Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Succes debby!

2. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Debby, jeetje meis wat schrikken van je vader! Gelukkig helpt de pijnmedicatie. Woensdag de terugplaatsing, spannend weer hoor! Ik ga duimen!

Dwergje, wat balen dat ze er nog zitten joh, ze zijn idd hardnekkig. Hoop voor jullie dat ze over twee weken wel weg zijn!

Hope een goede uitgangsecho, fijn jullie kunnen weer van start! Mooi zo!

Zonneschijn, en bij jou? Hopelijk nog geen ongi te bekennen?

Lieve Duckie, je komt vaak in mijn gedachten voorbij, ik hoop dat jullie veel lieve mensen om je heen hebben waardoor je wat opgevangen word.... Ik denk aan jullie.

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Yes deb! Heel goed nieuws! Dubbele kans, heel fijn! Ik duim voor je!

Duck meis, ik denk ook veel aan je. Hopelijk heb je veel lieve mensen om je heen. Sterkte!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    eerste bruinverlies gespot vanochtend, vind het niet zo erg, merk dat mn mannetje er meer moeite mee heeft.
    Ik heb mn koppie al helemaal gericht op de 16e en dat kan nu mooi doorgaan!

5. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Och Chantal, das niet leuk! Ben benieuwd de 16e. Moet je dan ook bloedprikken voor je schildklierfunctie?
    Wij, als vrouwen, moeten het allemaal lichamelijke gedeelte vooral ondergaan, maar die mannen van ons hebben het ook niet makkelijk, die hebben er net zoveel verdriet van!

6. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    En zonneschijn al getest!???

7. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja en helaas vanmiddag ongi geworden...beetje balen, maar ik ga vanavond sneekweek vieren met vriendinnen dus ik kan lekker een biertje gaan drinken...
    Wij nemen zelf ook even een pauze en over 2 weken hebben we een gesprek over i.c.s.i/ivf...
    Even een maandje rust ook wel goed voor mijn lichaam denk ik zo, we krijgen best wel veel hormonen in ons lichaam toegediend...
    Maar heeft 1 voordeel voor mij ik kreeg er een bos haar van..de kapper moest zelf uitdunnen. Hopelijk blijft dat zo..
    Goed weekend allemaal...

8. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Balen zonneschijn, Sterkte, dus voor als allemaal is het geen goede cyclus geweest :(

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zonneschijn balen! Merk dat steeds meer mensen op het forum toe zijn aan een pauze en ik denk ook een verstandige euze. Ik vind het heerlijk

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Deb wast gezellig? ;) alle kansen pakken die je pakken kan meis, je weet het nooit!!

Hope jouw NOD vandaag, wacht je af of waag je een testje?

Hopesoon jij bent van t lijstje gevallen, voeg je jezelf nog even toe?

Zonneschijn hoe gaat het nu?

Joshi hoe gaat het nu met jou en de pauze?

Duck mocht je toch nog lezen: knuffel!!

Dwergje in de verplichte wachtstand nu met 3 eitjes. Doen jullie t nu ook veilig of durf je dat risico wel te nemen?

Lijstje weer opgeduikeld en mijn deel geupdate! Op naar ronde 38!

zonneschijn - 4de ronde iui 75eh Puregon en pregn
    16 juli fm, 16 juli pregnyl, 18 juli insemin...NOD 1 aug
    Chantal85- ronde 38(mei '09)- 4x IUI gehad met Puregon&Pregnyl- MA april '12- onderzoeken naar hh mkn in volle gang in Gent en NL,16-8 hysteroscopie- NOD 1sept
    Hope85 - ronde 9 - OI met Puregon en Pregnyl - NOD 4 aug

Deb - Tp 1e IVF 8juni-NOD 19 juli- ongi 23 juli/ 31 juli afspraak
    Dwergje - bbz 15-6 - ronde 10 - 75 eh puregon/5000 eh pregnyl - 7-7 starten - 13-7 fm -16-7 fm - 18-7 fm
    Joshi - 4e ronde OI met Puregon en Pregnyl - mislukt. Even een pauze....
    Duckie- posi test maar met 8w geen hartje. Pauze nu....

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    #2251 chantal85, 4 aug 2012
    Laatst bewerkt: 4 aug 2012
  12. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ikke erg blij :D:D menstruatie stopt uit zichzelf denk vandaag laatste beetje en dan morgen klaar.

Ja nu 2 weken wachten en idd veilig want ga het echt niet wagen.

13. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Oh Zonneschijn wat balen zeg!! Ook even rust, als dat goed voelt: goed zo. Ben benieuwd over 2 weken....

