Ja iedere bevestiging voelt zo fijn. Nou volgende week maandag kom mvm spannend!!!!!! Die testen hebben veel hcg nodig maar dat zal wast wel goed zitten toch?
Jahoor, komt zeker goed, en normale kruidvat test die geeft een positieve test vanaf 50 hcg dus en je hebt zoveel meer hcg
yeah het is gelukt...maar nog een vraagje hoe krijg je dan zo banner beneden.... Deb spannend hoor, ik mag 1 nov...gaat vast en zeker goed komen met ons...
Ik lees effe niet mee en zomaar allemaal roze nieuws en ook nog wat blauw!! Zonneschijn en Deb van harte met de posi test...Deb mooi HCG, misschien zijn het er wel 2 Hopesoon, van harte met jullie zoon. hij heeft zich flink te vroeg aangediend maar hoop dat het allemaal goed met hem gaat. Hier alles goed, ga nu al 100% de ziektewet in wegens bekkeninstabiliteit en andere klachten maar ben wel blij dan ik kan stoppen want merkte dat mijn energie thuis met Elise er onder leed. Nou ik hoop snel op meer roze Liefs XXX
Yvetje wat vervelend die cyste zeg, hopelijk verdwijnt hij snel zodat je na je kuurtje kan starten. Joshi hoe gaat het op de wachtbank? Heb je je eisprong gevoeld? Hier vannacht de dijken doorgebroken.. maar dan bedoel ik ook ECHT! Ik wist niet wat ik mee maakte heb vannacht zulke heftige buikpijn gehad dat ik midden in de nacht onder de douche ben gestaan omdat ik me geen raad wist. Maar goed nu gaat t wel weer.
Och jee Hope, vervelend! Gelukkig gaat t weer nu. kalm aan....en weer hoop bij elkaar sprokkelen voor de nieuwe ronde! Nee niet echt speciaal eisprong gevoeld....hebben jullie dat wel? Wel afgelopen 2 dagen beetje 'blauweplekgevoel' onderin mijn buik....en nu nog niet echt weg. Nog 1,5 week wachten.... Ik zit alleen op de wachtbank nu he.....ongezellig!
GVD!!! net weer het eerste bloed gespot!! Weeeeer week te vroeg! kon het nu verdorrie niet een week later zijn op de tijd dat het had moeten komen dat was goed uitgekomen met de intake gesprek op de ivf afdeling :S nu moeten we dus een maand wachten voordat we dus kunnen starten gvd. ik had gehoopt dat het volgende week zou komen of dat het dan opgewekt zou worden! maar het is nog in de beginners fase dus zolang het nog niet doorzet is er nog hoop dat het rond volgende week zit. mar denk dat ik het weekend ongesteld wordt en dan zou ik op dag 4/5 zitten woensdag :S bah!
Ah nee Dwergje! Wat ongelooflijk balen zeg!! Soms duurt t idd wat langer voordat t 'doorbreekt'....al is een week best lang....duim voor je dat t wel zo is!
Joshi, ja bij mij kan dat heel lang aanhouden hoor voordat het doorbreekt meestal tussen de 3 en 6 dagen
Ja dat heb ik ook vaak idd, maar dacht vaak dat dat niet zo was. Ik ga KEI hard duimen voor die 6!!!!!
Ohh dwergje dat zou echt beroerd zijn.. ik duim ook voor je! Joshi je zit inderdaad alleen. Ongezellig hè! Ik voel de ene keer heel duidelijk mn eisprong en de andere keer niet. Raar hè.
denk dat dat helaas nu niet het geval is, is 'teveel' voor nog niet doorzetten dus denk wel dat het vandaag/morgen doorzet, erg balen en jammer maja er is niks aan te doen helaas
Nee je hebt het zelf niet in de hand....maar frustrerend is het dan wel! Jij hebt vanuit jezelf toch geen cyclus Dwergje (sorry als ik mis zit hoor), want ik mag dan evt. 2 weken na menstruatie weer Provera gaan slikken.... Hope, heb je je afspraak voor vrijdag al staan? Moeilijk jezelf weer hervatten dan he....maar dat gaan we wel weer doen, iedere keer een nieuwe kans! Ik vind die wacht weken wel altijd beetje lastig hoor....op dat moment "doe je niets". En die hoop die zich dan opbouwt...poeh! Dit weekend word ik trouwens 30, de 3 is in zicht dus.
Nee klopt heb zelf geen cyclus of heel onregelmatig. Ja Vorige maand was ik ook ongesteld geworden maar mocht ik toen nog niet starten vanwege dat die follikels er nog zaten toen die 2 weken na menstruatie weg waren mocht ik ook weer opnieuw starten met primolut, dus hoop idd dat het dan weer over 2 weken opgewekt wordt. maar ja het is een intake dus dat hoeft niet te betekenen dat ik ook echt bij hun terecht kom dus ik weet het allemaal nog niet.we zien het wel.
Joshi je gevoelens zijn zo herkenbaar, probeer je afleiding te zoeken. Wat bij mij altijd goed helpt is dagje shoppen Dwergje helaas hebben we t zelf niet in de hand.. Hier weer over de ergste teleurstelling heen, morgen uitgangsecho en als alles goed is vrijdag starten met spuiten... Ik hoop het!
En joshi de 30 heb je waarschijnlijk jaren gezien als een leeftijd dat je moeder zou zijn of in ieder geval zwanger zijn.. nou ik duim voor je dat je het mag zijn zonder dat je het zelf al weet.. het zou het allermooiste verjaardagscadeau zijn. Maar ga lekker genieten van je verjaardag!! Het is ook heel mooi dat je het mag worden!! En de 30 wordt gewoon jouw jaar!
Idd Dwergje, eerst intake afwachten en hopelijk kom je daar terecht en mag je het daar opwekken na 2 weken. Dan maar zo....hoe vervelend nu ook... Fijn Hope dat je er weer wat bovenop bent, nieuwe ronde, nieuwe kansen he....we houden er aan vast!
Jij slaat de spijker op zijn kop, echt precies mijn gevoel, smak! Ja aan de ene kant is de 30 steeds een idee bij mij geweest van: dan wil ik heeeel graag mama zijn, daarna het gevoel van: dan in ieder geval zwanger! En nu idd zei het van de week tegen mijn vriend, dat zou het fantastische "verlate" verjaardagscadeau zijn wat ik kan wensen! En dat ik 30 mag worden....daar kom je ook ff mee binnen bij mij, want dat is mijn andere gevoel! Helaas ben ik zo'n bijna 8 jaar geleden geconfronteerd met die "rotziekte" en mag ik in mijn handjes knijpen dat ik het word idd.... Een dubbel dagje dus, maar ga er zeker van genieten!