Joshi fijne vakantie nog! Even ego: Mijn kinderwens staat voorlopig in de wacht. Heb voor 99% besloten om er een punt achter te zetten met mn man. De overige procent is mn angst, daar moet ik nog even overheen zien te komen. Maarja, 10-9 staat de afspraak voor Gent voor alle uitslagen. Daarom een openhartige mail naar Vankei.rsbilck gestuurd met uitleg vd situatie&dat ik er erg tegenop zag om weer 9u onderweg te zijn in mn upje terwijl er mischien wel niets anders was gevonden dan het schildklierverhaal. Of het wellicht telefonisch kon of via de mail. Dezelfde dag belde ze op, ze was ontzettend lief en wenste me allereerst heel veel sterkte. Ze zei dat ze normaal gesproken de uitslagen niet via de telefoon besprak maar dat ze in dit geval wel een uitzondering wilde maken. De uitslag was hetgeen ik al verwacht had: buiten het schildklierverhaal is er niets gevonden. Ik ben hier blij mee. Geen grootse dingen, als het echt aan mijn schildklier heeft gelegen is dit op te lossen met een klein pilletje. Fijn voor ons beider toekomst, hoe die dan ook invulling krijgt. Tot zover ons Gent avontuur en daarmee ook het einde van mijn MMMtraject, tenminste voorlopig. Je weet nooit of ik er over een aantal jaar weer in beland natuurlijk, dat zal de tijd uitwijzen Ik zal af en toe nog wel eens een keertje komen buurten. Ik wens jullie stuk voor stuk het geluk van een kindje in jullie lege buiken en armen. Jullie zijn stuk voor stuk toppers en strijders voor dat ene doel, het ultieme geluk voor ons allemaal. Ik hoop en bid voor iedereen hier dat we deze strijd gaan winnen, op welke manier dan ook. Dank voor jullie steun al die tijd. Liefs en dikke knuffel!
Wat een moedige beslissing chantal, is niet een makkelijk besluit wat je gemaakt hebt, maar als dit voor jou het beste voelt moet je daar volledig achter staan. Fijn dat er niks gevonden is maar jamer dat er gewoon nergens een oorzaak te vinden is. Hopelijk vind jij ooit weer een geliefde en zal het dan makkelijker gaan dan de periode die je nu moet afsluiten. Ik wens jou heel veel sterkte en succes in de tijd die nu komen gaat.
Update van mijn zh bezoek, Er zat helemaal niks nada noppes nakes! Bah ben erg teleurgesteld! eerste 3 keer elke keer mooie eitjes en nu de 4de keer gewoon helemaal niks net als met chlomid went mijn lichaam zo snel aan medicijnen snap er niks van vorige maand 3 nu niks. Nu ophogen naar 100 eh en zondag weer terug laat me hopen dat er dan wel wat te zien is anders is het over en uit denk ik. sinds die BBZ loopt het allemaal echt niet lekker
Ja klopt we hebben de papieren opgestuurd en wachten nu op een intake gesprek bij het umcg in groningen... Dus nog even wachten en ondertussen genieten van de rust en zelf aan de klus natuurlijk...
Lieve chantal.. pfff wat een moedige beslissing zeg, het is zeker niet makkelijk om achter je relatie een punt te zetten en die angst daar kom je zeker ook wel over heen..Want daar heb je vrienden voor..die jou er door heen slepen dat gaat je vast en zeker lukken.. Het zal zeker niet makkelijk zijn maar je komt er veel sterker weer uit, als je mmm zo half bent door gekomen dat gaat je dit ook lukken.. Lieve chatal ik zal je zeker missen, maar wens jou in de toekomst ook heel veel geluk toe.. Bedankt voor je lieve woordjes en je mooie teksten. Dikke knuffel en veel liefs van zonneschijn..
Chantal...lieverd! Ook ik ben hier verslagen van, wat een moedige keuze maak je. Ik heb je tel. nummer dus mochten hier meiden op roze gaan kan ik het altijd laten weten, als je dat fijn vind. Verder wens ik je heel veel succes in deze rot periode, en het aller beste voor de toekomst. Wie weet hoe die gaat lopen. Hele dikke knuffel en kus van mij! XXX
Lieve chantal, Ik vind jou een topper wat een moedige en zware beslissing. Ik wens jou heel veel sterkte de aankomende tijd en heel veel geluk en het allerbeste toe in de toekomst! Heel veel liefs van hopesoon xxx
Lees hier ook nog steeds in stlite mee, lieve Chantal ik heb je verhaal natuurlijk ook meegekregen. hele veel strekte en ik hoop dat je nadat je de scheiding een plekje hebt kunnen geven je ook snel weer geluk vindt met hopenlijk een paar hele mooie wondertjes in je toekomst!
Lig hier in bed te snotteren bij het lezen van al jullie lieve woorden. Ze raken me diep en heb moeite om hier afscheid te nemen, ben hier op ZP lid sinds januari en heb er zo ontzettend veel aan gehad. Kom zeker voorlopig af en toe nog eens aanwaaien en voor wie mn nummer/email wil hebben voor whatsapp/mail dan pb je me maar! Duizend lieve knuffels!
