Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Hope toch fijn dat je dat gekregen heb! zo heb je idd een eerlijke kans, want dat gevoel had ik vorige keeren ook van zo heb ik toch geen eerlijke kans!!! hopelijk werkt het! mijn vrienddin gebruikt het ook en bij haar werkt het wel echt! ik zal het straks ook krijgen zonneschijn ook denk ik.

Pijn helemaal prima maandag ergste gehad en dinsdag woensdag alleen savonds en overdag normaal nu weer goed dus ben ik blij mee ik moet woensdag voor controle van de follikels, vanmiddag wat bloed bij afvegen dus miss een follikel die weg is gegaan of me ongi die eraan komt

@debby!!! SUPER NIEUWS! van je cyste balen van je follikel

2. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Debby, joepie hij krimpt, mooi zo! En je foll gaat wat langzaam, wie weet nu een spurtje;)

Dwergje, fijn dat je pijn minder is! Ben benieuwd hoe de echo eruit ziet woensdag.

En die vitamines....welke slikken jullie? Slik jij vanaf nu Davitamon?
    mijn vitamine b12 was laag normaal en de laatste 2 jaar steeds dalende....mijn huisarts wilde hier niets mee, dus via gyn laten prikken nu en weer gedaald....

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hey meiden, hoe is het hier?? Lees al veel over IVF, balen dat veel van jullie nu die kant uit gaan.

Utro, mijn lf was gemm 8 dagen en ik ben in de eerste ronde met utro zwanger geraakt dus voor mijn gevoel werkt het (als je een progesteron tekort hebt)

Hoop dat jullie snel allemaal ook zwanger zijn!!!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ohja, jullie vroegen hier het met mij ging.

Na omstandigheden redelijk goed, knoop doorgehakt om te gaan scheiden. Zitten alleen met koophuis waar ik het liefst wil blijven wonen, moeten kijken of we dat voor elkaar kunnen krijgen.

Gister op stap geweest met vriendinnetje die ik bijna nooit zie, kwam er maand geleden achter dat ze zwanger was toen we hadden afgesproken, klein detail:toen al 25 weken, ze "was er nog niet aan toe gekomen om het me te vertellen" oh ja, nog een detail: ik ben een week na haar zwanger geraakt en ze wist dat ik een miskraam had gehad.
    Het ging eigenlijk heel goed, zijn nagels wezen zetten, viel me ontzettend mee want voelde helemaal niets behalve oprechte interesse in hoe het met haar ging. Maar s avonds kwamen toch de tranen: ik had daar naast haar kunnen zitten met net zon dikke buik... 29weken zou ik nu zijn. ..

Maar ik denk dat ik meer verdrietig was om iets anders: wanneer zal ik weer iemand vinden en wanneer zal ik dan ooit zwanger worden? Door de MMM was dit voor mn gevoel al zo ver weg, maar nu is dat doel helemaal uit het zicht. En vooral dat doet onwijs veel pijn denk ik. Maar vanochtend gaat t alweeer iets beter. Moet morgen ongesteld worden dus dat helpt ook niet echt mee.

Verder heb ik onwijs lieve collega's die me zoooo ontzettend steunen! Echt stuk voor stuk lieverds! En natuurlijk mijn familie en lieve vrienden, voel me echt gedragen.

Tot zover de update vanuit hier. Knuf voor jullie allemaal!!

6. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja moeilijke momenten zijn dat he chantal? het besef dat je ook zover had kunnen zijn ik had 5 weken langer zwanger geweest dan mijn buurvrouw afgelopen woensdag zou ik 20 weken zijn geweest, allemaal zo dubbel maar je gunt het hun wel! maar toch is en blijft het moeilijk!

Maar het kan toch ook heel goed dat jij met een andere man bijvoorbeeld wel meteen zwanger raakt? je weet het niet!?

fijn dat je collegas je zo steunen en je bij hun terecht kan

7. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hey chantal,
    Wat fijn om even van je te horen hoe het met je gaat. Het je het nog leuk gehad in london, dat is wel een mooie stad en kon je je gedachten wat van je afzetten..

ja ja het valt niet mee, om iemand te zien die wel zwanger is en zeker een vriendin nog van jou, die een klein detail vergeten was jammer jammer hopelijk heb je ondanks dat toch nog een leuke avond gehad..
    En ik kan me heel goed voorstellen dat je dan even moeten slikken en super verdrietig daar om bent, dat geeft helemaal niks hoor...huilen mag je nog steeds en het lucht super op..
    Maar een scheiding valt ook zeker niet mee, ik weet niet hoe jullie zijn getrouwd op huwelijkse voorwaarden of samenleving van goederen..Want er komt nog veel regel werk aan te pas en hopelijk mag je in je huisje blijven wonen..
    En kunnen jullie het saampjes goed oplossen...

Dikke knuffel voor jou

Maar wat fijn dat je zo af en toe komt kijken, wat wij ook wel weer heel gezellig vinden, want we leven nog steeds super met je mee...

8. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hope, ja, ik probeer nog wel mee te lezen en af en toe, wanneer er nieuws is of ik gewoon even mn ei kwijt moet, dan kom ik even langs. En nu was ik benieuwd hoe het met jullie allemaal is, dus ben ik er ook even.

@debby, wat een goed nieuws dat de cyste is gekrompen!! Moet je nu weer een paar dagen wachten en dan bekijken of hij weer gekrompen is??

@Chantal, jeetje zeg, wat een heftige tijd maak je door! En je vriendin die zwanger blijkt en doet alsof het niks is, en je eventuele scheiding. Heftig hoor!

