Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Jammer dwerg maar klinkt wel logisch dat hij je lichaam rust wilt geven.. straks is de ivf natuurlijk ook weer hele happening. Wel raar dat je zelf moet bellen als je over 2 weken niets gehoord hebt. Waarom regelen ze het gewoon niet voor je? Lekker makelijk voor hun zo.

Joshi goed dat je zelf gebeld hebt. Jij kan ook weer nieuwe ronde starten fijn!

Jane welkom en succes!

Deb 7,5 klinkt goed, maar denken ze op ivf topic dat dit te weinig is? Je kan altijd vragen misschien krijg je t wel.

2. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Welkom jane...

Deb wat super nieuws zeg en ja hopelijk blijft het gewoon plakken en krijgen we goed nieuws te horen, leef met je mee hoor...

Joshi wat fijn dat je weer kunt beginnen succes maar weer..

Dwerg ik snap dat je gewoon door wilt, maar een beetje rust voor je lichaam is ook niet verkeerd en inderdaad je gaat strakjes met ivf beginnen en dat is zeker ook niet niks...

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Brefactriet of brefactriel ofzo. duitse fabrikant. Is gewoon hetzelfde

4. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden ff een vraagje over etos zwanger worden/zijn pillen... ik lees er goede verhalen over en heb ze ook in huis gehaald maar wat een grote dingen joh! Nu las ik ergens dat iemand ze open brak en de inhoud over een lepel yoghurt deed. Maar op de verpakking staat met koud water innemen. Wat denken jullie kan het kwaad? Zou voor mij wel ideale oplossing zijn. En heb trouwens de zwanger zijn variant genomen omdat daar ook omega 3 in zit waar chantal het over had.

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik weet het niet hope...ik slik gravitamon. Daar zit ook alles in.

6. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zijn dat kleinere/beter weg te krijgen pillen?

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Ja nou ivf is dus niet zeker, hij wil het aan het sfg overlaten hij gaat hun bellen het bespreken met hun en dan moet het sfg gaan besluiten of ze mij op de ivf afdeling willen of niet :S want dat vind hij netter dan dat hij zegt jullie moeten ivf doen! Echt belachelijk vind ik dat! En hij zegt ook van misschien willen ze geen ivf doen maar doorgaan met puregon en dan een medicijn om de overstimulatie tegen te gaan!!! Pfff belachelijk dit!!! Doe gewoon ivf en klaar!!

8. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad dwergje bizar! In dit verhaal mis ik toch echt dat er niet naar jou mening geluisterd wordt. Het gebeurt allemaal in jou lichaam dus lijkt het me niet meer dan logisch dat jij er ook iets over te zeggen hebt.. helaas weet ik uit eigen ervaring dat het niet zo werkt :(

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik gebruikte ook 3 keer 200, ben er na mijn posi test ook nog een poos mee door gegaan.

Deb; heb jij nu een TP in eigen cyclus? In principe gebruiken ze bij IVF messtal gewoon utro ja, maar vooral na een punctie omdat je dan zelf niet genoeg anmaakt omdat de follikels beschadigd zijn. Als je verder nooit problemen met je LF had en nu een TP hebt naast een normale eisprong zonder punctie zou je genoeg progesteron aan moeten maken.

Pregnyl; voor de meiden uit het noorden; ik heb nog 2 keer 5000 liggen, woon in de buurt van oosterwolde. Stuur maar PB bij intresse

We krijgen idd een jongen

10. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    @hope, Ja als ik een intake gesprek krijg bij het sfg ga ik zelf ook echt aangeven ik heb geen zin in al dat gedoe en heisa dan ben ik weer maanden bezig. dus ga dan zelf zeer zeker ook aan geven dat ik ivf wil.

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey hopey

Nou normaal krijg iok nog geen paracetamol weg, maar deze zijn zelf groter maar gladder dus ik heb er geen moeite mee.

Stef...
    Dit word zelks onze 2de cryo tp in eigen cyclus al....idd na de punctie wel 2 weken de utro gebruikt. Maar nu vinden ze het gewoon echt niet nodig blijkbaar. Maar mocht ik weer niet zwanger zijn, dan gaan we het met ivf 2 toch wel ff anders doen.

12. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Debby heel veel succes morgen zie dat je tp hebt! Hopelijk blijven ze lekker zitten!! Dikke knuff

13. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Maandag bedoel ik!

14. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb ook geen Pregnyl gekregen, ik heb ook Brevactid. Dat is inderdaad de vervanger uit Duitsland, maar werkt precies hetzelfde.

Ik heb vorige week zondag mijn laatste pil Provera geslikt, en tot nu toe ook alleen maar een heel klein beetje bruin streepje op wc papiertje gehad. De menstruatie schiet dus ook niet op bij mij, net als bij Joshie volgens mij?? Hoe is het nu met jou?? Ben je inmiddels al begonnen met de nieuwe ronde?? Heeft de gyn nog iets gezegd over waarom de menstruatie niet goed op gang kwam??

Ik heb voor maandag wel een afspraak gemaakt met de gyn. Gisteren belde ik, toen had ik dus dat beetje bruine op wc papier en dacht dat het verder wel op gang zou komen, dus er vanuit gegaan dat vandaag dan dag 1 is, maar tot nu toe is er dus niet veel. Maar ik ga maandag alsnog heen.

@debby, spannend hoor voor je. Ik ga voor je duimen!!

15. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    #2475 Hope85, 30 sep 2012
    Laatst bewerkt: 30 sep 2012
    Debsie heel veel succes morgen!! Ik bid, duim en hoop voor jou dat deze cryo's bij je mogen blijven.

yvetje wat vervelend dat het maar niet op gang komt. Ik zou morgen ook gewoon naar het ziekenhuis gaan en misschien dat ze bij de echo zien dat alles er schoon uit ziet en je toch morgen kan starten.

Joshi hoe gaat het bij jou?

Hier vandaag fm op cd 11 gehad en de ovitrell is gezet! Dus morgenavond mn eisprong. Achteraf gezien is hij misschien vrij vroeg gezet, mn eitje was namelijk 18x15 maar goed ze zei dat hij gezet mocht worden en ja toen was ik zo blij dat het alweer zo ver was dat ik eigenlijk geen zin had in nog 1 of 2 dagen puregon en de ovitrelle graag wilde. Maar goed nu achteraf denk ik was hij niet nog iets klein?? Ach we gaan er gewoon weer voor. Alleen wist ze niet wanneer ik nou met de utro moest starten. Stef of chantal wanneer zijn jullie gestart? direct na de eisprong of 3 dagen daarna? Nou ja ze ging het overleggen en morgen hoor ik dat.

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    yvetje hoe oud ben je eigenlijk, gewoon even nieuwsgierig? :D

17. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    #2477 Joshi, 30 sep 2012
    Laatst bewerkt: 30 sep 2012
    Spannend morgen Debby, we gaan allemaal voor je duimen he!;)

Hope, jij gaat als een speer joh, CD 11! Vorige week zei je nog tegen mij: lopen we zo gelijk op, nou ik blijf mooi even achter zie ik.;) Bij mij word ie ook altijd bij 18 gezet hoor, zelfs een keer bij 17 en de laatste keer bij 19 (verder helaas nog geen ervaring;)). Bij mij in het ziekenhuis zeggen ze dat vanaf 17 in principe kan....al zijn de meningen wat verdeeld geloof ik....laatste keer was hij 17 en toen moest ik nog 1 dag doorspuiten en dan de Pregnyl.

