Hey sween, Dan zitte we idd dicht bij elkaar!! Ja ik wacht ff af hoe het loopt, anders kan ik idd altijd nog gyn belle maandag. Spannend!! Hopelijk hebbe we snel goed nieuws!! Dat hoop ik voor alle meiden hier!!! Xxx
Maar nog ff vraag puregon moet je beginnen te spuiten op je tweede dag van je menstruatie. Jij hebt op dag 4 toch nog wel bloed?
Hoi sween, Ik heb zonder menstruatie aan de puregon moete beginne omdat ik van mezelf geen menstruaties en eisprongem heb medicijnen om menstruatie op te wekken werken bij mij ook niet vandaar... In het ziekenhuis waar ik ben moet je pas de 10e dag voor echo en das op 2 feb.. Tis overal weer anders... Apart he! X
Oja vergete te zegge, tijdens 2 vorige clomidkuren werd ik ook tijdens de cyclus ongi waardoor de kuren waren mislukt... Heel apart aangezien ik verder nooit ongi heb.... Nu zit ik in de purefon cyclus en wss weer ongi.... Zooo vreemd!!!! Xxx
Je hebt ook met puregon nog steeds een normale menstruatie die afhankelijk van je lichaam gewoon 4-7 dagen kan duren. Maars als je zonder menstruatie bent begonnen kan het nu best zijn dat je lichaam het opgebouwde gaat afstoten. Zou maandag idd meteen de gyn bellen, vooral als je echt bloedverliest. Ik heb eenmaal bloedverlies gehad maar dat was pas na 15 dagen spuiten en toen is de poging ook afgebroken aangezien er niets groeide
Welke meds heb je allemaal gehad om een ongi op te wekken? En anders misschien 21 dagen aan de pil, dan wordt je gegarandeerd ongesteld en daarna spuiten. Zo is mijn lichaam voor Elise ook weer op de regel gekomen want ik bouwde echt rampzalig BMS op.
Hoi stef, Nou werd vannacht wakker en had ik eindelijk een grote menstruatiebloeding. Ik had gister eind van de middag al contact met de gyn gehad en heb maandagochtend een afspraak, dus ben benieuwd. X hope
@ hope: spannend joh! Veel succes maandag. @ sween; hopen op een goede FM! Hier net getest, pregnyl is weer uit mn lijf! Nog 5 dagen tot mn NOD....
Chantal ik lees net jou handtekening wat beter en zie dat jij je IUI opde 19 had, en je nod de 2de, dan mag ik er dus ook een dag vanaf halen. Nod is dus de 3de. @ All.....Ik mag trouwens evt. Op cd 2 beginnen met 50 IE, nogmaals de vraag voor gelegd over mijn bms, die was dus helemaal geen 2 maar 7,8 dus was hartstikke netjes toch best een opluchting.
Ik mag 2 weken verder rekenen vanaf mn iui idd, klopte vorige x ook, werd die dag onfi. Spannend, lopen we gelijk!
Biancael - ??- IUI 1 met 125EH Puregon NOD 21 januari Chantal85-ronde 33-IUI 2 met 75EH Puregon-NOD 2februari Ducky83 - ronde ?? 50EH Puregon-NOD rond 3 febr Debby25 - ronde 35 - IUI 3 zonder Puregon - NOD 4 februari Rooz88 -ronde 6 - Zelf met 25EH Puregon-NOD 4à6 februari Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Stefanie78 - ronde 1 (Brusje) - OI met 75 EH Puregon- NOD ??? Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sandra27 ronde 2 OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Sween4 - ronde 1 Deze week starten met 50 EH Puregon -NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 82,5 EH Puregon-NOD?? ??? - ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Nog updates? @ ducky: je moet 16 dagen vanaf de pregnyl rekenen. als je morgen of maandag testje doet kan je kijken of pregnyl uit je lijf is, weet je zeker dat je echt posi test van jezelf. Dit geld trouwens alleen als je 5000 hebt gespoten. Bij 10.0000 duurt t langer.
Geen nieuws, maar als het goed is zit de pregnyl nu onder de 100 Eindelijk begint het op te schieten! Ik denk dat ik dinsdag een testje ga wagen Fijn weekend allemaal!
Hopesoon; mocht je wle doorgaan met prikken? Als de gyn de cyclus opnieuw in laat gaan is morgen cd 2 dus zou je toch moeten spuiten. Ik weet niet wat voor meds je gebruitk om je ongi op te wekkken maar ik zou wel naar wat anders/hogere dosering vragen voor een eventuele volgende keer Debby; wat fijn van je BMS, 7,8 is helemaal goed volgens mij Chantal; ooh spannend. Elke test nu waar iets roze in zit is natuurlijk hemelaal goed nieuws. Nog een paar dagen Hier; eisprong is nu zo.n 40 uur geleden maar heb best nog wel buikpijn van de pregnyl. Nu nog 2 weekjes op het wachtbankje Rooz; zou ik doen hoor haha
Biancael - ??- IUI 1 met 125EH Puregon NOD 21 januari Chantal85-ronde 33-IUI 2 met 75EH Puregon-NOD 2 februari Ducky83 - ronde ?? 50EH Puregon-NOD rond 3 febr Debby25 - ronde 35 - IUI 3 zonder Puregon - NOD 4 februari Rooz88 -ronde 6 - Zelf met 25EH Puregon-NOD 4à6 februari Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Stefanie78 - ronde 1 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sandra27 ronde 2 OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Sween4 - ronde 1 Deze week starten met 50 EH Puregon -NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 82,5 EH Puregon-NOD?? ??? - ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD??
@ stefanie: buikpijn of beurs gevoel? Vervelend! Ik kom voor jou trouwens uit op de 11e dan, 2 weken vanaf ovulatie gerekend (alst vandaag 40u geleden is)
Chntal; ongeveer 40 uur geleden heb mijn pregnyl woensdagochtend gezet. En de 10e zijn we 15 jaar samen dus dat is mijn NOD haha
o, ja meer buikpijn trouwens maar verder geen klachten ofzo en had maar 1 ei en verder helemaal niets dus ga niet uit van overstimulatie. heb vast een heeeeeeelle goede eisprong gehad.
Chantal wij gaan idd gelijk op, alleen denk ik eerder te gaan testen. Ook om geestelijk voor te bereiden op de puregon. Normaal test ik niet of op me nod, maar me gevoel zegt eerder te testen. Ik ga maar eens werken, fijne dag all Knuff
@stef: wow hopen dat t geluk brengt meid! @deb: ja ga ook al dinsdag testen hoor. werkse, wat voor werk doe je? Ik ga zo maar eens boodschapjes doen. Fijne dag allemaal!