Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zonneschijn klinkt goed! Lekket genoten en straks ook weer genieten samen met je mannetje!!

Hier de uitslag vh chromosomenonderzoek; geen afwijkingen gevonden.
    Gelukkig maar want op dat vlak kan je ook weinig beginnen volgens mij. Weer iets om af te strepen van het lijstje!

2. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Fijn chantal weer zorg minder!

Zonneschijn super dat je zo genoten hrbt!!

Deb jij heel veel succes alvast met de terugplaatsing morgen, hoe ben je er zelf onder?

3. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Goed zo Chantal! Lijkt me ook moeilijk 'oplosbaar' als daar wat mee mis is....

Debby succes vandaag! Hoeveel worden er teruggeplaatst? En hoe laat mag je komen? X

Hoe gaat t met andere dames?

Hope, wanneer heb jij fm?

4. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Hoe is het gegaan debby?

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Het is goed gegaan bij debby. Emmy is goed ontdooit dus nog 3 in de vriezer nu. kwaliteit goed, de flessen pom sap in huis en nu ist afwachten en duimen!

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden,

Idd zoals chantal zegt....als is goed gegaan. Binnen 10 min stonden we weer buiten. De cryo is 4 dagen oud dus weer gaan weer hopen en duimen. 23-8 mag ik bloed laten prikken. Op dit moment woon ik voor 2 werken bij me schoonmoeder, want me schat had maandag besloten om de badkamer te slopen....vandaar dat ik er wat minder ben weer.

knuff

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wel heel lekker een nieuwe badkamer!! Kan jij straks hopelijo heerliji.met je zwangere buikje douchen ;) komt er ook nog een bad n? Have fun bij je mams

8. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Debb: wat fijn dat alles goed is gegaan...nu maar weer wachten hopelijk op goed nieuws....hoeveel zijn er dan geplaatst...
    Hmm wel fijn dat je mannetje zo handig is, hij is dus nu vrij...(vakantie) dat is ook heerlijk toch..
    En wel weer fijn dat je zulke schoonouders hebt dat je daar mag slapen...
    Wij zijn buiten om aan het klussen helaas moeten zulke dingen ook gebeuren...
    Maar het zal vast een mooie badkamer worden..heb je al meubels en tegels uitgezocht, wat voor kleur wordt het..

Chantal: ik heb niet geweten dat je ook je chromosomen moet testen??? maar wat fijn dat dat goed is...

Wo hebben wij gesprek dat komt nu ook dichterbij ben ook wel zeer benieuwd wat ze precies gaat zeggen.
    Fijne dag allemaal...
    Ik ga zo maar aan de klus schuren pfffff maar goed het moet nu eenmaal gebeuren....en dan wordt het zeker weer mooi...

9. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Deb echt fijn het weer goed gegaan is! Hoe voel je je nu meis? Wordt je badkamer al mooi?

Zonneschijn succes woensdag!

Chantal jij ook succes met je hysteroscopie. Wat houdt t precies in? Ik heb trouwens mn schildklierwaardes nagevraagd en mn ft4 was 13 (maar kan niet vinden of deze waarde binnen de normen is weet jij dat?) En tsh was 0.83 die is dus netjes.

Verder groeit mn eitje erg traag vanochtend was ie 13, hij moet echt ff doorgroeien want we gaan komende week op vakantie.

Joshi wanneer ga jij?

Dwergje hoe gaat bij jou?

10. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Hier alles zijn gangetje, donderdag weer controle voor de follikels of ze weg zijn of dat het cystes zijn, maar had ergens anders gelezen dat follikels nooit zo groot worden als dat ze nu bij mij waren? dat follikels maar tot zoveel cm is en dat het daarboven cystes zijn maar daar had mijn gyn niets over gezegd. Maja we zien het wel,

laatste paar dagen veel slijmafscheiding wat ik normaal gesproken heb rond mijn eisprong en ook voel ik me eierstokken weer, dus donderdag maar ff goed kijken aan allebei de kanten of er zelf iets is gaan groeien of dat het van die follikels is die er nog zitten.

@hope, hopelijk groeit hij nog ff goed door, wanneer gaan jullie op vakantie?

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik hoop zo dat alles weg is meis, jullie verdienen wel even positief nieuws!!

