Zo toch maar even gebeld hoe lang het nog ongeveer gaat duren,,maar ze zei al dat het erg druk is,,,Maar ongeveer eind okt kan ik een afspraak verwachten gelukkig maar het valt weer mee....We wachten gewoon nog even af.. Dwergje wat jammer dat het niet met jullie wil lukken zeg, maar wie weet komt het vrijdag toch nog goed, ik ga zeker voor je duimen en zal wel even een kaarsje voor jou branden...
Yes goed nieuws!!!! Ikke helemaal happy!!! de rechter van 12 is gegroeid naar 16!!!!!!! YESSS door gaan met 100 spuiten en zondag weer terug! en hopen op 18!! maar ook weer domper links zat er 1 van 12 en rechts zaten nog 3 kleintjes van rond de 8/10/12 dus hopelijk groeien die niet gestaag door!! als ze maar onder de 15 blijven! en dan hopelijk zondag de pregnyl! ik zal hem in ieder geval meenemen naar het zh. En dan hopen dat het weer gaat lukken. Ben toch bang na die bbz dat als er rechts een eitje zit het niet afgevoerd wordt
Hehe dat mocht wel ff he Dwergje, goed nieuws! Duim voor je mee hoor, zondag een mooi resultaat! Kaarsje brand! Zonneschijn, eind oktober is nog te doen, al duurt alles te lang hierbij soms ! Spannend Hope! Debby bijna weer eerste fm, dus deze ronde 2 tp? Hopelijk gaat dat geluk brengen! heb je nou bij IUI echt veel meer kans dan bij oi?
in 1 woord K*T, die van 16 was nu 18,5 ik harstikke blij yes!!! toen kwamen er 2 kleinere van 16 en nog een aantal kleintjes maar die doen niet meer, toen naar links ook een kleintje van rond de 12. Maar ik moet morgen terug komen en nog 1 avond spuiten want ze willen die van 18 naar 20 hebben voor het beste eitje. Maaaaar dan gaan die van 16 zeer zeker boven de 18 uitkomen en dat kan weer niet want dan heb ik er dus 3 die kunnen knappen en bevrucht kunnen raken en dat risico willen ze dan dus nemen, Nou ik niet! Dus ga morgen overleggen over ivf of dat ze eitjes weg kunnen prikken of wat dan ook. want elke ronde gaat het gewoon K*T
Oh raar toch dat dat zo gaat he, eerst niets en dan ineens weer een aantal....zo ie zo verschillen de ziekenhuizen qua beleid....bij 18,5 krijg ik pregnyl.... Maar nee ik snap dat je die gok niet wil nemen....ook al zegt je.gyn van wel.... Ik hoop op een verrassende goede echo morgen voor je!
Dwergje jeetje... was jij nu degene die er maar een wilde hebben (eitje?) want anders zou ik vanavond niet zou spuiten. ik werd zwanger van eentje van 18mm en hey feit dat ze bij ivf follikels anprikken vanaf16mm wil ook zeggen dat je vanaf 16mm er zwanger van kan worden. maarja als je idd maar 1eitje wil, dan gaat m dat idd niet worden... hoop dat het nog goed gaat komen!!
Ja wij willen een meerling uitsluiten.Omdat dat lichamelijk voor mij waarschijnlijk te zwaar zal zijn. Dus daar willen we niet op gokken. Maar ook de gyn wil dat niet riskeren de vorige keren maar omdat het nu al paar keer zo gaat wil die het miss wel riskeren. Ja normaal is het ook met 18 maar nee ze in mijn zh echt 20 :S maja die van 16 gaan dan ook groeien en zijn dan dus 18 of hoger waarschijnlijk nou morgen maar ff zien dan, ja ze zeggen vanavond gewoon weer 75 inplaats van 100 zodat die van 18 nog net ff doorgroeid en die andere 2 dan niet. Mijn eigen gyn is er morgen niet dus kan ik niet terecht en met de persoon die ik daarna vaak heb konden ze geen spoed plek reserveren op de afdeling dus moet morgen bellen in de hoop dat ze dan dus een plekje voor me kunnen regelen. Maar ik heb geen idee hoe dat met ivf zit enzo daar zijn toch wachtlijsten voor enzo dus neem aan dat als het er morgen alle 3 boven de 18 zijn ik niet meteen door kan met ivf dat ze ze aanprikken enzo?
Hé balen zeg dwergje, maar goed je weet nooit wat je lichaam doet dat is vaak het verraddelijke...Dus misschien gaat het ook nog wel goed komen.... Veel sterkte vandaag en ik leef super met je mee...
Hey dwergje... Ik vind het ook echt super balen voor je! Maar....in beide zkh waar ik heb gelopen spuiten ze de pregnyl bij 18mm. Nu met de ivf soms zelfs bij 17 al. Ik hoop hoop hoop echt dat je droor kunt deze ronde meis.
