Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama3e

mama3e Actief lid

17 okt 2011
    238
    0
    0
    Zonneschijn,Gefeliciteerd meid.
    geniet er maar lekker van....;)

Helaas 1e ronde puregon en pregnyl is voorbij na cd 47, helaas ongesteld geworden.
    Ik hoop dat ik de volgende ronde niet zo'n lange cyclus krijg wat dit is echt killing zo lang
    Maar we geven niet op...
    Op naar ronde 9.....

Hoe gaat het met jullie allemaal ?

2. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    #2522 duckie83, 7 okt 2012
    Laatst bewerkt: 7 okt 2012
    He meiden

Even een berichtje van mij . Zonneschijn van harte gefeliciteerd.

Iemand vroeg zich af wanneer wij weer zouden beginnen, dat zou oktober zijn, maar op dit moment heb ik best veel stress op mijn werk dat ik het spuiten, echos etc er gewoon niet bij kan hebben dus voorlopig nog niks. Ik hoop dat het in november wat rustiger is dat ik het dan wel aankan.
    Sorry voor de typefouten, typ vanaf mijn phone en das nog ff wennen, ook kan ik dan niet terug lezen
    Tot later

Groetjes Duckie

3. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Dat was ik idd Duckie. Fijn wat van je te horen.
    Goed zo, eerst wat rust op je werk, zodat je wat meer 'ruimte' weer hebt voor dit. Ik hoop ook dat de rust op je werk snel terugkeert.

Liefs Joshi

4. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
  5. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Och mamavan3e, dus toch....jeetje jammer hoor! Beetje bijgekomen van de teleurstelling?

Ik heb zo mijn fm meting, ben benieuwd, vorige keer had ik nu een,mooi ei.
    Hoophoophoophoop, als deze cyclus weer zo raar loopt raad mijn gyn toch de LEO aan, zou mooi zijn als t niet nodig is.

Hope, hoe gaat t daar?

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Joshi...succes meis.

Meiden ik ga bikkelen ik wilde eerst eerder testen maar ik heb een belofte af gelegd bij Hope hihi nu ga ik proberen het tot het weekend uit te stellen mits ik niet ongi wor natuurlijk.
    Heb al wel 4 testen in huis gehaald :D hihi

7. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Ik ga voor je duimen debby!! Succes!!! En war knap dat je tot weekend wil wachte! Xxx

8. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ow spannend Debby en idd dat word bikkelen....;)Wanneer is je NOD precies? Ik duim hard voor je!!

Hier vandaag 1 eitje van 12,5. Morgen weer op controle....het is snel, MAAR donderdag heb ik een uitvaart en tot vrijdag wachten is misschien wat lang. Morgen dus weer een FM en hopen dat ik donderdag over mag slaan....anders kan ik niet naar de uitvaart.:( Het is veel aanpassen aan de mm, als het dan ook maar wat oplevert he.;)

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    En joshi hoe was je eitje?

Debby, goed van je hoor!!! ik duim heeeeel hard voor je!!!

10. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Officeel zat ik gisteren op 14 dagen na eisprong, vandaag dus me nod en nog niks te bekennen.
    Dinsdag moet ik bloedprikken, dat zou 15 dagen na tp zijn en 20 na eisprong.

Goed he :D

11. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Dus eigenlijk is dit je testdag Debby? Whaa, ga je echt wachten?? Omg zou me denk ik niet lukken hoor! Ben je normaal voor je nod vaak al ongesteld?

Ik vandaag eentje van 13 en een rond de 10. Vrijdag volgende fm. Dus kan morgen gelukkig gewoon naar de crematie, anders had ik moeten liegen tegen familie dat ik ziek was ofzo. Komt prima uit zo dus.

12. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    @debby ga je wachten tot dinsdag????? dat je alleen de bloeduitslag afwacht? dat zou ook wel leuk zijn!

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Vandaag is idd testdag...maar echt niet dat ik tot dinsdag ga wachten hoor :D
    Uiterlijk zaterdag dat zou cd 33 zijn....dus dat lijkt me een mooie middenweg die ik met Hope heb afgesproken.
    Chantal vind me nie goed wies hahahaha die had allang getest zei ze.

Ach laatste ronde voorlopig dus nu doe ik alles anders hihi

We zullen het zien meiden.....ik hoop alleen niet dat ik toch verrast wordt door me ongi. Ow joshi...ja vorige ronde was ik 4 dagen te vroeg en de rest kwam het "keurig" op tijd.

Weltrusten :)

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    pies gewoon over een sticky meissie, of je laat je verrassen op je werk door je ongi wat veeeel vervelender/ traumatischer is dan een nega test (mijn mening hoor) of je kunt nu al een gat in de lucht springen. Of is je mannetje pas int weekend thuis? Dan kan ik me voorstellen dat je wacht. En anders ben je idd nie wies!! haha, maar ook voor nie wiese mensen duim ik me suf hoor en al helemaal voor jou!!

liefs!

15. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Haha ik sluit me bij Chantal aan hoor! ZO spannend nu Debby....

16. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nou ik moet zeggen dat het wel moeilijk was vanmorgen, maar na me eerste plasje. Ik ben misselijk joh....niet normaal. Ik denk dat het door de spanning komt hoor. Maar weet natuurlijk niets zeker behalve 1 ding, en dat is dat ik nog steeds niet ongesteld ben.

AAAAAAAHHHH morgen nog 1 spannende ochtend....

17. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    oooh spannend deb ik ben al druk aan het duime hoop zo voor jou...Heb je er nu 1 of 2 terug geplaatst...

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Onze laatste 2 toppertjes van deze ronde zonneschijn.
    Oooh het is killing nu hoor....blij dat ik zo kan gaan werken ff me gedachten een klein beetje verzetten.

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Deb, je bent gewoon zwanger hoor kan niet anders!!!

maar menstruatie kan ook uit blijven door spanning ;)

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Kijk en dat spookt ook door me hoofd...
    Ik wil wel hopen, en ik blijf ook positief maar er is ook nog steeds een stemmetje die zegt dat ik eerlijk moet blijven tegen mezelf. Ik me ook dingen aan praten, en je verbeelding kan veel terweeg brengen.

Deel Deze Pagina