Dwergje, ow uit zichzelf gestopt. En dan over 2 weken echo en evt. menstruatie opwekken als eitjes weg zijn? Of volgende menstruatie afwachten?

Chantal, ik net in mijn papieren zitten zoeken;)In 2010 was mijn TSH 2.1, das keurig binnen de lijntjes dus!
    Ik zie jou opschrijven ronde 38:$. En dat is geteld vanaf mei 2009? Wij zijn toen ook begonnen, maar zo heb ik het dus nog nooit geteld. Nou ja zou niet helemaal eerlijk zijn, want mannetje is tussendoor 4,5 maand weggemoeten. Dus ronde 33 ofzo dan.;)

Hier gaat het goed, niet dagelijks denken aan de spuit en meerdere keren ziekenhuis in een week. Dat is wel lekker moet ik eerlijk zeggen. Wij zijn vanaf september vorig jaar ook non-stop doorgegaan en dus is een pauze toch wel goed denk ik: lichaam en geest beetje resetten.;) 22 augustus gesprek met mijn gyn voor hoe verder na de vakantie. (ik gok op even zo door, ivm goede cyclus de laatste keer met 100eh)

14. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Wij hebben een heel gezellig weekend gehad ;)

Gelukkig had ik overdag vrij want de avonden zaten vol feestjes. Zometeen ook weer een verjaardag, en vanavond lekker sushi eten....nu mag/kan het nog even hihi.

15. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal waarschijnlijk heb je het even gemist maar ik was vorige week dinsdag al ongi geworden.. en ben inmiddels weer aan het spuiten. Wat je trouwens zei over de schildklierwaarde, ik zal het eens navragen of ik hier op getest ben.. volgens mij wel maar heb de waarde nooit gehoord.

Deb gezellige dagen gehad!! Goed zo dat je alle kansen aangrijpt! Weet je al meer over woensdag, tijd, de kwaliteit?

Zonneschijn wat balen zeg! Geniet van je pauze meid, even opladen!!

Dwergje dat is fijn.. heb je over 2 weken een echo, begrijp ik dat goed?

Fijn weekend nog meiden.. helaas schiet het al weer op!

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal85- ronde 38(mei '09)- 4x IUI gehad met Puregon&Pregnyl- MA april '12- onderzoeken naar hh mkn in volle gang in Gent en NL,16-8 hysteroscopie- NOD 1sept
    Hope85 - ronde 10 - OI met Puregon en Pregnyl - NOD ?

Dwergje - bbz 15-6 - ronde 10 - 75 eh puregon/5000 eh pregnyl - 7-7 starten - 13-7 fm -16-7 fm - 18-7 fm
    Duckie- posi test maar met 8w geen hartje. Pauze nu....[/QUOTE]

17. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam

Dwergje - bbz 15-6 - ronde - 75 eh puregon/5000 eh pregnyl - 16-8 echo follikels
    Duckie- posi test maar met 8w geen hartje. Pauze nu....[

18. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    zonneschijn - 4de ronde iui :( helaas nu pauze 15 aug gesprek

Dwergje - bbz 15-6 - ronde - 75 eh puregon/5000 eh pregnyl - 16-8 echo follikels
    Duckie- posi test maar met 8w geen hartje. Pauze nu....[[/QUOTE]

19. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland

Zonneschijn - 4de ronde iui :( helaas nu pauze 15 aug gesprek
    Duckie- posi test maar met 8w geen hartje. Pauze nu....

20. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hier gaat alles goed hoor...ik ben heerlijk wezen stappen met vrienddinnen en heb lekker een biertje gedronken hahaha.. was super gezellig toch wel lekker even een knop omzetten..en dan over een weekje hebben we al gesprek dus ben zeer benieuwd wat er dan allemaal weer op mijn pad komt..
    Zal ook best weel slopend zijn aangezien we nu wel een stukje moeten rijden...maar goed het gaat dan weer voor een goed doel en dat heb je er dan allemaal voor over...
    maar straks eerst even een paar dagen weg met mijn mannetje..Maar eerst nog even 2 weekjes werken pff kijk echt uit naar een paar dagen vrij.....
    Gisteren ook nog een gezellig dagje gehad mijn neefje vierde zijn verjaardag dus er was veel familie daar super gezellig met mijn nichtjes kon ik gelijk mijn smink uit proberen die ik had besteld nou die vonden het super leuk...helemaal geslaagd was het...

fijne dag allemaal
    vandaag nog even genieten van een vrije dag..morgen weer aan het werk...

Deel Deze Pagina