Jeetje Chantal.....krijg er tranen van in mijn ogen....wat kan t. zo dan verdrietig lopen. Zo actief.bezig met je kinderwens samen en dan dit....bah! ik hoopte voor je op een andere afloop....maar zelf weet je goed wat het beste besluit is....al zal dat qua gevoel misschien helemaal niet kloppen.... Ik ga je missen hier in ons clubje....maar eens je t allerbeste voor je toekomst. Zoals hierboven al gezegd met geluk in de toekomst en met je zo gewenste wondertjes.... Een hele dikke virtu-knuffel en in gedachten ff.twee armen om je heen. X Joshi
Morgen weer fm na 3 dagen 100 spuiten hoop zo dat er iets zit! En wat als er niks zit? dan wordt het afgebroken? of gaan ze dan nog keer ophogen? zit dan op dag 16
Ik heb een x door moeten spuiten tot.dag 27 Dwergje, dus neem aan dat ze bij.dag 16 niet afblazen. Bij mij hoogde ze altijd de 1e x op na 10 dagen en daarna na een week nog eens, kan dus echt nog wel. Maar wie weet doet 3 dagen 100 wonderen, kan zomaar ineens.
Hier diepe teleurstelling, ben erg boos, kwaad, verdrietig, weer helemaal niks te zien heel veel kleintjes maar geen enkele boven de 8 mm nu nog 3 dagen door met spuiten woensdag weer terug en als er dan nog niks zit waar ik heel erg van uit ga dan wordt deze cyclus gestopt. Na deze cyclus wil ik een afspraak met mijn eigen gyn en onze opties overlegen want ik trek het zo ff neit meer
Hallo dwergje, Ik snap helemaal wat je bedoeld. Zelf ben ik deze maand voor de eerste keer begonnen met puregon 50ie. Helaas niks te zien... Nu ben ik al 7 dagen aan het prikken 75ie en afgelopen vrijdag cd 18 en de 4e fm inmiddels nog steeds niks te zien... Om echt gek van te worden, en heb zelfs een traantje gelaten bij de fm. Ik moest echt geduld hebben vertelde mijn ferti-arts als PCO-er. Nou dat geduld raakt nu naar 8 mnd echt wel een beetje op..... Ik heb nu al 3mnd geen eisprong meer gehad. Stiekem heb ik vrijdag uit boosheid een shotgezet van 100ie...Dan maar teveel eitjes dacht ik, dan weet in teminste of het nog allemaal doet daar binnen. Misschien stom....pffff. Weet je.....als het waard is dat we straks een mooi beebje in ons armen hebben lachen we misschien hierop terug, maar voor nu is het echt afzien... Bij deze dus een dikke knuf voor alle as moeders die heel veel geduld moeten hebben.
Ach Dwergje....wat balen! Dus ze,hogen niet nogmaals op? Wat raar eigenlijk, ene ziekenhuis wel, andere niet. Duim voor je dat t alsnog aanslaat! Met hoeveel eh ben je vorige x begonnen? Je frustratie kennen we hier wel....al een jaar in mm en pas 3 eisprongen gehad
ja januari zijn we alweer 2 jaar bezig en daarin 1 keer eisprong gehad maar wel meteen zwanger dat houdt me op de beeb maar ben het zo zat gewoon met onze dochter ook ander half jaar en 1 eisprong elke ronde met 75eh nu op 100 maar doet dus niets geloof er deze ronde niet zo in, miss ben ik weer gewend aa. medicijn en werkt het gewoon niet meer net als met chlomid
Aaah dwergje...wat ongelooflijk kl*te zeg! Ons lichaam is echt een raar iets eigenlijk he, en nog hartstikke eigenwijs ook. Nou ik zit op cd 24 en heb vanmorgen licht roze/oranje/ bruin achtige afscheiding. Ik durf niet meer te hopen....mijn schat blijft wederom positief. Ik ben nog nooit te vroeg geweest met me ongi, een enkele keer een dag of 2 te laat dus ja.... Kort bericht van mijn collega...ze is gisteren bevallen van een dochter: Fabienne. Naar omstandigheden doet ze het goed, maar het blijft spannend. Hoe lang....of blijft ze toch vechten en dus leven.
Maar het is positief toch dat het kleintje geboren is??? dat geeft toch moed dat het goed komt? Ik hoop van harte dat alles goed komt met hun kleintje. Begrijp dat je niet durft te hopen, aan de andere kant ik werd ook heeel hevig ongesteld terwijl ik dus zwanger was vanwege alle medicijnen.
Ze is natuurlijk 5/6 weken te vroeg bevallen, maar we blijven hopen voor ze. k heb vanmorgen meteen maandverband ingelegd, maar tot nog toe een pleke te grote van een dubbeltje erin. Ik ga bijna om de 5 min naar de wc maar papiertje blijft "schoon". om gek van te worden. Ik heb ook geen testen in huis....