Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Yvetje wees welkom, hier kun je alles van je afschrijven wat je maar wilt vertellen..Maar van clomid heb ik geen verstand. Want ik ben gelijk begonnen met puregon en pregnyl...Even denken hoor had ik bijwerkingen, Had veel meer zin in eten. en verder had ik wel emotionele wisselingen..Maar goed dat is per mens verschillend hoe je voelt...

Dwergje zeg het zit je ook niet mee, lastig dat je niet goed met je behandelende arts overweg kunt en dat ze het niet snappen hoe je je voelt en dat ze je niet serieus nemen je zit hier toch niet voor niks. vindt ik wel erg slecht hoor... In wat voor ziekenhuis zit je...
    Maar die trossen in je lichaam moeten dan vanzelf weer weggaan..hopeijk gaat dat snel weer over want zo'n pijn daar aan is ook niks..
    maar zoals deb zegt doe dingen waar je je goed bij voelt.
    Ik wens je voor vandaag veel succes..

Hope: wat vreemd zeg dat het steeds korter wordt ik heb er geen verstand van maar je behandelende arst zou dat toch wel weten hoe en wat....

Joshi: HOe is het met je ben je nog lekker van je pauze aan het genieten....

Deb: wat vreemd weer zeg, dat je zo'n grote cyste had maar meestal mag je dan toch niet door gaan met prikken en zo..Of is dat bij ivf anders....

Yeah ik heb een brief ontvangen, we mogen de 23 okt naar het umcg...we hebben eerst een intake gesprek..Het komt nu wel steeds dichterbij..ook wel weer spannend wat dan allemaal wer op ons af komt..maar we hebben in iedergeval een lekkere pauze gehad...begin okt nog even met vriendinnen stappen dus dan mag ik lekker een coctailtje nemen..Mijn vriendinnen wonen in utrecht en daar ga ik ook stappen en blijf daar uiteraard slapen..Gezellig heb er zin in..
    Verder gaat het hier goed en die rust heeft ons ook wel goed gedaan..even de spaningen los laten...

Fijne dag en tot horens..

2. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Yeah goed nieuws zonneschijn! Maar een vraagje jij kwam toch uit noorden? Waarom ga je dan naar utrecht? Zijn de resultaten daar zo goed? Wel fijn dat je nu een datum weet en je nog lekker met je vriendinnen op uit kunt!

Dwergje hoe hebben ze dat dan bij jou geregeld dat je lf langer wordt?

Het forum begon zo veelbelovend, de één na de ander vloog op de roze wolk, maar wij de achterblijvers zijn maar aan klooien, echt zo balen. Echt geen cyclus lijkt normaal te gaan bij ons. Zo ff mn frustatie kwijt hihi.

3. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Hahaha gooi het eruit hope ;)

Bij mij hebben ze het nog niet geregeld dat het 'normaal' verliep dat zou dan volgende ronde worden. Maar je hebt daar pilletjes voor of balletjes die balletjes moet je dan in je doos stoppen en die behoud dan je slijmlaag en daarmee moet je dan stoppen paar dagen voordat je eigenlijik ongesteld moet worden ofzo iets. weet het ook niet precies ik heb het weer van mijn vriendin ;)

4. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    En zonneschijn positief!!!! nog maar 4 weekjes dus! das mooi snel!

5. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Thank dwerg is dat niet utrogestan ofzo?? Mijn zh heeft de vorige keer dat ik daar over begon al gezegd dat het nooit bewezen is dat het helpt maar volgens mij gebruikten duckie, stefanie en chantal het ook. Dus ga er nu op aandringen dat ik het ook wil. Maar of ze ook naar me luisteren betwijfel ik??

6. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Nou hij heeft gebeld om half 6, hij kiest idd ook voor ivf, hij ging het bespreken met het andere zh dus ik hoop dat hun me kunnen gaan inplannen, hoewel hij daar een beetje vaag over deed of hun me wel of niet accepteren??? ik krijg zo snel mogelijk een terug koppeling, volgende week controle van follikels. Ik hoop dat ze me gaan inplannen voor de ivf, hij kon niet nu nog een plekje voor me regelen deze ronde maar daar ging ik ook niet van uit als die maar ivf plekje gaat regelen voor me. en dan nog het intake gesprek doorkomen.

7. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dwergje!! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid of je terecht kan en wanneer.

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zonneschijn...

Bij ivf spuit je maar 1 maand hormonen voor de oogst van je follikels. Daarna bij de cryo tps alleen maar pregnyl.

Hope....ja stom allemaal he....Maar ik voel die bal wel stuiteren bij iedere stap die ik zet. Ben benieuwd en best gespannen voor de echo vanmiddag, dit is voor mij ook nieuw allmaal. Vanmiddag vraag ik er een foto van als ie er nog zit....ook voor me schat....die snapt er niet zoveel van hihi

Dwergje....Utro zijn idd vaginale bollen, die je bms dikker maken en je ongi dus zouden kunnen uitstellen. Ik gebruikte ze na de verse tp, het is echt een ranzig goedje en niet bewezen te helpen voor het uitstellen van je ongi. Ik werd ook netjes cd 28 ongi.

Yvettje....ik had echt geen last van de puregon, maar ik spoot ook maar 50. die pen vond ik wel super handig. Beter dan dat geklooi met potjes en naalden.

Knuffel @ allemaaaaaaaaaaaal :)

9. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi hoi nee het umcg in groningen.....

10. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Dwergje wat fijn dat je nu toch voor ifv gaat, maar wat raar dat hij zo vaag deed. Want meestal sturen ze dan de papieren ook gelijk door.
    Bij mij vondt ik dat ze dat heel goed deden niks vaag en zo en dingen uitleggen hoe en wat, maar ivf wist ze niet zo heel veel van, dat moesten we dan daar maar vragen...Maar binnenkort kunnen we dat dan gaan doen..
    Maar hopelijk wordt dan nog anders bij jou, want waar ga je nu dan heen..welk ziekenhuis.

Hope klopt hoor ik woon in het noorden en ga dan ook naar groningen maar dat heet ook umcg. Nu moeten we ook een stukje rijden helaas maar goed dat hebben we er zeker voor over en hopelijk krijgen we dan ook een kleintje..We gaan er gewoon voor...

Hoi deb, 1 maand hormonen pff ben benieuwd hoe ik daar op ga reageren. maar het is bijna ongeveer het zelfde als iui, maar dan spuit je denk ik nog wat meer hormonen..om nog meer folinikels te maken. Nou goed we wachten het wel af..

ps deb succes vandaag....hopelijk op goed nieuws...

Fijne dag allemaal..

11. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    ik wordt nu aangemeld bij het sint fransiscus gasthuis (zh) en erasmus mc.

Debby hoe ging het?

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zonneschijn je krijgt miss eerst een maand de pil, dan een hormoon om je cyclus plat te leggen en dan een hormoon om alles snel op gang te krijgen. Maar het valt echt reuze mee hoor.

Nou mijn cyste is niks veranderd, alleen is er een follikel naast komen liggrn van 12 mm nu. Dus vandaar dat ik het goed voel. De linker is niet gegroeid, dus diec zal ook niet springen. Als het zo blijft krijg ik gewoon een tp, dus dat was een gerustelling. Zaterdag weer terug en ze dacht miss maandag ook nog.

Maar ze houden het dus goed in de gaten.

13. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    fijn dat de tp toch door kan gaan! fijn dat ze het in de gaten houden!

OO dus dat staat mij ook te wachten? eerst een maand aan de pil enzo? toevallig iemand van de psz gesproken van me dochter haar vriendin die loopt ook bij het sint fransiscus met veeeel meeeer overgewicht dan ik en daar hebben ze ook ivf bij gedaan en die was ook meteen zwanger, dus ik hoef daar niet meer aan te twijfelen :D

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hai meisjes, kom ff om t hoekje spieken
    Cyste, bah deb, weet hoe t voelt, die van mij was toen 10cm, deed best pijn! Hopen dat tp door kan gaan!!

Andere schatten ik duim voor mooie resultaten!