Bij een hysteroscopie gaan ze via de bmmond naar binnen met een cameraatje, ze kunnen onser druk water erdoorheen spoelwn. Ze kijken iig naar abnormaliteiten. sommige dingen kan je niet op een normale echo zien, bijv of er tussenschotten zijn. Vaak ist in 10min gepiept als ze niets afwijkends zien. Op youtube hebbenze wel duidelijke filmpjes!

Hier een relatiecrisis. Besloten een time out in ons huwelijk te nemen, mn mannetje woont nu tijdelijk bij zn ouders. Wil ook niet mee naar Gent. Ik ga nog steeds, wil antwoorden, met wie ik in de toekomst ook een beebje krijg. Heb geen tranen meer over momenteel, kan ook heel slecht alleen zijn dus wordt een hele beproeving!

12. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Och jee Chantal, ik schrik ervan, wat erg meis! He bah, wat moeilijk zeg.... Laten we ook wel wezen dat die hele mm al een flinke druk legt, op je relatie, maar ook op ieder als persoon....valt ook allemaal niet mee!
    Ik hoop echt dat jullie hier samen uit komen en dat de time-out jullie uiteindelijk goed zal doen....
    Je gaat toch naar Gent, ik begrijp je helemaal dat je antwoorden wilt, wie weet krijg je die ook, aan de andere kant vind ik je ook dapper, dat je toch gaat. Je gaat niet alleen toch hoop ik?
    Dikke troostknuffel voor jou!

Dwergje, ik hoop ook echt dat die rotdingen nu weg zijn en jullie weer van start kunnen, genoeg geduld weer even gehad nu he!

Hope, ik hoop ook op een groeispurt idd! Daarom heb ik ook deze cyclus voor de vakantie niet gedaan, als die net zoals eerst zolang duurde redden we dat niet voor de vakantie. Maar 13,5 kan morgen ineens 17 zijn hoor, tenminste die van mij nam het woord "groeispurt" heeeel serieus toen, dus die van jou nu ook please!

Debby, spannend voor jou!

Zonneschijn, woensdag gesprek, ben erg benieuwd wat jullie gyn voor gaat stellen als volgende stap. Neem al je vragen mee, maar dat zal je vast ook wel doen.

Hier nog 2 weken werken en dan vakantie, waarheen....geen idee, maar dat we weggaan is wel zeker! Nog leuke suggesties?;)

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Mn zusje gaat mee.

Dank voor de knuffek!

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Jeetje chantal, dat is slecht nieuws. Ja de MM doet echt heel veel in je relatie, daarvoor moet je stevig in je schoenen staan, hier gaat het ook niet altijd even lekker. Heeeel veeeel sterkte gewenst. Hopelijk kunnen jullie allebei tot rust komen in de 'afkoel' periode en dat jullie daarna weer verder kunnen als jullie dat allebei willen. En heel begrijpelijk dat jij wel gewoon naar gent wilt begrijp dat je antwoorden wilt hebben. Ik hoop dat hun antwoorden voor je zullen gaan hebben

15. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    tjee chantal ik schrik hier ook van zeg...oef dat zijn zeker geen leuke dingen.....Ik kan me zeker voorstellen dat je tranen met tuiten huilt maar dat mag ook...heb je het uberhaudt wel zien aan komen dan..of komt dit zo naar beneden vallen..
    Ik wens je heel veel kracht toe en hopelijk komt het weer goed met jullie..Ik vindt het wel knap dat je dan toch naar gent gaat...maar hopelijk kom je te weten wat de oorzaak is...
    En ja zoals joshi zegt de medische molen legt zoiezo heel veel druk op je relatie....want die dingen die je allemaal te verwerken krijgt dat is niet niks....
    ps voor jou nog een hele dikke knuffel....komt vast goed.

Dwergje: nou het zit je ook niet mee zeg..maar hopelijk kunnen jullie snel weer van start..

Hope: ja soms kan het zeker snel gaan dus het komt vast en zeker goed met jullie..

Deb: Ja daar zit je dan weer op het wachtbankje, ik hoop zo op goed nieuws voor jullie...hou je taai meid...

Joshi:hmmm wat een heerlijk vooruitzicht zeg...en dan ineens ben je ook echt aan vakantie toe...nog de laatste 2 weekjes bikkelen...