Yvetje, idd ik heb op de 7e pilvrije dag het ziekenhuis gebeld dat ik nog geen menstruatie had, toen moest ik de dag daarna komen voor uitgangsecho, ze noemen dit dan dag 4 van je cyclus. (7e pilvrije dag geen bloeding dan is dat dag 3 en begin je dus gewoon). Dus ik zou afgelopen donderdag voor echo moeten, net voor vetrek, ja hoor: menstruatie.;) Ik gebeld en moest ik vrijdags komen en werd het dus CD 2 (volg je me nog?;)). Gisteren weer begonnen met de Puregon en as vrijdag eerste FM.
    Dus goed dat je morgen naar ziekenhuis gaat en zoals ik geïnformeerd ben zou je dus (als je nog geen menstruatie hebt) morgen moeten beginnen. Vind je het spannend eerste keer spuiten?
    Ik heb trouwens nu ook de Brevactid gekregen.;)

Verder belde afgelopen week een vriendin om te zeggen dat ze zwanger is van de tweede.... (gun het haar van harte hoor, we wisten beide van elkaar dat we bezig waren voor een kindje, zij was 2 mnd geleden zwanger, maar dit werd helaas een MK. Bij deze zwangerschap ook een flinke bloeding gehad (dus flink geschrokken weer), maar van de week op de echo toch echt wat te zien wat paste bij de duur van de zwangerschap en waarschijnlijk zelfs een kloppend hartje, gelukkig!).
    En dan toch bekruipt me soms tussendoor weer ff het gevoel, he van dit vriendinnenclubje krijgen er nu 2 de tweede....terwijl wij al eerder bezig waren om zwanger te worden. Dat voelt dan zo vervelend, (niet dat ik het andere niet gun, maar word dan verdrietig waarom bij ons niet....) dus probeer het maar mooi weg te drukken en dat lukt ook wel. Maar schrijf het bij jullie ff van mij af. Blijven moeilijke momenten dan....

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dank jullie wel schatten!

Ik ben best zenuwachtig al, misschien omdat het de laatste poging is van deze ivf.

Hope wat fijn joh! Bij mij was 17mm ook goed die vsn jou is 16,5 dus dat zou wel kunnen hoor....het enige waar ik dan aan denk is...is dan al wel rijp? Anders zit er miss geen eitje in. Maar goed...we gaan er weer voor meis!
    Jij morgen je srong ik me tp....:D

Ik denk dat ik binnenkort het ivf topic ga verlaten....iedereen is daar al zwanger of zelf al bevallen alleen ik ben nog bezig. Is toch anders kletsen, wat ik wel jammer vind wat ik heb ze allemaal zwanger zien worden zeg maar.....

Jullie horen me morgen weer met een up-date ;)

19. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Succes vandaag ded......duim duim....hopelijk blijven ze lekker plakken....

20. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hope85: Ik ben 25 jaar. Ik ben nog jong, en ik heb alle tijd om zwanger te worden. Alleen die onzekerheid en die MMM vind ik verschrikkelijk, dus daarom hoop ik dat het snel raak mag zijn. Ik gok dat jij 27 bent, aan je naam te zien??

@Joshi: ja, ik volg je nog hoor, haha. Je moest gewoon opnieuw beginnen met tellen in je cyclus toen je echt ongesteld werd. Ik heb 11.30 uur de afspraak staan. Mn man komt ook, we komen allebei uit ons werk. In het weekend was het steeds dat er een klein beetje bruinig iets te zien was, maar gistermiddag is er eindelijk iets meer doorgebroken en kreeg ik ook menstruatiekrampen, dus ik kan voor mezelf gisteren als dag 1 beschouwen. Dus waarschijnlijk is het dan prima om vandaag naar de gyn te gaan. Ik vind het een beetje spannend die prik, maar ben van mezelf best nuchter en weet dat het niet veel voorstelt. Dus ik zie er niet tegenop.

Ik snap heel goed wat je bedoeld, dat je van je vriendin hoort dat ze zwanger is. Ik heb dat zelf ook ervaren. Zelfs met een vriendin die niet echt meer een vriendin is. Ik heb haar alleen nog op Facebook en daar meldde ze dus dat ze zwanger is. En ook al staat ze wat verder van me af, het deed me wel wat. Ik lag die avond gewoon te janken, omdat het dan zo hard aan komt. Waarom zij wel en ik niet??? Ik gun het haar natuurlijk ook, je weet niet of ze ook in de MMM heeft gezeten. Maar dan nog......dus ik snap heel goed hoe je je voelt en klets het er maar lekker uit hier hoor, we snappen allemaal wel hoe je je voelt!

@Debby: succes vandaag!!!

Deel Deze Pagina