Ik heb nog geen nieuws. Ik heb gisteren mn laatste Provera pil geslikt, nu wachten op een menstruatie. Straks kan ik mn Puregoninjecties ophalen, die moest de apotheek nog bestellen en zijn nu dus binnen. Ik verwacht en hoop dat ik woensdag dan ongesteld wordt, de 3e dag moet ik langskomen voor een echo om te kijken of de cyste eruit is en dan starten we met de eerste ronde Puregon. Ik heb trouwens geen Pregnyl, naar Bactacid ofzo?? Een Duitse vervanger, aangezien in Nederland te weinig vrouwen meedoen aan Moeders voor Moeders.

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nou daar ben ik weer even...

Cyste was gisteren 12mm dus gaat de goeie kant op....gelukkig!
    Mijn follikel was net niet groot genoeg 16,5 dus ik mag vandaag weeeeer terug.
    Ik ben dit niet gewend, meestal hoef ik maar 2x nu al 5.
    Nou hopen dat ie vandaag goed is, dan meteen de ovitrel en dan hopelijk dinsdag de tp van de laatste 2 cryo's van deze ronde.

10. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Succes deb vandaag...hopelijk gaat het de goeie kant op....

11. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ow succes vandaag Debby, t gaat anders dan vorige keren nu he....dat dat maar een voorteken ook mag zijn voor de afloop...dus een plakker!

Ik heb vorige week woensdag laatste provera geslikt....af en toe beetje oud bloedverlies...verder nog niets....

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dat het maar eens opschiet joshi...!

Goed nieuws...cyste was bijna weg en follikel groot genoeg dus ze heeft meteen de ovitrel gezet. Maandag om half 3 de tp van onze laaste 2 toppertjes.

13. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Whoehoew! Als er gewoon maar eentje {twee zou ook mogen natuurlijk;)} ronde blijft plakken, bouwen wij hier een feestje. spannend Debby, ik duimmm!

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Super debby!!!!! ik ben niet anders gewend dan om de dag terug te moeten heheh.

hier al paar dagen met ontlasting wat rood bloedverlies dus ongesteldheid komt er weer aan denk ik. het heeft nog niet doorgezet, morgen naar de gyn toe en hopelijk heeft hij dan al bericht van het sint fransiscus en hopelijk kunnen we nog 1 poging puregon doen.

15. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Superrr deb! Je gaat er volgende week weer voor!

Joshi ben jij inmiddels al gestart?

Dwergje hoe is je gesprek gegaan? Ga je nog ronde Puregon doen of direct door voor ivf?

Stef ik weet niet of je nog leest maar hoeveel utrogestan heb jij toen gebruikt, ik moet 3 x daags 2 bolletjes als ik het goed begrepen heb en wanneer moest jij starten direct na je eisprong zeker? Lief dat je af en toe nog langs komt!

16. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Stefanie! Wat leuk dat je hier even wat komt schrijven! Hoe gaat het met jou? Een jongen zie ik, wat leuk zeg!!

Hope, wanneer heb jij FM weer?

Dwergje, en gaan jullie nog een poging wagen met Puregon?

Misschien dat ik over ga stappen op Gonal-F hoorde ik vandaag....ivm vergoedingen en steeds tekort Pregnyl...iemand hiermee bekend? Zelfde idee denk ik?
    Ik had vandaag, 7e pilvrije dag nog geen menstruatie....:x. Toch maar even gebeld, de assistente wist ook even niet hoe dan verder, dus ging overleggen en zou terugbellen. Toen ze terugbelde kreeg ik te horen dat bij 7e pilvrije-dag en geen menstruatie die gerekend word als CD 3 dus morgen uitgangsecho, vrijdag werd dan alweer te laat. (goed dat ik gebeld heb....;)).
    Kom ik straks op de toilet....bloedverlies, nog niet helemaal helder, maar duurt niet lang meer denk ik. Zojuist: weer niks....ik snap er niets van. Als er morgen geen menstruatie is dan ga ik gewoon daarheen en als het wel zo is dan bel ik om half 9 meteen wel even over hoe dan verder, want ik denk zelf dat het dan vrijdag word.... wordt vervolgd dus.;)

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mag ik mij ook melden?
    Volgende week verwacht ik mijn menstruatie en dan gaan we hopelijk starten met prikken.
    Ik heb het korte protocol met gonal f en ovitrelle.

18. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Welkom jane 1981! Natuurlijk mag je je hier melden, gezellig.

Wat bedoel je met het korte protocol? Is dat anders?

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dan heb je geen pil maand van te voren.
    Maar joshi...bij ivf krijg je gonal-f vanaf cd 3....zeg maar net als de puregon. Maar voor de eisprong is ie niet. Dus als er geen pregnyl is zou ik snel ovitrel gaan zoeken want ook dat raakt alweer op. Er is nog een ander middel maar ben de naam even kwijt.

Hey jane welkom, wel fijn een korte ivf, ik had dus de lange maar toch was het zo voorbij. Ik gebruikte lucrine en gonal-f. Heel veel succes meis, mij is het 100% mee gevallen.

Hope....wij hebben een deal he deze maand ;)
    meiden op het ivf topic vinden dat ik utro moet eisen maar mijn bms was dinsdag netjes 7,5 mm dus jah....ik kan het vragen maar denk niet dat ik het zal krijgen.

20. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Nou ik ben geweest,

links was schoon rechts zaten er nog 2, hij wil geen nieuwe poging puregon dit om mijn lichaam even de rust te geven en gewoon in afwachting van het sfg als ik over 2 weken nog geen terug koppeling van hem heb gehad (wat ongetwijfels zo zal zijn) dan moet ik het zh maar weer even bellen :S

Deel Deze Pagina