Hey meiden!! Sorry ben even druk geweest afgelopen week en weinig tijd gehad om te reageren. Chantal wat verdrietig nieuws dat je een relatiecrisis hebt. Hoe gaat het nu? Hopelijk is jullie liefde sterk genoeg om dit te overwinnen. Ik bid voor je meis. En hoe is je onderzoek gegaan? Fijn dat je zus mee is gegaan. Zonneschijn fijn dat je goed gesprek gehad hebt. Op naar groningen maar eerst nog genieten in keulen, veel plezier!! Debs vind het weer spannend voor je meis, ik duim voor je!! Is je badkamer inmiddels al af? Is ie mooi geworden? Joshi bevalt de pauze? Ik had ook net zo goed een pauze in kunnen lassen want het is prut. Vorige week do. fm gehad toen was ie 11, toen zat. fm gehad was ie 13 en daarna heeft ie besloten te stoppen met groeien ondanks dat ik t/m gisteren gespoten heb is er gewoon geen groei in te krijgen. Omdat we morgen op vakantie gaan is beslote te stoppen met spuiten en over te gaan op een kuur duphaston en dan na de vakantie weer opnieuw beginnen. Baal wel moet ik zeggen zeker omdat het normaal gesproken prima had uitgekomen met nog paar dagen speling zelfs. Maarja het bewijst zich maar weer eens je kan nooit ergens van uit gaan. Nouja ik ga mijn vakantie er niet door laten verpesten. Ik ga lekker vakantie houden en spreek jullie over kleine 3 weken weer!! In de tussen tijd veel succes allemaal! En chantal heel veel sterkte! Dikke knuff voor jullie allemaal!!
Hope: Ja dat bewijst weer dat je lichaam gewoon doet wat hij zelf will.. Maar ik wens je toch nog een hele fijne vakantie toe en lekker genieten....van de leuke dingen die jullie gaan doen..En waar gaat de reis heen... liefs zonneschijn...
Nou hier eindelijk weer is positief nieuws, ZE ZIJN WEGGGGGG, waren wel veel follikels te zien, grooste was 8 mm. dus zal miss restantje van de follikel zijn. Denk dat het bloed met afvegen zondagavond en dinsdag morgen daarvan zijn geweest! Maar ik ben erg blij! Morgen starten met primolut en dan mogen we weer beginnen!
Jeehhh dwergje goed nieuws! Maar moet je nu eerst nog kuur primolut en dan weer ongi worden voor je mag starten? Ze zijn toch weg dus ik snap niet waarom je niet gelijk mag starten?
Ja moet eerst ongesteld worden voordat we starten met puregon. Hier starten ze altijd 3de dag van menstruatie mijn slijmlaag was nu 8/9 mm dus die was te dik om te starten denk ik ofzo weet niet hoe het zit
Wow goee nieuws, geen cyste! Rest lees ik morgen: 10.00 van huis, 19.00 thuis. Dat alles voor 15min, maar met direct een uitslag: geen afwijkingen, positief dus. Nu buikkrampen, maar gaat wel weer over. Liefs
Ja wel positief dat er geen afwijkingen zijn maar nu ben je nog niets verder ermee en wat zijn nu de volgende stappen?
hoi meiden, even een kort berichtje van mij. Chantal, relatiecrisis, ik hoop dat jullie er samen uit zullen komen, de hele MMMweg kan soms een hele druk erop leggen, heb je hem al gesproken in de tussentijds, heel veel serkte meid. en net wat dwergje segt, geen afwijkingen, das positief, maar schiet je er iets mee op. dwergje, ze zijn weg, goed nieuws, hopelijk snel je ongi dan en weer vol goede moed verder. joshi, met ons gaat het goed, we hebben er over kunnen praten en het een plekje gegeven( nog mee bezig) 28 augustus controle afspraak, en dan kijken wat we dan gaan doen. dikke knuf voor jullie allemaal duckie
Er is vandaag een jongetje van 6 overleden, Wij waren op dat moment op die plek aanwezig, het grijpt me heel erg aan. Hoe kan je je zoon al een uur kwijt zijn voordat je het merkt? het jongetje heeft een uur in het water gelegen voordat ze hem uit het water hebben gehaald, ze hebben op het strand gereanimeerd waarna hij in kritieke toestand naar het zh is vervoerd waar hij later overleden is. Ik vind het zo verschikkelijk! voor die ouders voor het gezin wat een leuke mooie dag had moeten worden is in 1 klap in een hel veranderd.
Ja echt verschikkelijk ik moet er niet aan denken tranen staan in me ogen. ook een meisje van 1 verdronken in het badje van de buren in barneveld verschikkelijk gewoon. maar die jongen grijpt me zo aan omdat wij daar waren en er veel van mee gekregen hebben
Jeetje verschrikkelijk idd....ik las het ook van het meisje van 1 inderdaad....drama zeg, kippenvel! Dwergje, wat fijn even wat van je te horen! Binnenkort gesprek dus, ik ben benieuwd wat de gyn voor vervolg adviseert. Chantal, lange dag voor jullie lees ik, maar geen afwijkingen en dat is fijn! Hoe nu verder? En hoe gaat het verder met je?
Meiden ik ben weer ongesteld geworden....morgen toch bloed prikken en dan maar kijken hoe we weer verder gaan/moeten Op dit moment is de moed me in de schoenen gezakt en zie ik het allemaal niet meer gebeuren voor ons. Mijn schat blijft gelukkig wel positief, ik was al weinig on-line en dat zal even zo blijven ik hou jullie natuurlijk wel in de gaten hoor! Hihi Dikke knuff Deb
joshi je bedoelt duckie oooo debby wat een teleustelling!!! hoeveel cryos heb je nog? heeel veel sterkte en ben benieuwd naar je gesprek morgen
Och nee Debby, balen zeg!...wat een teleurstelling weer.... Dwergje bedoelde idd natuurlijk Duckie....tijd voor vakantie denk ik
Deb wat verschrikkelijk! Misschien je eens door laten lichten door dokter pf.eiffer in DD? Maar voor nu lekker tegen je manneke aankruipen!!