi gevoel in mn buik dus voor de zekerheid maar een tampon in bij het sporten zo. Ik moet gaan meiden, my drill instructor is waiting for me
Deb dat gaat ineens reuze snel... voor je weet heb je je volgende terugplaatsing al. Maar er gaan starks dus 2 eitjes springen als ik het goed begrijp en die zouden dus ook bevrucht kunnen worden? En dan 6 dagen later wordt er een cryo terug geplaatst. Klinkt mooi! Mocht de pregnyl vandaag al gezet worden? Wat betreft je vader.. jeetje wat heavy zeg. Gaat het nu beter met hem? Chantal lekker gesport? Hopelijk blijft je ongi weg. Ik net een uitgangsecho gehad en ik mag weer starten gelukkig!
Met papa gaat het redelijk, hij heeft natuurlijk ontzettend veel pijn maar daar heeft hij goede medicatie voor. Nou ik heb gister middag de pregnyl mogen zetten dus vanaf vanavond 12 uur kan ie ong. gaan springen....aan de klus dus vanavond je weet maar nooit he. Die van 10 was weg maar de andere was nu 19,5, woensdag dus de terug plaatsing.....
Debby wat spannend!! Succes meid!! En sterkte met je paps! Chantal ik blijf voor je duimen hoor, je weet maar nooit. Andere meide ik denk ook aan jullie! Xxx