chantal heel veel plezier in londen en geniet er van... Debké nu snap ik het , dacht dus echt dat je maar drie keer mocht, maar het is dus afhankelik van hoeveel eitjes je produceerd toch....maar wel fijn om te horen dat het vaker kan...Het moet toch nou eens lukken succes meid... Maar wat spannend voor je collega zeg, op hoop van zegen dat het allemaal goed komt...
Er is 3 liter vruchtwater bij haar afgenomen en ze hebben een drain aangelegd in het ruggetje van de baby zodat het vruchtwater terug bij de moeder in de buik loopt. Longetjes gaan iets beter, maar het hartje nog niet. De kleppen sluiten niet van de hartkamers. Het kindje heeft nu 60% kans van overleven. Blijft heftig
pffff Blijft zeker heftig zeg.en zeker spannend zeg...en hoe gaat het met de ouders...kunnen ze het wat aan..want dat zal voor hun nog heftiger zijn, is het hun eerste kindje dan..
Is er al wat meer bekend debby? Nou zh bezoekje gehad vanmorgen was nog niks gegroeid of dergelijke dus nu maandag weer terug
Dwergje...jij ook succes vandaag. Ik ben deze keer best zenuwachtig, denk omdat me schat er niet bij is deze keer. Om kwart over 2 mag ik weer. Nu maar hopen dat ik geen telefoontje krijg en de cryo zich goed laar ontdooien. Duimen op volle toeren en kaarjes aan, want deze keer moet to h wel gaan lukken he
Heb het ff moeilijk, mijn buurvrouw is nu zwanger van de 3de die is in februari/maart 2013 uitgerekend haar 2de is dit jaar maart geboren, in de tijd dat wij bezig zijn is zei 2 keer zwanger geraakt en 2 keer bevallen! Gun het ze natuurlijk absoluut! Vervolgends gisteren te horen gekregen dat me neef papa wordt super leuk gun het hem van harte, maar dan de familie godsallemachtig, de zus van de moeder van mijn neef die zet op facebook dat niemand wat tegen oma moet zeggen want hij wil het zelf zeggen. Kan ik begrijpen is logisch maar alle heisa erom heen. Wij de kinderen van mijn moeder die worden altijd als laatste gezien, o ben je zwanger leuk? en dat is het. De kinderen van mijn nichtje OOO helemaal super geweldig! en nu net als me neef Helemaal te gek!!! Kunnen jullie me nog volgen? begrijp je wat ik bedoel? o heb je een bbz zwangerschap gehad (ze weten dit niet) maar dan is het o vervelend. en dat is het. Kan me er zooooo dood aan ergeren terwijl ik weet hoe me familie is en ben dan ook blij dat ik in rotterdam ver weg woon. hoef ik hun koppen niet dagelijks te zien BAH. schijnheilig zooitje daaro Ik zou woensdag 18 weken zijn!
Deb: succes vandaag komt vast goed....toch ook wel weer spannend zeg... Dwergje: Dat zal ook wel atijd zo blijven dat mensen dicht in je buurt spontaan of zo maar zwanger worden...soms is het leven best oneerlijk, maar wij komen er ook wel doorheen..we komen hier sterk uit..en kunnen alles aan al hoewel het soms even slikken is... Hier hebben we de papieren gehad van het umcg...pfff wat een vragen maar goed het begin is er...weer wachten op een intake gesprek.... Verder helaas weer ongesteld geworden ja je hoopt er op dat het ook spontaan kan gebeuren maar helaas is dat niet zo..maar goed we gaan weer lekker verder..
ja tuurlijk gaat er ook niet om dat ze zwanger worden het ging om hoe mijn familie reageerd. er waren vandaag weer veel follikels te zienaar geen uitblinker(s) er zat er 1 van 10mm die misschien kon door groeien maar daar was nog niks van te zeggen dus nu donderdag weer terug
Zonneschijn...ja alles is weer goed gegaan. De eerste is ook weer meteen goed ontdooid dus nu nog 2 in de vriezer. De 18 moet ik weer bloed laten prikken. Duimen dus maar weer. Dwergje komt goed meis, er gaat er vast een groeien tot een redelijke grote (niet zo groot als de vorige ronde) Chantal..ben je al terug?
oooh wat een heerlijk gevoel lijkt me dat...ik hoop zo dat het dit keer raak is voor jou...op goed geluk. Dwergje ze houden het dit keer ook goed in de gaten dus het gaat vast een zeker goed komen met jou...
Heej dames, ff vraagje moeten jullie de pregnyl ook zelf betalen? ik gisteren recept voor pregnyl ingeleverd bij de apotheek hebben ze het niet kunnen bestellen is het neit te leveren en nergens in de buurt van andere apotheken hebben ze pregnyl of willen ze het neit afstaan.... Wat moet ik nu doen?!
Pregnyl heb ik nog nooit hoeven te betalen. Wat er wel is is ovitrell, dat is het zelfde maar dan synthetisch. Die moet je wel zelf betalen....ik geloof +/- 40 euro.
Heb pregnyl kunnen vinden bij een andere apotheek! gelukkig. Raar ik hoor van meerdere dat ze het niet hoeven te betalen/voor te schieten maar ik moest vorige keer 18 euro betalen en nu weer 11 euro
Hey meiden! Ik ben er weer. Eerlijk gezegd heb ik geen tijd helemaal terug te lezen. Maar Hoe gaat het met iedereen? Joshi nu op vakantie zeker? Deb weer op de wachtbank, ik duim weer voor je!! Dwergje hopelijk mag er een mooi ei gaan groeien, veel succes do. Hoeveel spuit je nu? Zonneschijn hoe gaat bij jou? Je hebt toch gesprek gehad? Hoe is dat gegaan? Chantal nu in Londen begrijp ik, hoe gaat het met jou en je mannetje? Hier dus terug van vakantie en ik moet zeggen, we hebben het heerlijk gehad en in de vakantie heb ik kuurtje duphaston op zodat ik na de vakantie weer kon starten en zit inmiddels op cd 4 en spuit 66 eh. Volgende week di pas fm dus voorlopig ff spuiten.
Hai ikke weer terug ja. was fijn. Deb sorry dat ik je geen succes heb gewenst. is ff helemaal langs me op gegaan. duim voor je!
Hoi hoi! Ff vanaf vakantie.... het is hier heerlijk, we genieten volop! Hope weer terug, fijn om te horen dat t zo leuk was! Meteen weer begonnen, zo hè! Mijn kuurtje Provera ligt me hier ook aan te gapen....volgende week maandag komen we terug....zit.steeds te bedenken of ik al zal begonnen of zal wachten totdat we terug zijn. Debby, weer eentje goed ontdooit, fijn! Ik ga duimen! Chantal, heeft Londen goed gedaan? Ff ertussenuit en gedachten proberen te verzetten kan soms goed werken, ik hoop t. Dwergje, hopelijk.volgende fm meer succes, maar in jouw geval beter langzaam dan ineens zoveel en zo groot! Zonneschijn de papieren binnen lees ik....voor volgende stap toch?
Hey dwergje, ik heb het 1 keer moeten betalen omdat het niet leverbaar was, maar ik heb het toen ingeleverd bij mijn ziekenzorg verzekeraar en die zouden het regelen zo dat ik het geld weer terug kreeg... maar verder werd het altijd vergoed... liefs zonneschijn