Hier alles goed eigenlijk heb ik geen vragen maar goed dat je het zegt ga ik daar even over nadenken..en zal ze dan gaan opschrijven dan vergeten we het ook niet..

Wij gaan over een weekje naar duitsland we hebben ook een hotel geboekt wat het wordt dat is nog geheim hahahah dat horen we pas 48 uur van te voren ook wel spannend...
    Maar we gaan richting keulen en dan een dag naar fantasia park en nog een dagje naar de dierentuin, en verder nog leuke dingen doen

Maar eerst nog even naar de tantarts mijn vulling is er gisteren uitgegaan...en nu ligt mijn wortel bloot...maar mijn eigen tandarts heeft vakantie dus nu moet ik naar een andere hmmmm maar het zal vast wel goed komen...moet zo die kant op...

Het weekend hebben we geklust nou mocht niet veel doen alleen schuren en afplakken want volgens mijn man kan ik niet schilderen maar onder tussen zat hij wel te mopperen mannen soms heb ik wel een tabak van hun....
    Ja ook hier wel een dipje gehad maar goed het gaat weer beter..
    En dan gaan we er weer voor...
    ach ja mijn moeder zei altijd elk huisje heeft zijn kruisje en het is zeker niet makkelijk om door zo'n periode heen te gaan er komt heel veel op je af...en ja de vrouw moet toch het meeste doen. De man beleeft het weer op een andere manier...
    Ik weet ook wel dat ik zelf ook niet makkelijk ben..
    Toen mijn moeder overleden is ben ik heel depressief geweest en ben aan de medicijnen gekomen, ik zit er sinddien nog aan en kom er ook niet meer vanaf..
    Ik mis haar met zulke moment weer heel erg..maar goed het maakt je ook wel weer heel sterk..En samen moeten we deze weg bewandelen als is dat met vallen en opstaan...
    We hebben nu een leuk vooruitzicht saampjes lekker weg en dan kunnen we straks de strijd weer aan...

Fijne dag allemaal moet zo naar de tantarts en dan lekker werken.....dikke knuffel voor jullie allemaal..
    Ik ben zo blij dat ik dit forum heb gevonden zo dat ik lekker mijn ei kwijt kan..Dat ik gegrepen wordt omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten...

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Jullie zijn lief... *bloos*

Zonneschijn veel plezier in duitsland!

17. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    En hoe is het gegaan zonneschijn?

18. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ja Zonneschijn, ben ook benieuwd naar jullie gesprek!

Dwergje, morgen spannend voor jou zeg, hoop dat ze weg zijn!

Hope, heb jij al wat goed nieuws voor ons? Hopelijk is je ei goed doorgegroeid?!

Chantal, red jij je een beetje?....

En Debby hoe voel jij je?

Denk nog vaak aan Duckie, hoop dat t met hun beetje gaat...

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nou ik zit prima hoor op me bank :D
    Voel me 's ochtends weeig maar dat wil natuurlijk niks zeggen.
    De badkamer schiet ook goed op gelukkig, hij word nu betegeld.
    Dus mijn weekje is snel gegaan gelukkig.

Zonneschijn....hoe is het gegaan?
    Chant....ook via deze weg een dikke knuf.
    Hope....tja daqt moeten we met zijn alleceven streng toe spreken meiden....
    GROEI GROEI GROEI.!!!!!!! en met een beetje vaard!!!!

Dwergje....voor jou het tegenovergestelde....WEG WEG WEG...!!!!
    Joshi....nog steeds vrede met de pauze?

20. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hallo, allemaal..
    Het gesprek is prima gegaan hoor, we hadeen toch geen vragen. Maar ze heeft wel het 1 en ander uitgelegd...
    We konden kiezen tussen zwolle en groningen..We hebben maar gekozen voor groningen..
    Dus ja dat wordt nu drie kwartier tot een uur rijden,,maar goed dat heb je er allemaal voor over..
    Ze gaat nu de brief op sturen en dat duurt ongeveer 3 weken..en dan horen we het daar wel of we dan ivf/i.c.s.i gaan doen..
    Maar eerst gaan we nog even lekker een paar daagjes weg, heb er zin in...
    Dus we hebben nog even wat langer rust.

Liefs van zonneschijn...

Deel Deze Pagina