Hoi meiden, ik ben echt super verdrietig, ik had 7!!!! follikels 2 van 20 2 van 18/19 2 van 16 1 van 12. En toen wam de dokter ermee dat ze me wilde doorverwijzen naar ivf omdat het al de 2de keer is dat ik teveel aanmaak is de kans groot dat het elke ronde zo zal verlopen Echt ik baal heel erg weer te veel weer stop zetten ivf wilde ik zelf ook al naar toe maar nu de dokter het zelf zegt voelt het toch emotioneler omdat hun dus ook geen andere optie meer zien. Ik blijf denken hadden ze nou mar gisteren gewoon pregnyl gezet dan was het goed gelopen!
Nee wat verdrietig dwerg! Bah.. ik snap jou zh echt niet. Bij mij doen zr de pregnyl bij 17 al dus waarom pas bij 20?? Echt heel vreemd. Maar goed jij hebt er helemaal niets aan. Wanneer heb je gesprek voor ivf staan? Vind echt rot voor je meis. Extra Dikke Knuffel. Joshi jij al nieuwe ronde gestart? Deb wanneer heb jij je fm? Sorry nu even vraagje voor mezelf.. ik heb vorige week di. Pregnyl gekregen voor eitje van 18 mm maar ik hou mn temperatuur bij en die blijft normaal/laag. Snappen jullie dat? Ik ben al 5 dagen na mn eisprong. Ik hoop echt dat jullie dit vaker gehoord hebben, want ik begin te twijfelen of dat ik wel eisprong gehad heb. Terwijl je zou denken dat dat niet anders kan na de prrgnyl. Maar als ik lees op internet hoort je temperatuur altijd omhoog te gaan. Heel vreemd.
Nee 7?? Jeetje Dwergje, snap dat je daar verdrietig en moedeloos van word! Snap dat je er doorheen zit nu! Hoeveel EH spoot je? Dikke knuffel meis. Was het wel je eigen gyn of krijg je daar nu binnenkort een gesprek mee? Hope, ik ben bezig met Provera dus wachten op ongi nu. Uh van temperaturen heb ik echt totaal geen verstand, dus kan je er helaas niet mee helpen!
I heb ook geen verstand van tempraturen hope, ik weet alleen toen in de mm met mijn dochter dat mijn tempratuur maar 0,1 punt verschilde toen ik mijn eisprong had want ik kon er ook niet uit opmaken dat ik toen een eisprong had maar de gyn wel. Ja zit er behoorlijk doorheen hele tijd in huilen uitbarsten, en heb me toch een pijn in me eierstokken nu, nee was niet me eigen gyn maar wel 1 die ik al vakker heb gehad en die mij en mijn situatie kent en begrijpt zei legde het voor en zei gaat het nu met mijn eigen gyn overleggen woensdag en dan krijg ik woensdag het bericht over hoe en wat. ik spoot nu 100 eh omdat 75 niet aansloeg
Huil maar goed uit, heel begrijpelijk! Je moet je hele idee over jullie weg in de mmm ineens waarschijnlijk omgooien en dat is nogal frustrerend en maakt emoties los! Ben benieuwd woensdag wat voor bericht je krijgt! Hoe gaat t nu verder dan? Voor nu ongi afwachten of nog een keer een check om te kijken hoe het zich ontwikkeld?
ik heb geen enkel idee joshi, of we gaan nog keer puregon doen of meteen door naar ivf of ze melden me aan voor ivf en als dat lang duurt dan ondertussen toch poging puregon proberen ik weet het allemaal niet
Dwergje nee...wat ellendig. Mocht je nog een ronde proberen ga dan echt op je strepen staan en "eis" pregnyl bij de 18mm neem anders ons qwls voorbeeld tegen je arts. Je hebt nu 7 follikels....ik had er 15 bij de ivf. Kun je een vergelijking maken hoe dat dat gaat voelen. Het is geen lolletje met die druiventrossen in je buik maar wel beter te doen dan deze ellende iedere keer. Meis hele dikke knuffel!
Huil maar lekker uit dwerg het is ook niet nix. Heel veel succes woensdag. Bedankt voor jullie antwoorden. Tja ik trek me er maar ff niets van aan en ga er gewoon vanuit dat de pregnyl zn werk gedaan heeft. Ik moet toch sowieso do progesteron prikken dus daar zal wel uit blijken en waarschijnlijk wordt ik eind deze week weer ongi. Dus ik wacht rustig af.
nou debby ik voel het nu erg joh o my god, heb het gevoel alsof me ingewanden eruit komen!!!! heb z`n pijn in in me eierstokken!!! bah bah!!! kan niet eens normaal zitten!!! als dit een voorbode is van de ivf getsie dan zullen het er nog meer zijn :S