Nou ik zat te denken om maandag te testen, is een spannende dag voor vriendlief. Mocht dat niet doorgaan kan ik hem of opvrolijken of me mond houden Ik werk bij mijn ouders, die hebben juweliers zaken. Is echt zooooo fijn nu met de mmm. Hoef nooit smoesjes te verzinnen of vrij nemen. Ze willen ook zo graag voor de eeste keer opa en oma worden. Knuff
debby dat is dan wel erg fijn met een familiebedrijf. Ik werk bij defensie en dara durven ze er niks over te vragen, met al dat gedoe zijn ze bij ons veel te bang dat het meteen op vrouwendiscriminatie etc geschoven wordt dus ik mag altijd weg zonder verlof
@debbie en stefanie: das wel heel fijn! Op mn werk doen ze gelukkig ook niet moeilijk! Debbie: oe maandag, das wel heel vroeg of niet? Had je nog gekeken of pregnyl uit je lijf is, anders test je missch nog vals posi en dat zou jammer zijn!
Nou wat hebben wij geluk zeg...ik hoor echt veel meiden die zich in alle mogelijke bochten moeten wringen om vrij te krijgen. Ik heb trouwens op de 18de 5000IE pregnyll gespoten. Dat is er nu toch wel uit? Maar het is idd vroeg.
Ja het scheelt pp. bij mij ist er sinds vanochtend uit en heb de 17e gespoten. dus missch morgen testje doen of ie omowit is, dan weet je tenminste zeker dat t jouw hcg is?
Ik test eigenlijk nooit op pregnyll, maar ga er vanuit dat het na 10 dagen er wel uit is. Maandag is dag 12. Nou vandaag maar eens een feestje bouwen...27 alweer vandaag
gefeliciteerd debby!! vandaag mijn eerste fm gehad en er zat 1 eitje van 11mm.. beetje weinig nog, maar hoop dat ie snel door gaat groeien! ik werk ook voor mijn vader, is echt fijn nu in de mmm. hoor idd ook veel verhalen van meiden die gewoon niet weg kunnen op hun werk of met heel veel moeite.. liefs
Gefeliciteerd debby! Fijne verjaardag Hier kon ik vanwege stage ook altijd makkelijk vrij krijgen. Maar nu ga ik 4 maanden ergens anders heen, en daar zal ik 40 uur ipv van 36 moeten werken, en moet klokken.. Dan zal er wel snel uitkomen als ik mn uren niet haal.. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Hopelijk is het niet nodig!
@debbie: even kijken of dit werkt hoor: http://xxjolientjuhh.borsatoweblog.nl/upload//1081/1081_o0cmm99asaf.gif
@boeff: zo op zondag een FM! Dat doen ze niet bij ons. Jammer dat ie nog niet zo groot is, duimen op een beter resultaat volgende keer!
Waa ik heb testdrang! Weet dat het nog geen zin heeft (pregnyl nu rond 40) maar ik zou zoo graag een testje doen..
Hi Roozz ik zal nog ff wachten, zonde want je weet dat hij dan toch OMO wit is, succes met wachten en we blijven hopen~!! op naar Roze moet vandaag voor de 4e keer gaan spuiten, ff een vraagje weet niet of jullie dat weten maar ik heb die capsule in die pen erin zitten en zo in de koelkast, en ik moet hem dan draaien tot 50 EH, en dan kan ik hem in mijn buik doen en prikken, dan gaat hij automatisch weer op NUL. Maar voordat je de naald in je buik doet moet je hem rechtop houden en dan ff tikken zodat de vloeistof naar beneden kan gaan. maar nadat ik heb gespoten, kan ik helemaal niet zien of het vloeistof wel echt in mijn buik terecht is gekomen, het is doorzichtig en je ziet ook geen verandering in die capsule heel vaag, maarja hij schiet wel automatisch terug, dus hij heeft wel vloeistof eruit gehaald lijkt me, ja beetje raar misschien maarja niet dat ik straks kom woensdag en dat ze geen veranderingen zien haha. vreemd hoor dat spuiten maar het stelt echt niks voor. Wel spannend woensdag voor de echo en dan kijken of dit wel wat heeft opgeleverd. Fijne zondag verder!
@ Boeffff.. balen van je eitje, maar wel boven de 10.. dus hij gaat gewoon groeien! komt goed wanneer moet je terug?
Nou omo-wit, ben bang dat de test nog uitslaat van de pregnyl.. Maar we gaan zo ff lekker winkelen dus fijn even mn gedachten afleiden Met die pen kan k je niet helpen.. Had niet het idee dat mn spuit terug sprong ofzo. Maar het lijkt me logisch dat als je de pen leegdrukt, hij weer op 0 komt te staan?
hey sween!! ik moet dinsdag terug.. wat betreft die puregon pen.. ik zou als je vandaag moet spuiten, eens met een stiftje ofzo van tevoren een streepje zetten(op de capsule) tot waar de vloeistof komt. als je dan gespoten hebt kun je zien of er iets uit is gegaan.. het klopt idd dat als je 50eh spuit dat de verandering in de capsule maar heel minimaal is. ik had in het begin ook altijd schrik dat er niets in mijn buik kwam maar toen ik het controleerde zag je wel dat er een beetje vloeistof uit de capsule was hoop dat je hier iets aan hebt liefs
. ja dat is opzich wel slim haha, het is ook zo doorzichtig he, je kunt het bijna niet zien, maarja waar moet het anders zijn gebleven, als hij blijft hangen dan gaat ie niet naar NUL lijkt me, maar het is zo vreemd want je moet eerst tikken en dan zie je helemaal niet goed of er nou wat vloeistof naar beneden naar de naald is gegaan haha.. ben benieuwd! ik moet woensdag terug! jij succes morgen!
Vandaag testje gewaagd, 13 dagen na pregnyl en 11DPO. Helaas nog omo wit... maar morgen test ik weer en hoop dan toch 2 streepies te spotten!
Voor Elise testte ik pas positieg 13 DPO dus kan nog helemaal goed komen he? Hier eerst van de week maar eens bloedprikken om te kijken of er wel een goede ovulatie is geweest..
Nou idd, ik test morgen weer en dan ook met een kv test. Ff offtopic: vant weekend zon pech! Ik ben geskimd. Heeeel fijn,zaterdag belde mn zus om te zeggen dat zij geskimd was en haar pasje die ochtend geblokkeerd bleek. 4x 250 afgeschreven vanuit Colombia die nacht! Uur later ga ik met mn man het dorp in: pas geblokkeerd. Uit voorzorg, niers eraf maar krijg nieuwe pas en pincode.. had net zon fijne! Sta ik vanochtend bij de kassa in de ah met mn blonde hoofd zegt de cassiere: 37. Ineens denk ik: s.hit! Had nog 32 cash en er was een man achter me zo lief om de rest te betalen, die was zelf ook geskimd en maarliefst 10.000 lichter!!! Zo maar ff naar de rabo om cash geld te pinnen. Die criminelen hebben t slim aangepakt: net iedereen zn loon op de rekening plus iederwen die zn spaarloon uigekeerd kreeg op de rekening. Bij mij stond er ruim 3000 op. maar scherm mn pincode altijd heel erg af, das mn geluk geweest!