Nee Ik wil ook weer geen twijfel of tuurtest, dus nog 1 spannende ochtend. Gewoon meteen plassen.....en dan is de test kans verdwenen. (in mijn theorie dan )
oooh echt spannend zeg, maar 2 hebben meer kans als 1....dus wie weet is het toch goed nieuws....hmmm leef helemaal met je mee... voor strakjes lekker werken..afleiding is inderdaad goed...
De eerste baby uit dit topic is geboren: Hopesoon is bevallen van C.olin. Omdat hij bijna 4wkn te vroeg was lihhen ze nog int zkh. Voor verdere info zie het vervolgtopic.
Ooooh wat een mooi nieuws.... Thnx chantal! Ook vanmorgen me eigen goed kunnen inhouden. vind het nu toch wel echt spannend worden hoor. Maar ik durf ook niet goed meer te testen denk ik, maar doe het wel hoor morgen
Goed van je debby, en weet je wat raar is als je niet wil testen ben je zwanger met lisa wilde ik ook niet testen bang voor weer negatieve test ik maar uitstellen en uitstellen. en ja hoor zwanger hahahahha
Ooooh dwergje....als dat nou eens zou zijn. Ik denk dat ik van me graat ga als ie positief is. Gelukkig is me schat morgen thuis om me op te vangen, wat de uitslag ook is.
Oh Hopesoon, wat leuk de eerste baby! Van harte gefeliciteerd! Debby....spannend hoor! Moet wel zeggen dat mijn idee van: Debby is gewoon zwanger steeds sterker word....kan toch bijna,niet anders. Maar doe je goed morgen testen, je mannetje erbij en kunnen jullie er lekker voor elkaar zijn, in beide situaties veeel fijner! Maaruh we duimen,lekker door....
Lieve meiden!! Wat heb ik een hoop geklets gemist... Allereerst Zonneschijn wat een superrrrrrrr fantastisch nieuws meid!! Dit moet zo onwerkelijk voor je zijn, hoe voel je je nu?? En de eerst baby geboren lees ik wat mooi zeg. Daar doen we het allemaal voor! Duckie meis rustig aan he. doe waar jij je goed bij voelt! Nou Debsie heb ik op de whatsapp dus ik ben helemaal op de hoogte van al haar kwaaltjes en ook ik ga er van uit dat je morgen hartstikke positief gaat testen meis maar ik snap je zelfbescherming. Gelukkig is je schat erbij als je morgen test wat de uitslag ook mag wezen. Nou ik voel nog steeds helemaal niets dus ik ga er vanuit dat hij morgen negatief is. Maar goed stiekem hoop ik natuurlijk ook wel een beetje. Dwergje voor jou dus geen ivf maar wel een look a like. Heel veel succes meis! Hopelijk is dit de behandeling die werkt voor je. Joshi jij aan het spuiten nu. Hopelijk mag je eitje door groeien en snel gaan springen, ik duim voor je meis!! Meiden sorry nog dat ik hier 11 dagen niet geweest ben en hierdoor het een en ander gemist heb maar het gaf me gewoon zo'n rust dat ik elke keer dacht morgen ga ik me wel weer melden vandaag nog even lekker in de relaxestand, en zo ging er zo anderhalve week om, eigenlijk nog best snel gegaan, maar nu was ik ook wel erg druk dus dat zal ook schelen.. ohh als ik aan morgen denk krijg ik wel de kriebels... zal het dan toch zo kunnen zijn??? Als ik naar debbie kijk denk ik nee zij voelt zoveel en ik helemaal niets dus het zal wel niet.
Hope iedereen voelt zich anders, ik voelde me ook totaal niet anders daarom dacht ik dat het toch niet zo zou zijn. ik had nergens last van de eerste paar weken hoor. ook met me bbz nergens last van alleen beetje misselijkheids gevoel maar dat was zo weinig dat ik dacht zal wel ziek zijn/worden Ik heb het idee dat er een eitje aan het groeien is of dat me lichaam wel een seintje aan het geven is ofzo heb wat pijntjes in me linker eierstok en ook slijm afscheiding nou dat heb ik normaal alleen als ik rond me eisprong zit het is niet veel maar toch dat ik denk he? dus zit nu te twijfelen moet ik het zh bellen of moet ik z`n ovulatie ding halen om te kijken hoe en waT?
Wauw, morgen 2 testers! Hope, idd iedereen voelt zich anders. Vriendin van mij had ook totaal geen kwaaltjes, die kwamen 2 weken na pos test pas. Geen bloed is goed . Wat zou t fantastisch zijn als er 2 op roze gaan morgen, dames ik duim mijn duimen kaal voor jullie! Hope, even afstand is soms heerlijk, bij behoefte gewoon lekker doen! Dwergje, jij hebt van jezelf ook weinig eisprongen toch? Ik voel ook nooit dat er wat groeit....maar als jij wel voelt en je denkt dat nu, zou ik bellen voor hun advies! Stel je voor Ik ga zo weer voor mijn fm
Dank je wel dwergje... Dat is wat ik oo dit moment zo graag hoor dat vrouwen die zwanger zijn niets hoeven te voelen. echt grappig dat zo'n berichtje me weer zoveel hoop kan geven. En als ik jou was zou ik het zh bellen en een fm vragen. Dan weet je precies wat er gebeurt daar binnen. En persoonlijk vind ik ovulatietrsten echt ondingen! Bij mij hebben ze nooit gewerkt. En met fm weet je precies hoe groot je eitje is. Ik zou het gewoon proberen. Zou wel mooi teken zijn meis een eitje uit zich zelf!
oei oei 2 testers spannend....nu ga ik voor 2 duimen wist trouwens niet dat je zo ver was...Hope heb je ook ivf gedaan... ooh ik vindt het reuze spannend en zo als iedereen hier zegt je kan er ook niet last hebben van kwaaltjes... OOoh het zou wel leuk zijn zeg,,,wordt het toch wat drukker op het roze wachtbankje.... Joshi succes voor straks. Dwertgje ik zou gewoon naar mijn gevoel luisteren want die heeft het altijd bij het rechte eind... Nou hier nog stees zwangere symtomen ik ben misselijk, draaierig en heb last van maagzuur, maar daarvoor neem ik rennies en dat helpt prima...en moet wel heel veel naar de wc...Maar ze zeggen dat dat allemaal erbij hoort. Ben nu vier weken..dus nog drie weken te gaan voor controle... Ik wens deb en hope heel veel succes toe en we wachten met smart op goed nieuws....
Goed nieuws joshi!! Veel klusplezier!! Dat dit hem maar mag worden voor jou! Ik ga ook vrij vroeg testen hoor dames. 2 dagen voor nod dus 12 dpo. Maar goed volgens mij moet dat wel kunnen. Ik heb trouwens geen ivf of iui gedaan zonneschijn.
Zonneschijn ik mis m bij jou ff.. je bent nu 4 weken zwanger.. maar wanneer heb je dan getest? Want met 4 weken kan je normaal gesproken testen. Ik heb ff bij zitten lezen vanochtend omdat ik hier al even niet meer geweest was enr dacht dat jij vorig weekend al getest had, of zit ik er nou zo naast? En had je al kwaaltjes voor je teste? Echt fijn voor je! Dwerg heb je het zh nog gebeld?