Liefs en knuf!

15. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    En hoe gaat het met Chantal? ;) Hoop echt dat je een beetje rust hebt, want het valt niet mee waar jij doorheen gaat nu!

Hope: Hoe gaat het? Hoop nog geen ongi en dat je gevoel van wel loos alarm was!?....duimduimduimduim! Ik snap je frustratie en die uit je hier maar lekker! De moed niet verliezen he....tenminste soms gebeurd dat toch, maar als je hem maar weer terugvind!

Zonneschijn, 23 Oktober gesprek, fijn dat je dat nu weet, kan je weer ergens naar toe leven!

Dwergje, ook voor IVF, jij wacht nog op een oproep he? En over het gewicht zou ik me dan ook zorgen maken....maar gelukkig heb je al gehoord dat daar waarschijnlijk geen probleem zit voor je!

Debby, wat fijn dat de TP waarschijnlijk toch gewoon door kan gaan, maar ook goed dat ze je goed in de gaten houden nu!

Hier, nog wachtend op ongi, donderdag laatste Provera op.

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal hoe gaat het met je? Wat leuk dat je hier nog af en toe te vinden bent en lief van je dat je ons steunt! Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed.

Joshi wachten op een nieuwe start dus, hopelijk komt hij snel zodat je weer kan starten. Ik ben dinsdagavond al ongi geworden en dit was al op 6 dpo en heb net mijn uitgangsecho gehad die gelukkig goed was dus ik mag weer starten en ga deze ronde met utrogestan starten in de 2e helft van mijn cyclys. Mijn gyn staat er niet 100 % achter omdat het nooit bewezen is dat het werkt en zij dus medicijnen voor schrijft waarvan zich nooit bewezen heeft wat het precies doet (dus de opmerking baadt het niet dan schaadt het niet gaat hier niet op). Maar als ik het wilde mocht ik het wel krijgen. Voor mij een makkelijke keuze aangezien ik er alles aan wil doen en vrouwen die ivf doen krijgen het ook voorgeschreven dus kom maar op! Ik heb het gevoel dat ik zo een eerlijke kans krijg deze ronde en dat voelt heel fijn.

Deb hoe is het bij jou gegaan? Was je eitje al zo ver of maandag terug?

Dwergje hoe gaat het met de pijn?

Zonneschijn geniet van je pauze!

Yvetje blijf je mee schrijven?? zou gezellig zijn! OF kan je ons gekakel niet bij houden ;)

Iedereen een heel fijn weekend!! Geniet van het zonnetje!!

17. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Och dan heb ik het verkeerd gelezen denk ik....sorry! Maar jeetje 6 DPO al. Maar idd, als vrouwen die IVF krijgen het ook voorgeschreven krijgen....is het de moeite waard lijkt mij!
    Dus je mag weer starten, fijn en hopelijk gaat die Utrogestan je helpen!

18. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dank je Joshi.. ik hoop ook dat de utrogestan zijn werk gaat doen. Hopelijk mag je ongi vandaag of morgen komen dan kan je ook weer een nieuwe ronde starten en lopen we aardig gelijk op! Hoeveel puregon spuit jij?

19. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ja ik hoop het ook....hoe je er meteen weer mee bezig bent na zo'n pauze zeg....steeds als je gaat afvragen als je gaat plassen....zou het nou eindelijk hahaha.

Ik spuit 100 EH, jij? En de rest van de dames trouwens?

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Wij krijgen de utro omdat de lucrin die we spuiten alles stil legt, dus ook de aanmaak van je bms. Utro zou kunnen werken, maar een te dik (10mm) bms is ook niet bevordelijk voor een innesteling.

Ik mag maandag weer vrolijk terug, hij was nu pas 14. Gisteren ovitrell gehaald en gravitamon...had ik dat maar eerder geweten. Daar zitten echt super veel vitamines en mineralen in die goed voor ons zijn ow en ook folium, dus geen twee tabletten.

En daar komt ie........CYSTE is aan het krimpen!!! Hij was nu 23 mm jeeeeeeeej

Deel Deze Pagina