Wanneer zou je mogen testen dan? Kennis van mij die is 10 weken te vroeg bevallen of nog vroeger weet het niet precies meer maar die is er ook goed doorheen gekomen. Maar licht idd ook of er complcaties komen en hoe sterk het kindje is. Ik hoop met heel mijn harrt dat het een vechtertje is!
Nou ik zit er compleet doorheen, rood is begonnen. Gesprek aan gevraagd, kan ze pas 25-9 nou dat is te laat, dan zou ik alweer een tp gehad kunnen hebben. En ik wil juist bespreken of ik weer utro mag en eventueel de laatste 2 tegelijk terug te laten plaatsen. Ik jank, jank, jank. En weet het even niet meer. Alleen dat ik uit ga kijken naar een pauze....
Balen debby, wanneer zou je eigenlijk ongesteld moeten worden? wanneer wil je pauze gaan inlassen dan?
Hé Deb balen zeg....gooi het er maar lekker uit meid...Wat stom dat ze niet eerder kunnen ze snappen toch ook wel dat je nu een gesprek wil en niet later... Maar wanneer ga je dan een pauze in lassen... Dikke knuffel voor jou....
Voor nu hebben we afgesproken om de laatste 2 cryo's tegelijk terug te plaatsen. Mocht dit niet helpen krijg ik een evaluatie gesprek en gaan we denk nik volgend jaar weer verder. Ook krijg ik dan eerst een uitgebreider bloed onderzoek en evt nog wat anders. Maar dat is voor later... Nu eerst weer opkrabbelen en vol goede moed de voorlopig laatste poging ingaan. Dwergje...ik be 4 dagen te vroeg nu
Hey meiden! Wat een rot nieuws allemaal afgelopen week! Chantal jou allereerst, wat een moedig besluit maar oh wat triest. Ik heb met tranen in mijn ogen jouw bericht gelezen. Ik vind het zo ontzettend jammer dat je relatie zo slecht gaat en je voorlopig je kinderwens laat voor wat het is. Wat zal dit je een verdriet doen. Meis je bent altijd zo'n fijn persoon geweest voor iedereen hier en ik ga je ontzettend missen. Je kennis, je lieve opbeurende woorden, je gezelligheid die je bracht. Heel veel sterkte meis. Ik bid ook voor jou dat je een mooi gezinnetje mag krijgen meis!! Deb van jou ook verdrietig nieuws helaas. Ik snap je teleurstelling zo goed meis. Het is zo moeilijk om je na elke tegenslag weer op te laden. Heel veel succes deze nieuwe ronde meis!! Dwergje jou ronde is ook zwaar knudde zeg. Bah! De ene maand te veel en nu weer niets.. pff. Alles goed met zonneschijn en joshi? Mama3e welkom!
Deb heb je geappt. zou gewoon utro doen en als je t niet krijgt heb ik nog wel hope dank voor je lieve woorden!!! Liefs voor allemaal!!
Oh Debby wat verdrietig, snap dat je van slag bent hierdoor! Fijn dan ze jullie idee van 2 terugplaatsen volgen en idd wie weet die utro....heb je dat vaker gebruikt? Hier vanochtend weer geland in Nederland, beetje jetlag gevoel nu ben inmiddels ook vanaf gistermiddag 14 uur op....zo heerlijk.t mandje in! Daarmee is ook mijn pauze weer voorbij, eerste provera tablet zit er weer ik in. Hope, ben jij al aan t spuiten weer?
welkom terug vakantie ganger...heb je het leuk gehad joshi, en wat gaat het weer snel voorbij zeg...maar als je maar genoten hebt... Hope, wij wachten voor een intake gesprek bij het umcg ja en weet niet hoe lang dat gaat duren...we hebben vorige week de papieren terug gestuurd die we moesten invullen..dus we wachten nog niet zo lang en anders ga ik gewoon even bellen.. want wil het nog wel dit jaar er door heen hebben want het wordt dit jaar nog drie keer vergoed..maar goed we hebben nog een paar maanden..
Welkom terug Joshi!! Ben je voorlopig nog vrij of mag je alweer aan het werk? Zonneschijn ik zou ook niet te lang wachten hoor. In de tussentijd ben je niet met een ronde bezig? Ik heb vanochtend fm gehad en de pregnyl is gezet dus morgenavond weer aan de klus.. Dus joshi om antwoord te geven op je vraag, ja ik was weer aan het spuiten.. hihi. Debs koppie op he meis! Dikke knuffel!
Ow Hope fijn! Nu eerst klussen en de wachtweken weer in! Ik duim voor je! Welke cd zit je nu? Ja deze week nog lekker vrij!
Dames ivf blijft zoals het er nu uit ziet gewoon 3x vergoed worden in 2013. Er komen wel leeftijd aanpassingen zoals tot de 38 maar 1 cryo per tp. En tot max 43 jaar mag je de behandeling ondergaan.
Wauw goed nieuws debby!!! P : s hoe gaat het met fabienne? en je collega? hier een heeeeel klein beetje hoop voor morgen begin telkens wat meer me eierstokken te voelen maja hoeft ook niets te betekenen moeilijk wil niet te veel hopen
Om eerlijk te zijn heb ik ze even met rust gelaten. Ik zal nieuw nieuws meteen melden. Ooooh laten we het hopen meis, maar geen mega stuisvogel eitjes he
Hey deb bedankt voor de tip daarom moet ik nog wel dit jaar hebben omdat ik in okt 39 wordt...dus wil dit jaar nog beginnen... Hope: ik ben niet met nog een ronde bezich...dus wij zijn zelf aan de klus..als je in de molen zit ben je ook erg met je dagen bezich en schrijf alles ook op zodat ik weet waneer we extra moeten klussen hihihi. Dwergje spannend succes vandaag hopelijk goed nieuws vandaag dat kunnen we wel gebruken.. Deb: kan me voorstellen dat je ze wat met rust laat maar ik vindt het wel mega spannend hoe dit af gaat lopen met je collega hopelijk vecht ze haar er door heen.. J oshi welkom terug...nog maar even genieten van je vrije dagen... Hope ik wens heel veel succes toe...
nou mijn verslag van vandaag, er zat er 1 van 10 maja die zat er al langer, en aan de andere kant 1 van 12, maja die was ook nog te klein om te kunnen zeggen of die ging groeien of niet, Dus vrijdag weer terug en dan valt de beslissing, ook gelukkig eindelijk weer keer bij me eigen gyn dus dan kan ik ook met hem bespreken dat het niet zo lekker gaat en ik er een beetje door heen zit
Dwergje....ik ga duimen meis. Maar ik vind het wel heel moeilijk zeg voor je....van een bbz naar mega eitjes en dan weer niks. Je word zo heen en weer geslingerd. Nou laten we hopen op een die mooi genoeg is vandaag. Hope...hoe gaat het meis? Jij zit in inmiddels weer in je wachtweken he....ik duim zo zo zo voor je. Ik ga zo bloed prikken....ach ja het moet he. Dinsdag weer de eerste fm maar aangezien in deze keer bijna een pak maandverband per dag gebruik, zal het waarschijnlijk niet zo rap lopen. Zo'n heftige menstruatie kan ik me niet herinneren ooit gehad te hebben. Maar goed.... Knuff @ you all
Thanks dames! Deb ben blij dat te horen.. ik zie mezelf namelijk ook nog wel bij ivf belanden. Zonneschijn voor jou wel belangrijk dat jr dit jaar nog start. Dwergje het is ook wel frustrerend zeg. Hopelijk hebben ze vandaag ineens groeispurt gehad. Ik duim voor je!